Ovaj prvi je lepo sredjen i vidim da je jedini auto koji prodaje prodavac. Plavi iz NS ima malo jacu cenu za to godiste, sivi je odrzavan u Pinosavi i jedini mk3 je klot model i deluje lepo sredjen za prodaju.
plavi je bas jaka cena ja sam prosle god prodao s bas dobrog iz uvoza za 3600 a drugar njegovog krajem prosle god, kupljen nov kod nas i odrzavan kod Dragomira u pinosavi prodao kumu za mislim 4500
Vlasnici koji su odrzavali auto traze vise sto i ima smisla jer kad uzmes iz uvoza, dok uradis veliki servis jos koju popravku dodjes na tu cenu koju vlasnici traze.
Focus mk2.5 2.0 145hp sa fabrickim plinom. Za motor znam da je dobar ali ne znam kako se pokazao fabricki plin, da li moze da se odrzava tj da li ima delova za njega i da li znaju majstori da ga servisiraju...
Pitanje je da li je zaista fabrički plin. Za mnoga kola prodavci to napišu jer je auto nov isporučen sa plinom ali ugrađenim kod uvoznika, a ne u fabrici.
Ovaj prekidač za plin na slici ako je Ford u fabrici ugradio onda su baš nisko pali tih godina...jer se tako ne ugradjuju fabrički kod ostalih proizvodjača. Uglavnom fabrička ugradnja podrazumeva unutar instrument table odvojeno za benzin i za plin stanje u svakom rezervoaru.
A nešto mi po sećanju i da Ford motori uopšte ne podnose plin jer nemaju štelovanje ventila (ni mehaničkl ni automatski) pa su na crnoj listi proizvodjača plinskih uredjaja.
Nemoj da bežiš od Opela, već pomenuti atmosferac A16XER, odličan motor sa par mušica koje se lako rešavaju. Konkretno, nožeš da gledaš i Astru H od prvog vlasnika, kupljenu u Srbiji, prodavale su se do 2014. Nećeš pogrešiti ako je iole redovno održavana. Isti motor se ugrađivao i u Astru J a H je lakša pa je sa te strane u prednosti. Ovi turbaci u J jesu jači ali su katastrofalni po pitanju dihtunga poklopca glave i slično, većina se kupa u ulju.
Astra J je teza od konkurencije i 1.6 atmo je ipak malo slab za taj model, mora to fino da se potera da bi islo. Imala je zena od drugara i na kraju prodala i vozila od sestre kiu ceed 1.4 benzin. Mozes pogledati i turbo benzince, dosta bolje povlace i cini mi se da ih ima dosta po oglasima.
Turbo benzince ne razmatram. Auto se vozi po gradu (Novi Sad) cetvrtu brzinu skoro i ne vidi, guzve, zavlacenje po ulicama i malim parkinzima ima za mesec dana da bude iscukan, zato necemo neki noviji auto niti turbaka koji je skuplji za odrzavanje a njegove prednosti ne dolaze do izrazaja. 1.6 koji vozi sad je vise i nego dovoljan za grad cak i kad svi 4-tvoro strpamo u njega.
Za sad nam je Focus favorit ali jos je Astra u opticaju.
Slike sa oglasa su stare, slikane zimi ili mozda cak na jesen. Ne mora nista da znaci, ali ja bi trazio svezije slike od vlasnika pre nego sto krenem na put.
pegazbre napisao: 13 Avg 2023, 01:04
Upravo njega planiramo prvo da gledamo. Svi kazu jaca cena za Focus tog godista ali bih rekao sa razlogom.
dok ga ne pogledas neces znati ali neretko se desavalo da neko krene sistemom visa cena sigurno vredi pa bude suprotno, drugar tako isao da gleda dva auta pa za jedan cim je prisao auto okrenuo se i otisao a ni drugi nije bio opravdano skup, tako da sto kaze kolega mozda prvo svezije fotke pa onda procena vredi li otici