
Sent from my iPhone using Tapatalk
Slažem se za adaptivni. Otkad sam ga otkrio to mi je must have za nova kola.DukeNS napisao:Adaptivni tempomat uz aktivno drzanje u traci je nesto najbolje sto su mogli izmisliti za putovanje auto-putem. A adaptivni dodatno za vucaranje u kolonama…
trojanac napisao: 26 Nov 2023, 09:55Slažem se za adaptivni. Otkad sam ga otkrio to mi je must have za nova kola.DukeNS napisao:Adaptivni tempomat uz aktivno drzanje u traci je nesto najbolje sto su mogli izmisliti za putovanje auto-putem. A adaptivni dodatno za vucaranje u kolonama…
Skoro sam vozio BMW i4. I on sam pali adaptivni čim radar prepozna vozilo ispred. Bruka kako dobra stvar. Jedino nije hteo da krene sam kad krene ovaj ispred. Možda ima u podešavanjima, nisam gledao.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Verovatno gledaju da auto bude što jeftiniji, a i pre toga za sličan novac stavljaju neke druge stvari, dopadljive za većinu kupaca.pedalaš napisao:BMW nudi zaista savršene te sisteme asistencije, ali je velika šteta što su mnogi od tih sistema samo opcional, pa nije retko danas videti neki BMW od preko 100 ili 150 hiljada, a da na njemu nema radarski tempomat i sistem za aktivno centriranje vozila. A nema jer to uvoznik i ne stavlja na najveći deo vozila koja se naručuju za lager, salon ili kao testna vozila. To se lako vidi sa spiska opcionala na svim diletskim oglasima za nova ili demo vozila BMW-a
I ja ne vidim logiku da se radarski tempomat kao opcija stavi na iznad pomenuti vrhunski M primerak ( i4 M50), ali da ga ne stave na neke druge mnogo skuplje testne primerke, koji i nisu u osnovi zamišljeni kao "trkači",, niti su M verzije. Jer su to "krstarice". Alu, bez tih sistema
A još mi je nejasnije kada opciono stave radarski tempomat, ali ne i sistem za aktivno centriranje vozila ( kao kod tog i4 M50).
Prosto, ne vidim doslednost i logiku u izboru opcione aktivno bezbednosne opreme od strane onih koji određuju konfiguraciju tih vozila za lager.
Kada je za unapred poznatog kupca, za vozila koja se tek poručuju iz proizvodnje, to poštujem. Kupac bira šta želi za svoje pare. Pa I potpuno maltene go BMW.
T Roc 2019 kreće sam, nevezano za dužinu stajanja pre toga.Dzona napisao: 26 Nov 2023, 13:35 Baš ću probati, ali mislim da sam i kreće kod mene
Stoji u opremi: ACC inc. stop&go
Arteon 2020o je u pitanju (isti auto ko i B8)
Edit: vozio sam skoro BMW 5cu, 2019 pre zadnjeg restyle-a i nije imao adaptivni temp, iako je imao lep paket opreme (meni neverovatno)
Kod mene na Superbu isto ide do 160kmh. Preko toga neće adptivni da tera..Gaginh0 napisao:Po mom mišljenju ovaj na VW neće da krene sam ako stojiš duže od jedne sekunde. I maksimum mu je do 160km/h, preko toga moraš sam ako želiš.
Na kamionu ga gasi ispod 20km/h. Odnosno na ovom što ja vozim.
Ja mislim da ovde 70% Passata i Golfova ima adaptivni, tako da mi je nezamislivo da ga Premium više srednje klase nema u bilo kojoj opremi.
Naravno da nije "neobaveštenost" razlog zašto radarski tempomat i aktivno centriranje ima možda 20-30% salonskih i demo primeraka. Pri čemu oni nisu "klotare". Ima tu primeraka kod kojih ukupna vrednost opcionala bude i preko 60% od cene tog vozila bez opcija. Imaju brdo opcija na sebi (i "ovo" i "ono" ), ali najčešće ta dva sistema nemaju. A onda naletiš na neki primerak sa procentualno skromnom vrednošću opcija, kao što je gore pominjani "sportista" i4 M50 (na tom konkretnom primerku ima opcija za 12.588), na koji je stavljen i najjednostavniji ACC ( Aktivni tempomat sa Stop&Go funkcijom, koji za ta kola košta samo 735,00, a što je smešna cifra kada se ima u vidu da kod BMW-a samo npr. "komforni pristup", zavisno od modela, zna da košta i preko 1.000 ).carov2 napisao: 26 Nov 2023, 13:35Verovatno gledaju da auto bude što jeftiniji, a i pre toga za sličan novac stavljaju neke druge stvari, dopadljive za većinu kupaca.pedalaš napisao:BMW nudi zaista savršene te sisteme asistencije, ali je velika šteta što su mnogi od tih sistema samo opcional, pa nije retko danas videti neki BMW od preko 100 ili 150 hiljada, a da na njemu nema radarski tempomat i sistem za aktivno centriranje vozila. A nema jer to uvoznik i ne stavlja na najveći deo vozila koja se naručuju za lager, salon ili kao testna vozila. To se lako vidi sa spiska opcionala na svim diletskim oglasima za nova ili demo vozila BMW-a
I ja ne vidim logiku da se radarski tempomat kao opcija stavi na iznad pomenuti vrhunski M primerak ( i4 M50), ali da ga ne stave na neke druge mnogo skuplje testne primerke, koji i nisu u osnovi zamišljeni kao "trkači",, niti su M verzije. Jer su to "krstarice". Alu, bez tih sistema
A još mi je nejasnije kada opciono stave radarski tempomat, ali ne i sistem za aktivno centriranje vozila ( kao kod tog i4 M50).
Prosto, ne vidim doslednost i logiku u izboru opcione aktivno bezbednosne opreme od strane onih koji određuju konfiguraciju tih vozila za lager.
Kada je za unapred poznatog kupca, za vozila koja se tek poručuju iz proizvodnje, to poštujem. Kupac bira šta želi za svoje pare. Pa I potpuno maltene go BMW.
Ne verujem da je samo neobaveštenost, a pada mi napamet i da sve to kod BMWa možda košta relativno mnogo?!
Sent from my iPhone using Tapatalk