Ja sam i dalje zadovoljam intesa uslugama isve ih rado koristim

ali zadovoljstvo naprasno prestaje onog momenta kad trebam da odem u neku poslovnicu i cekam po pola sata jer su valjda pootpustali gomilu ljudi te im rade po jedan, eventualno dva saltera. Stekao sam utisak da im osoblje ni priblizno nije prijatno kao sto je bilo do pre koju godinu a bome ni edukovano kao nekada.
Ranije mi se nije desavalo da ne znaju da aktiviraji/deaktiviraji neku uslugu pa prave konzorcijum dovodeci mene u neprijatnu situaciju zbog kivne rulje koje ceka na red, da ne mogu da mi nadju karticu u kutiji 15x20 cm pa mi posle pola sata kazu- nije stigla, dodji sutra- vazi, ja dobio sms dve nedelje ranije i tek posle insistiranja da pozovu centralu da vide o cemu se radi, oni je nadju u roku od 2 min, bez pina do duse. Na sve to, savetnica mi kaze, pin dobijas mailom, ne moras da cekas a ja je slusam i ne verujem, okrenem se i odem, sta cu.
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD