Domaće auto emisije

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3432
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Domaće auto emisije

Post od elMaestro »

2 komada od 99 kod nas na oglasima, nismo loši. :D
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... ng-1-of-99
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4931
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Domaće auto emisije

Post od carov2 »

ftj napisao:Mozda niko drugi nije bas tu kombinaciju dodatne opreme uzimao pa mozda i jeste jedinstven :) I dalje neprodat feton za razliku od sl-a koji je otiso isti dan.
Naravno, jasno je to meni, samo kažem kako je odmah zaključio i naveo to kao prednost i oduševio se. Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Domaće auto emisije

Post od Saša »

Pa dobro, malo ekstra marketinga nije na odmet. :D

Taj auto je stvarno fantastičan ali moraš zaista biti veliki zaljubljenik u taj model ili kolekcionar sa ozbiljnim parama da bi tako nešto kupio. No očigledno se takvi automobili ipak mogu prodati jer taj čovek to sigurno ne bi radio da je auto totalna "venčanica". A nije ni jedini V12 model koji je uvezao i prodaje...
Korisnikov avatar
shandu90
Reactions:
Postovi: 13371
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Domaće auto emisije

Post od shandu90 »

U Kini se prodaje naslednik cini mi se, samo sto su manji motori u ponudi. Nema vise tih monstruma pod haubom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Domaće auto emisije

Post od ftj »

Problem sa fetonom je sto je jako skup za odrzavanje ako zelis zaista da ga koristis a opet za te a mozda i manje pare mozes da vozis a8 mozda i sledece generacije.

Samo za ovo sredjivanje su platili 4.5k evra i plus rad na ugradnji i dijagnostici tj. to bi izaslo jos ko zna kolko hiljada da se sve placalo a i pitanje je kakvog bi majstora mogao da nadjes koji ima kolko tolko iskustva sa w12.

S tim receno mislim da je ovo dobra kupovina da se sad uzme, predje 20-30k km za godinu dana dok ne istekne registracija i onda proda za iljadu evra manje sledece godine. To bi bilo idealno feton w12 iskustvo koje bi neko mogao da dozivi.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Domaće auto emisije

Post od Saša »

Skup za održavanje, skup za registraciju i puno troši, a još prilično star. To jednostavno nije svakodnevni auto za "običnu raju" već za dubok džep. To će kupiti ili neki veliki zaljubljenik makar da proba, ili neki kolelcionar koji nema ozbiljnu lovu za puno ozbiljnije automobile ali eto ima za ovo i voli da čuje zvuk V12 motora.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9417
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Domaće auto emisije

Post od OMP »

Taj Feton ne verujem da je tamo placen vise od 5k eura sto zbog stanja sto zbog w12 koji ne verujem ni tamo da je nesto popularan obzirom da se na oglasima vrte uglavnom 3.0 dizeli i 4.2 v8 benzinci, trenutno na autoscout ih je manje nego kod nas i ni jedan w12, pored svog ovog ulaganja i cimanja ovde ce biti jako lepa zarada jer u suprotnom cela prica nema smisla koliko god zaljubljenik bio ovo se radi samo za dobru kintu a obzirom da njemu kinta evidentno ne manjka, registrovao ga je, vozikace ga pa kad se proda, proda, bolje da se vozika povremeno nego da stoji i skuplja prasinu.
Po meni onaj tuareg sa istim motorom mi je teza prica.
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Domaće auto emisije

Post od ftj »

Pretera ga za 5k, ima 12 komada na mobile.de i nijedan nije blizu 5k. Blize ce biti 10. Kad se dodaju sva ulaganja, registracija, carina, porez i transport, ne verujem da je neka velika zarada. Njemu se isplati da radi i bez zarade zbog posrednih i neposrednih benefita koje dobija preko jutuba.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Domaće auto emisije

Post od Saša »

Ma sva može da se proda, samo je pitanje za koji novac i za koliko vremena. Moj mlađi brat je pre nekih 5-6 godina u nekoj "kombinaciji" uzeo Opel Omegu karavan sa 2.5 dizel motorom (mislim da je bio BMW motor unutra) i računat je tada da košta 4.500 evra. Auto isto odličan, očuvan maksimalno, koža unutra, puno opreme... ma lađa... Vozio ga dve godine i zaista uživao u njemu, zatim je imao manji kvar zbog kojeg je taj auto bio parkiran godinu dana (nije mogao da ustanovi u čemu je problem, kao ni par servisa u kojih ga je vozio na šlepu) nakon čega je ipak popravljen i vožen još godinu dana, i na kraju je prodat (potpuno ispravan, očuvan i registrovan auto još pola godine). Šta mislite za koji novac?
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24656
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Domaće auto emisije

Post od dragvorl »

300e?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Domaće auto emisije

Post od ftj »

5000
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Domaće auto emisije

Post od Saša »

700€, a i to je bilo baš džabe.

Zanimljivo je da je taj što je kupio auto zvao mene (!?) posle 6 meseci, trazio telefon od brata i počeo priču sa: “Znate, pa tom autu je jako skupa registracija…”. Meni došlo da prasnem u smeh, kupio verovatno auto a da se nije ni raspitao koliko je registracija pa sada valjda hoće da ga vrati ili tako nešto. Debil.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Domaće auto emisije

Post od Saša »

ftj napisao:5000
Kamo sreće, to je bilo dosta pre Covida i skoka cena, tada je svaki auto preko 2.000 kubika bio bukvalno venčanica i prodavan na kraju u bescenje
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9417
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Domaće auto emisije

Post od OMP »

Omegu racunao u 4500 pre 5-6 god jel moguce da je taj auto u to vreme bio i blizu te cifre pa sve i da je poslednji mode iz 2003.??? mnogo mi to para za omegu
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Domaće auto emisije

Post od ljubitelj »

Još sa tim problematičan im motorom koji samo čeka kada će da ostavi na putu.
Isto je bilo i sa Fronterama sa tim motorom, išlo je budzašto.
Odgovori