Novi propisi o uvozu polovnjaka
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Neka ti slika crnu nalepnicu koja se nalazi na stubu izmedju vrata. Ako je za evropsko tržište pisaće e*dalje neka slova/brojevi.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ok mozda ima smisla za neka specificnija vozila koja nisu poznata sirem trzistu a pogotovo nasem, npr. drugar uvezao fokus iz CH ali je inace auto u CH stigao iz Slovacke jer je vlasnica bila slovakinja koja se preselila u CH, auto kupljen i odrzavan u SK (po servisnoj) ali se vozio na CH tablama, takodje znam jos neke primere.Markoni napisao: 22 Jul 2024, 18:43 Pa srećom nisi uvezao tako neko vozilo. Bez obzira što je tamo registrovan ne znači da će proći naš pregled.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24706
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Taj Focus ima evropsku homologaciju i to nije problem, poseduje Euro normu za gasove.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
znam dao sam primer da ima kola koja mogu a npr. mazda nema fabriku u evropi i sva njihova kola su uvezena iz japana, tako je mozda i ta toyota radjena sa euro normom.
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Ako čovek zna da je uvezena iz USA onda je sva prilika da nema.
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
Sent from my 2306EPN60G using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Počinje uvoz polovnih automobila iz Amerike u Srbiju: Ovo su novi propisi koji će morati da se poštuju
https://mondo.rs/Info/Ekonomija/a198216 ... rbiju.html
Početkom primene Pravilnika o ispitivanju od ponedeljka, 30. septembra i zvanično kreće ono što je dugo najavljivano - uvoz polovnih automobila iz Amerike, potvrđeno je sajtu Polovni automobili u Agenciji za bezbednost saobraćaja.
Kako je za taj sajt pojasnio Milan Milojević, načelnik sektora za vozila Agencije, ovaj pravilnik odnosiće se za sada na putnička i laka teretna vozila (kategorije M1 i N1).
On dodaje da će sistem funkcionisati po modelu koji je preuzet iz evropske direktive, a koja se bavi homologacijom celog vozila.
"Mi smo propisali alternativne zahteve koje će vozilo morati da ispuni kako bi moglo da dobije uverenje Agencije, a oni su proistekli iz evropskog propisa. Glavni cilj nam je bio da vozila koja dolaze u našu zemlju budu pre svega bezbedna", kaže Milojević.
"To između ostalog podrazumeva da u Srbiji mogu da se registruju samo vozila za koja imamo jasne dokaze da su uređaji i oprema, kao i vozilo u celini upodobljeni, odnosno da ispunjavaju alternativne zahteve iz Pravilnika o ispitivanju vozila… Dakle, ako imamo dokaz da su na vozilu koje stigne sa američkog tržišta kočnice homologovane, da automobil ima homologaciju za sigurnosni pojas, svetlosne uređaje, svega što se tiče bezbednosti, moći će da se izda Uverenje i da se takvo vozilo registruje", napominje Milojević.
Podsetimo, vozila iz Amerike imaju određene razlike u odnosu na vozila evropskih proizvođača.
Pre svega tu se misli na snop svetala, prikaz brzine na odometrima (kod "amerikanaca" je u miljama), drugačije standarde za emisiju štetnih gasova - zato do sada nije bio moguć njihov uvoz.
Sada su, prvo zahvaljujući izmeni člana 249 Zakona o bezbednosti saobraćaja, a zatim i usvajanjem izmenjenog Pravilnika o ispitivanju vozila, stvoreni uslovi da ova vozila dobiju odgovarajuće uverenje.
Ko će raditi pregled vozila i koliko će koštati?
Sve ovo će proveravati pravna lica koja su dobila ovlašćenje Agencije za bezbednost saobraćaja, a to su, kako je potvrdio Milan Milojević, Centar za motorna vozila Auto-moto saveza Srbije i laboratorija Mašinskog fakulteta u Beogradu.
U ovom momentu nije poznato koliko će koštati modifikacije, odnosno, recimo, prepravka snopa svetala ili pokazivača pravca, ali se cena samog uverenja Agencije neće menjati (3.000 dinara, uz administrativnu taksu).
https://mondo.rs/Info/Ekonomija/a198216 ... rbiju.html
Početkom primene Pravilnika o ispitivanju od ponedeljka, 30. septembra i zvanično kreće ono što je dugo najavljivano - uvoz polovnih automobila iz Amerike, potvrđeno je sajtu Polovni automobili u Agenciji za bezbednost saobraćaja.
Kako je za taj sajt pojasnio Milan Milojević, načelnik sektora za vozila Agencije, ovaj pravilnik odnosiće se za sada na putnička i laka teretna vozila (kategorije M1 i N1).
On dodaje da će sistem funkcionisati po modelu koji je preuzet iz evropske direktive, a koja se bavi homologacijom celog vozila.
"Mi smo propisali alternativne zahteve koje će vozilo morati da ispuni kako bi moglo da dobije uverenje Agencije, a oni su proistekli iz evropskog propisa. Glavni cilj nam je bio da vozila koja dolaze u našu zemlju budu pre svega bezbedna", kaže Milojević.
"To između ostalog podrazumeva da u Srbiji mogu da se registruju samo vozila za koja imamo jasne dokaze da su uređaji i oprema, kao i vozilo u celini upodobljeni, odnosno da ispunjavaju alternativne zahteve iz Pravilnika o ispitivanju vozila… Dakle, ako imamo dokaz da su na vozilu koje stigne sa američkog tržišta kočnice homologovane, da automobil ima homologaciju za sigurnosni pojas, svetlosne uređaje, svega što se tiče bezbednosti, moći će da se izda Uverenje i da se takvo vozilo registruje", napominje Milojević.
Podsetimo, vozila iz Amerike imaju određene razlike u odnosu na vozila evropskih proizvođača.
Pre svega tu se misli na snop svetala, prikaz brzine na odometrima (kod "amerikanaca" je u miljama), drugačije standarde za emisiju štetnih gasova - zato do sada nije bio moguć njihov uvoz.
Sada su, prvo zahvaljujući izmeni člana 249 Zakona o bezbednosti saobraćaja, a zatim i usvajanjem izmenjenog Pravilnika o ispitivanju vozila, stvoreni uslovi da ova vozila dobiju odgovarajuće uverenje.
Ko će raditi pregled vozila i koliko će koštati?
Sve ovo će proveravati pravna lica koja su dobila ovlašćenje Agencije za bezbednost saobraćaja, a to su, kako je potvrdio Milan Milojević, Centar za motorna vozila Auto-moto saveza Srbije i laboratorija Mašinskog fakulteta u Beogradu.
U ovom momentu nije poznato koliko će koštati modifikacije, odnosno, recimo, prepravka snopa svetala ili pokazivača pravca, ali se cena samog uverenja Agencije neće menjati (3.000 dinara, uz administrativnu taksu).
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- AleksandarAca
- Postovi: 1101
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Zna li neko koliko ce biti poskupljenje uvoznih dazbina od sutra? 
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
pa skoro je nesto poskupelo i carina i homologacija, ne znam na sta se ovo konkretno odnosi
- AleksandarAca
- Postovi: 1101
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Novi katalog AMSS za procenu valjda....
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Zna li neko koja je procedura sad (koliko sam shvatio, sad je moguće, ali ne znam koliko komplikuje proceduru uvoza) sa uvozom Amerikanaca? Konkretno, auto je iz CH, ali US model.
Имам једно потпитање...