F20 n47 116d Potrosnja ulja

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
radakbre
Reactions:
Postovi: 2
Pridružio se: 21 Jul 2024, 13:01

F20 n47 116d Potrosnja ulja

Post od radakbre »

Pozdrav svima!

Imam priliku da za jeftin novac, 6000e uzmem f20 koji je registrovan kod nas.

Problem, na svakih 2000km, trosi 500-1000ml ulja.
Pretpostavljam da su karike u pitanju?
U drugom slucaju verovatno i turbina moze biti problem.
Ne dimi.
Svi delovi za neku odsrednju generalnu bi mi izasli 300e(leteci lezajevi,gumice ventila, karike), ruke 400, remont turbine 300, + dihtunzi razni + lanac.
Da li mislite da postoji opasnost od stete na samim cilindrima?
I ako postoji mogucnost, koliko bi masinska obrada za to kostala?
Da li se sve ovo isplati na kraju? Racunam... ako sve to uradim, bar imam motor koji je znam kakav je.

Auto generalno super ide, samo eto trosi podosta ulja

Hvala na svim savetima!
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7506
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: F20 n47 116d Potrosnja ulja

Post od dag81 »

Ti motori kazu da su za izbegavanje, zato su i povoljniji.
Ne mora da znaci da su karike, mozde hladnjak ulja, turbo...

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Korisnikov avatar
milosg
Reactions:
Postovi: 1820
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90 D5
Lokacija: Beograd

Re: F20 n47 116d Potrosnja ulja

Post od milosg »

To za 300 evra delova kad se otvori motor je baš optimistično... :)
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: F20 n47 116d Potrosnja ulja

Post od ljubitelj »

Da ne proveravam, jel to alu blok bez čelične košuljice, onaj sa tankim Nikasilom?

Ako da, mislim da u cenu generalne treba da uračunaš i novi blok, takav blok se ne obradjuje mašinski na prvu specijalu.
A ako jeste ta vrsta bloka po meni je ta cena preterana, ja bih platio za vrednost izvora delova dakle reda 500+ evra ako je sistem razvoda još besprekoran.
Mislim da za 300 evra nema ni u priči.

Ili uzmeš auto i voziš bez popravki dok možeš finansijski da izdržiš dolivanje ulja mada je i to upitno jer taj motor zahteva kvalitetno ulje više cenovne kategorije.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: F20 n47 116d Potrosnja ulja

Post od Ivan »

Taj motor je prakticno mehanicki neunistiv osim razvoda ventila (lanca), on mora nekad da se zameni jer strada od produzenih servisnih intervala 30.000km ili dve godine.

Samo servis razvoda (veliki servis) gde se menjaju svi lanci, lancanici, klizaci lanca, hidrospaner lanca itd. Ti je sa rukama sigurno od 700e navise u kvalitetu.

Ulje verovatno jede turbina i/ili pcv.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Odgovori