VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Ivan »

P.s. a za dsg koliko cujem kad sam se raspitivao za automatik taj od 6 brzina se najbolje pokazao od svih dsg/stronica ikad napravljenih, mislim da identican ide u 2.0tdi i 2.0 s3 sa 300ks.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9547
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 »

Hvala ti. Trebali bi da su svi ti DSG6 iz tog perioda oznake DQ250 do 400nm.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
sarajevo123
Reactions:
Postovi: 257
Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
Lokacija: BiH

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od sarajevo123 »

Gaginh0 napisao:Da ne otvaram novu temu, interesuje me 2.0TDI 170KS CR DSG, što je išao u Superb 2.

Jel znate jel imao nekih specifičnih problema?

To bi trebalo da DQ250 menjač s obzirom na snagu i godište?

On nebi trebao da je imao boljke onog PD 170ks jel tako?
Oko mjenjaca ne znam puno.

Znas li kod motora?

Ugl, svi CR su za klasu bolji od PD.
Bosch dizne, nema problema sa glavom, uljnom pumpom itd.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odgovori