Dobro, ko god je van prosecne visine i ne treba da trazi sebe u ovoj klasi.


Vozili smo ga seoskim putem i malo blagog offroada, dakle nismo samo sedeli u mestu.
Prijatno iznenadjenje da je na zadnjoj klupi udobno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da se ne ponavljam u potpunosti, da li te opcije možda uslovljavaju da se doplati još nešto pa se onda nagomila neka cifra?pedalaš napisao:Naravno da nije "neobaveštenost" razlog zašto radarski tempomat i aktivno centriranje ima možda 20-30% salonskih i demo primeraka. Pri čemu oni nisu "klotare". Ima tu primeraka kod kojih ukupna vrednost opcionala bude i preko 60% od cene tog vozila bez opcija. Imaju brdo opcija na sebi (i "ovo" i "ono" ), ali najčešće ta dva sistema nemaju. A onda naletiš na neki primerak sa procentualno skromnom vrednošću opcija, kao što je gore pominjani "sportista" i4 M50 (na tom konkretnom primerku ima opcija za 12.588), na koji je stavljen i najjednostavniji ACC ( Aktivni tempomat sa Stop&Go funkcijom, koji za ta kola košta samo 735,00, a što je smešna cifra kada se ima u vidu da kod BMW-a samo npr. "komforni pristup", zavisno od modela, zna da košta i preko 1.000 ).carov2 napisao: 26 Nov 2023, 13:35Verovatno gledaju da auto bude što jeftiniji, a i pre toga za sličan novac stavljaju neke druge stvari, dopadljive za većinu kupaca.pedalaš napisao:BMW nudi zaista savršene te sisteme asistencije, ali je velika šteta što su mnogi od tih sistema samo opcional, pa nije retko danas videti neki BMW od preko 100 ili 150 hiljada, a da na njemu nema radarski tempomat i sistem za aktivno centriranje vozila. A nema jer to uvoznik i ne stavlja na najveći deo vozila koja se naručuju za lager, salon ili kao testna vozila. To se lako vidi sa spiska opcionala na svim diletskim oglasima za nova ili demo vozila BMW-a
I ja ne vidim logiku da se radarski tempomat kao opcija stavi na iznad pomenuti vrhunski M primerak ( i4 M50), ali da ga ne stave na neke druge mnogo skuplje testne primerke, koji i nisu u osnovi zamišljeni kao "trkači",, niti su M verzije. Jer su to "krstarice". Alu, bez tih sistema
A još mi je nejasnije kada opciono stave radarski tempomat, ali ne i sistem za aktivno centriranje vozila ( kao kod tog i4 M50).
Prosto, ne vidim doslednost i logiku u izboru opcione aktivno bezbednosne opreme od strane onih koji određuju konfiguraciju tih vozila za lager.
Kada je za unapred poznatog kupca, za vozila koja se tek poručuju iz proizvodnje, to poštujem. Kupac bira šta želi za svoje pare. Pa I potpuno maltene go BMW.
Ne verujem da je samo neobaveštenost, a pada mi napamet i da sve to kod BMWa možda košta relativno mnogo?!
Sent from my iPhone using Tapatalk
A pored njega onda stoji neki drugi model ili demo primerak, značajno skuplji, sa dosta većom cenom i procentom opcionala (jer ima "sve i svašta" od opcija), ali taj ipak ne samo da nema ni taj osnovni ACC, već ni banalni "komforni pristup".
Prosto, ne postoji konzistentnost i logika u "štikliranju opcionala" za salonske/lager/demo primerke. Ili logika i postoji, samo ja ne uspevam da je uočim
Jednom kad se navikneš palićeš ga i u zoni 30.Saša napisao: 26 Nov 2023, 14:18 Ko je retko na autoputu (kao ja, recimo) - njemu to ne znači previše.![]()
Nov vozač ovde. Potvrđujem napisano.Branya napisao:Kod tih sistema je sve super dok je put suv. Cim ima nekih barica, vode, snega ne rade kako treba.
Sent from my SM-G998W using Tapatalk
Uu, dobra boja.Day Walker napisao:Danas bio sa drugarom da pazari auto, i ne znam kome manjka prostora na zadnjoj klupi u CX5 kad je nas cetvorica od 180-185 sedelo komotno.
Dobro, ko god je van prosecne visine i ne treba da trazi sebe u ovoj klasi.
Vozili smo ga seoskim putem i malo blagog offroada, dakle nismo samo sedeli u mestu.
Prijatno iznenadjenje da je na zadnjoj klupi udobno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Day Walker napisao: 26 Nov 2023, 18:06 Danas bio sa drugarom da pazari auto, i ne znam kome manjka prostora na zadnjoj klupi u CX5 kad je nas cetvorica od 180-185 sedelo komotno.
Dobro, ko god je van prosecne visine i ne treba da trazi sebe u ovoj klasi.
Vozili smo ga seoskim putem i malo blagog offroada, dakle nismo samo sedeli u mestu.
Prijatno iznenadjenje da je na zadnjoj klupi udobno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jedan moj drugar je poručio SUV sa upravljanjem i na zadnjim točkovima. I oko dva meseca pre planirane isporuke mu je rečeno da proizvodjač veli da nema čipova i da može ili da potpuno odustane od kola ili odustane od te opcije ili da sačeka najmanje jedno pola godine, ako tada bude možda neko bolje vreme. Odustao je od te opcije. A radarski tempomat i slične opcione sisteme svakako nije hteo mada je sve to imao na prethodnim kolima.lmilan02 napisao: 27 Nov 2023, 13:08 Audi je jedno vreme izbacivao aktivni tempomat čak i kad se izabere i nudio povrat para jer nisu imali čipove za to. Videh da se ljudi u SAD žale na formumima.
Kad intezivno koristis adaptivini tempomat i sednes u auto sa obicnim tempomatom vidis koliko je to drugacije, definitivno adaptivni je must have na danasnjem autu.ftj napisao: 26 Nov 2023, 19:50 Sustina tempomata je tempomat, sve preko toga je samo jos malo olaksavanja al u oba slucaja dobijas sustinu. U prevodu, mogao bih bez adaptivnog al bez tempomata ne. Dnevna doza mudrosti.
Čovek je lako kvarljiva roba. I jako lako se pokvari.nidza napisao: 27 Nov 2023, 14:40 Sve postane "must have" kad se navikneš, iako nije. Tako i treba posmatrati, da ne upadnete u depresiju.