SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Zaključana tema
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4867
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od carov2 »

Ne bih znao, na A5 i sada na S7 je isto, na ručici za žmigavce je taster, ja ga tako ponekad upalim.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
zdushan
Reactions:
Postovi: 2076
Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
Lokacija: Beograd

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od zdushan »

Ni na škodi ne mora da se stalno gasi. Pamti kako je bilo.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32159
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od trojanac »

DukeNS napisao:Adaptivni tempomat uz aktivno drzanje u traci je nesto najbolje sto su mogli izmisliti za putovanje auto-putem. A adaptivni dodatno za vucaranje u kolonama…
Slažem se za adaptivni. Otkad sam ga otkrio to mi je must have za nova kola.
Skoro sam vozio BMW i4. I on sam pali adaptivni čim radar prepozna vozilo ispred. Bruka kako dobra stvar. Jedino nije hteo da krene sam kad krene ovaj ispred. Možda ima u podešavanjima, nisam gledao.

Sent from my 2201116SG using Tapatalk

Posetite www.garaza.rs !
pedalaš
Reactions:
Postovi: 1469
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od pedalaš »

BMW nudi zaista savršene te sisteme asistencije, ali je velika šteta što su mnogi od tih sistema samo opcional, pa nije retko danas videti neki BMW od preko 100 ili 150 hiljada, a da na njemu nema radarski tempomat i sistem za aktivno centriranje vozila. A nema jer to uvoznik i ne stavlja na najveći deo vozila koja se naručuju za lager, salon ili kao testna vozila. To se lako vidi sa spiska opcionala na svim diletskim oglasima za nova ili demo vozila BMW-a
I ja ne vidim logiku da se radarski tempomat kao opcija stavi na iznad pomenuti vrhunski M primerak ( i4 M50), ali da ga ne stave na neke druge mnogo skuplje testne primerke, koji i nisu u osnovi zamišljeni kao "trkači",, niti su M verzije. Jer su to "krstarice". Alu, bez tih sistema
A još mi je nejasnije kada opciono stave radarski tempomat, ali ne i sistem za aktivno centriranje vozila ( kao kod tog i4 M50).
Prosto, ne vidim doslednost i logiku u izboru opcione aktivno bezbednosne opreme od strane onih koji određuju konfiguraciju tih vozila za lager.
Kada je za unapred poznatog kupca, za vozila koja se tek poručuju iz proizvodnje, to poštujem. Kupac bira šta želi za svoje pare. Pa I potpuno maltene go BMW.
Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Reactions:
Postovi: 7758
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od DukeNS »

trojanac napisao: 26 Nov 2023, 09:55
DukeNS napisao:Adaptivni tempomat uz aktivno drzanje u traci je nesto najbolje sto su mogli izmisliti za putovanje auto-putem. A adaptivni dodatno za vucaranje u kolonama…
Slažem se za adaptivni. Otkad sam ga otkrio to mi je must have za nova kola.
Skoro sam vozio BMW i4. I on sam pali adaptivni čim radar prepozna vozilo ispred. Bruka kako dobra stvar. Jedino nije hteo da krene sam kad krene ovaj ispred. Možda ima u podešavanjima, nisam gledao.

Sent from my 2201116SG using Tapatalk


Kod mene (a verujem i kod većine) krene iz mesta sam samo ako je stajanje bilo kraće od par sekundi. Ako se stajalo duže, neophodno je ili pipnuti gas ili pomeriti točkić na kome se povećava brzina na tempomatu.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9527
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od Gaginh0 »

Po mom mišljenju ovaj na VW neće da krene sam ako stojiš duže od jedne sekunde. I maksimum mu je do 160km/h, preko toga moraš sam ako želiš.

Na kamionu ga gasi ispod 20km/h. Odnosno na ovom što ja vozim.

Ja mislim da ovde 70% Passata i Golfova ima adaptivni, tako da mi je nezamislivo da ga Premium više srednje klase nema u bilo kojoj opremi.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4867
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od carov2 »

pedalaš napisao:BMW nudi zaista savršene te sisteme asistencije, ali je velika šteta što su mnogi od tih sistema samo opcional, pa nije retko danas videti neki BMW od preko 100 ili 150 hiljada, a da na njemu nema radarski tempomat i sistem za aktivno centriranje vozila. A nema jer to uvoznik i ne stavlja na najveći deo vozila koja se naručuju za lager, salon ili kao testna vozila. To se lako vidi sa spiska opcionala na svim diletskim oglasima za nova ili demo vozila BMW-a
I ja ne vidim logiku da se radarski tempomat kao opcija stavi na iznad pomenuti vrhunski M primerak ( i4 M50), ali da ga ne stave na neke druge mnogo skuplje testne primerke, koji i nisu u osnovi zamišljeni kao "trkači",, niti su M verzije. Jer su to "krstarice". Alu, bez tih sistema
A još mi je nejasnije kada opciono stave radarski tempomat, ali ne i sistem za aktivno centriranje vozila ( kao kod tog i4 M50).
Prosto, ne vidim doslednost i logiku u izboru opcione aktivno bezbednosne opreme od strane onih koji određuju konfiguraciju tih vozila za lager.
Kada je za unapred poznatog kupca, za vozila koja se tek poručuju iz proizvodnje, to poštujem. Kupac bira šta želi za svoje pare. Pa I potpuno maltene go BMW.
Verovatno gledaju da auto bude što jeftiniji, a i pre toga za sličan novac stavljaju neke druge stvari, dopadljive za većinu kupaca.
Ne verujem da je samo neobaveštenost, a pada mi napamet i da sve to kod BMWa možda košta relativno mnogo?!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
Dzona
Reactions:
Postovi: 262
Pridružio se: 16 Nov 2023, 10:01

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od Dzona »

Baš ću probati, ali mislim da sam i kreće kod mene
Stoji u opremi: ACC inc. stop&go

Arteon 2020o je u pitanju (isti auto ko i B8)

Edit: vozio sam skoro BMW 5cu, 2019 pre zadnjeg restyle-a i nije imao adaptivni temp, iako je imao lep paket opreme (meni neverovatno)
Korisnikov avatar
AleksandarAca
Reactions:
Postovi: 1069
Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
Lokacija: Beograd

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od AleksandarAca »

Ista prica vazi i za Seat i Cupru. Na nasem trzistu uopste ne postoji opcija doplate za ACC. Dok gledam primerke u DE, retko je naci neki koji nema to na spisku opreme.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk



Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od Saša »

Ko je retko na autoputu (kao ja, recimo) - njemu to ne znači previše. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3420
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od elMaestro »

Dzona napisao: 26 Nov 2023, 13:35 Baš ću probati, ali mislim da sam i kreće kod mene
Stoji u opremi: ACC inc. stop&go

Arteon 2020o je u pitanju (isti auto ko i B8)

Edit: vozio sam skoro BMW 5cu, 2019 pre zadnjeg restyle-a i nije imao adaptivni temp, iako je imao lep paket opreme (meni neverovatno)
T Roc 2019 kreće sam, nevezano za dužinu stajanja pre toga.
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
zdushan
Reactions:
Postovi: 2076
Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
Lokacija: Beograd

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od zdushan »

Gaginh0 napisao:Po mom mišljenju ovaj na VW neće da krene sam ako stojiš duže od jedne sekunde. I maksimum mu je do 160km/h, preko toga moraš sam ako želiš.

Na kamionu ga gasi ispod 20km/h. Odnosno na ovom što ja vozim.

Ja mislim da ovde 70% Passata i Golfova ima adaptivni, tako da mi je nezamislivo da ga Premium više srednje klase nema u bilo kojoj opremi.
Kod mene na Superbu isto ide do 160kmh. Preko toga neće adptivni da tera..
A za stajanje, oko 5-6 sec stajanja nastavi, preko toga moram pipnuti gas da bi krenuo.
Više me cudi to što na pasatu mora da se isključuje lane asist svaki put pri startovanju, ista je firma lelte... ovaj moj pamti sve kako je ostalo (sem start- stopa naravno).

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

pedalaš
Reactions:
Postovi: 1469
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od pedalaš »

carov2 napisao: 26 Nov 2023, 13:35
pedalaš napisao:BMW nudi zaista savršene te sisteme asistencije, ali je velika šteta što su mnogi od tih sistema samo opcional, pa nije retko danas videti neki BMW od preko 100 ili 150 hiljada, a da na njemu nema radarski tempomat i sistem za aktivno centriranje vozila. A nema jer to uvoznik i ne stavlja na najveći deo vozila koja se naručuju za lager, salon ili kao testna vozila. To se lako vidi sa spiska opcionala na svim diletskim oglasima za nova ili demo vozila BMW-a
I ja ne vidim logiku da se radarski tempomat kao opcija stavi na iznad pomenuti vrhunski M primerak ( i4 M50), ali da ga ne stave na neke druge mnogo skuplje testne primerke, koji i nisu u osnovi zamišljeni kao "trkači",, niti su M verzije. Jer su to "krstarice". Alu, bez tih sistema
A još mi je nejasnije kada opciono stave radarski tempomat, ali ne i sistem za aktivno centriranje vozila ( kao kod tog i4 M50).
Prosto, ne vidim doslednost i logiku u izboru opcione aktivno bezbednosne opreme od strane onih koji određuju konfiguraciju tih vozila za lager.
Kada je za unapred poznatog kupca, za vozila koja se tek poručuju iz proizvodnje, to poštujem. Kupac bira šta želi za svoje pare. Pa I potpuno maltene go BMW.
Verovatno gledaju da auto bude što jeftiniji, a i pre toga za sličan novac stavljaju neke druge stvari, dopadljive za većinu kupaca.
Ne verujem da je samo neobaveštenost, a pada mi napamet i da sve to kod BMWa možda košta relativno mnogo?!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naravno da nije "neobaveštenost" razlog zašto radarski tempomat i aktivno centriranje ima možda 20-30% salonskih i demo primeraka. Pri čemu oni nisu "klotare". Ima tu primeraka kod kojih ukupna vrednost opcionala bude i preko 60% od cene tog vozila bez opcija. Imaju brdo opcija na sebi (i "ovo" i "ono" ), ali najčešće ta dva sistema nemaju. A onda naletiš na neki primerak sa procentualno skromnom vrednošću opcija, kao što je gore pominjani "sportista" i4 M50 (na tom konkretnom primerku ima opcija za 12.588), na koji je stavljen i najjednostavniji ACC ( Aktivni tempomat sa Stop&Go funkcijom, koji za ta kola košta samo 735,00, a što je smešna cifra kada se ima u vidu da kod BMW-a samo npr. "komforni pristup", zavisno od modela, zna da košta i preko 1.000 ).
A pored njega onda stoji neki drugi model ili demo primerak, značajno skuplji, sa dosta većom cenom i procentom opcionala (jer ima "sve i svašta" od opcija), ali taj ipak ne samo da nema ni taj osnovni ACC, već ni banalni "komforni pristup".
Prosto, ne postoji konzistentnost i logika u "štikliranju opcionala" za salonske/lager/demo primerke. Ili logika i postoji, samo ja ne uspevam da je uočim :)
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20432
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od Heinz »

Dugar kad je dolazio iz DE novom nekom BMW 3 hybrid (zaboravih oznaku) je imao komentar da kad uđe u SRB pogasi mu se dosta tih dodataka.
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13324
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred

Post od shandu90 »

I pozele mu srecu porukom na ekranu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Zaključana tema