ftj napisao:Mozda niko drugi nije bas tu kombinaciju dodatne opreme uzimao pa mozda i jeste jedinstven I dalje neprodat feton za razliku od sl-a koji je otiso isti dan.
Naravno, jasno je to meni, samo kažem kako je odmah zaključio i naveo to kao prednost i oduševio se.
Taj auto je stvarno fantastičan ali moraš zaista biti veliki zaljubljenik u taj model ili kolekcionar sa ozbiljnim parama da bi tako nešto kupio. No očigledno se takvi automobili ipak mogu prodati jer taj čovek to sigurno ne bi radio da je auto totalna "venčanica". A nije ni jedini V12 model koji je uvezao i prodaje...
Problem sa fetonom je sto je jako skup za odrzavanje ako zelis zaista da ga koristis a opet za te a mozda i manje pare mozes da vozis a8 mozda i sledece generacije.
Samo za ovo sredjivanje su platili 4.5k evra i plus rad na ugradnji i dijagnostici tj. to bi izaslo jos ko zna kolko hiljada da se sve placalo a i pitanje je kakvog bi majstora mogao da nadjes koji ima kolko tolko iskustva sa w12.
S tim receno mislim da je ovo dobra kupovina da se sad uzme, predje 20-30k km za godinu dana dok ne istekne registracija i onda proda za iljadu evra manje sledece godine. To bi bilo idealno feton w12 iskustvo koje bi neko mogao da dozivi.
Skup za održavanje, skup za registraciju i puno troši, a još prilično star. To jednostavno nije svakodnevni auto za "običnu raju" već za dubok džep. To će kupiti ili neki veliki zaljubljenik makar da proba, ili neki kolelcionar koji nema ozbiljnu lovu za puno ozbiljnije automobile ali eto ima za ovo i voli da čuje zvuk V12 motora.
Taj Feton ne verujem da je tamo placen vise od 5k eura sto zbog stanja sto zbog w12 koji ne verujem ni tamo da je nesto popularan obzirom da se na oglasima vrte uglavnom 3.0 dizeli i 4.2 v8 benzinci, trenutno na autoscout ih je manje nego kod nas i ni jedan w12, pored svog ovog ulaganja i cimanja ovde ce biti jako lepa zarada jer u suprotnom cela prica nema smisla koliko god zaljubljenik bio ovo se radi samo za dobru kintu a obzirom da njemu kinta evidentno ne manjka, registrovao ga je, vozikace ga pa kad se proda, proda, bolje da se vozika povremeno nego da stoji i skuplja prasinu.
Po meni onaj tuareg sa istim motorom mi je teza prica.
Pretera ga za 5k, ima 12 komada na mobile.de i nijedan nije blizu 5k. Blize ce biti 10. Kad se dodaju sva ulaganja, registracija, carina, porez i transport, ne verujem da je neka velika zarada. Njemu se isplati da radi i bez zarade zbog posrednih i neposrednih benefita koje dobija preko jutuba.
Ma sva može da se proda, samo je pitanje za koji novac i za koliko vremena. Moj mlađi brat je pre nekih 5-6 godina u nekoj "kombinaciji" uzeo Opel Omegu karavan sa 2.5 dizel motorom (mislim da je bio BMW motor unutra) i računat je tada da košta 4.500 evra. Auto isto odličan, očuvan maksimalno, koža unutra, puno opreme... ma lađa... Vozio ga dve godine i zaista uživao u njemu, zatim je imao manji kvar zbog kojeg je taj auto bio parkiran godinu dana (nije mogao da ustanovi u čemu je problem, kao ni par servisa u kojih ga je vozio na šlepu) nakon čega je ipak popravljen i vožen još godinu dana, i na kraju je prodat (potpuno ispravan, očuvan i registrovan auto još pola godine). Šta mislite za koji novac?
Zanimljivo je da je taj što je kupio auto zvao mene (!?) posle 6 meseci, trazio telefon od brata i počeo priču sa: “Znate, pa tom autu je jako skupa registracija…”. Meni došlo da prasnem u smeh, kupio verovatno auto a da se nije ni raspitao koliko je registracija pa sada valjda hoće da ga vrati ili tako nešto. Debil.
Omegu racunao u 4500 pre 5-6 god jel moguce da je taj auto u to vreme bio i blizu te cifre pa sve i da je poslednji mode iz 2003.??? mnogo mi to para za omegu