Domaće auto emisije
Re: Domaće auto emisije
Znam ali šta onda?
Re: Domaće auto emisije
Žali bože što je morao da kupusa nov motor.Geza napisao:
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Da probam.
Boxer ima 2 glave motora, obe su korektne sa ventilima i bregastima. Klipovi rade kako treba, kompresija je tu.
Jedna glava je u fazi, dobija gorivo.
Druga glava je u kontrafazi, kompjuter ne daje gorivo (kao što si i napisao) a time nema ni gorive smese ni toga što si korektno napisao da bi se očekivalo sa pucanjem.
Svećice su potpuno suve na toj drugoj glavi koja ne funkcioniše.
Sve u svemu, previd, omaška, ništa strašno i super korektno predstavljeno da može da se nauči.
Re: Domaće auto emisije
Sve je to tako ali odakle kompresija ako bregaste nisu u fazi sa radilicom? Kako može da ima kompresiju ako klip ide ka GMT, a ventil je otvoren?
Re: Domaće auto emisije
GMT ima 2 puta, kod 4taktnog motora za jedan ciklus paljenja.
Prvi put kada je u fazi drugi put kada je u kontrafazi.
Ili drugačije, posmatraj to kao da su 2 motora sa zajedničkim kućištem.
Jedna glava (motor) je podešena u fazi gorivo +varnica dodje taman kada treba, klip u GMT, na kraju takta sabijanja.
Druga glava (motor) je podešena u fazi +360stepeni gorivo+ varnica dodje taman kada je suprotno od takta sabijanja.
Pošto je to pametan motor onda kompjuter zna da ne treba tada i prosto ne ubaci gorivo i nema varnice i time nema efektivnog pritiska motora (tog, ta 3 cilindra).
4taktni motor ima 720 stepeni ugla bregaste za 360stepeni radilice.
Stoga bregasta može u 2 položaja da bude zatvorenih ventila (kompresije) tokom jednog ciklusa paljenja.
Kod linijskog motora gde je jedna glava ovo što se desilo nije moguće jer postoji samo jedna bregasta za sve cilindre i time su automatski svi cilindri fazirani kako treba (ako je bregasta fazirana).
Bolje ne umem da objasnim, ako nije jasno pogledaj neku animaciju rada boxer motora i kako se okreću bregaste tokom jednog ciklusa paljenja.
Kako god, mali problem. Prosto previd da nisu obe glave medjusobno sinhronizovane (ono što kaže obrnuli smo 2 kruga a trebalo je 1 krug). Same bregaste u odnosu na ventile su ok, zato i nema oštećenja a ima kompresiju. I zato je tako brzo i lako problem rešen.
Lepo su objasnili, rešili, što se mene tiče
Nije tema ali ajde kada se priča, Mercedesov V6 dizel (350 CDI) motor ima za jednu stranu motora od 3 cilindra jedne klipove (po broju rezervnog dela) a za drugu stranu (4 do 6 ) cilindara različite klipove (po broju rezervnog dela).
Kada se radi taj motor mora da se pazi da se ne pomešaju klipovi leve i desne V strane motora, a glave su iste kao i bregaste i ventili.
Zato je važno uvek konsultovati dokumentaciju, nije sve očigledno kako izgleda na prvi pogled.
Prvi put kada je u fazi drugi put kada je u kontrafazi.
Ili drugačije, posmatraj to kao da su 2 motora sa zajedničkim kućištem.
Jedna glava (motor) je podešena u fazi gorivo +varnica dodje taman kada treba, klip u GMT, na kraju takta sabijanja.
Druga glava (motor) je podešena u fazi +360stepeni gorivo+ varnica dodje taman kada je suprotno od takta sabijanja.
Pošto je to pametan motor onda kompjuter zna da ne treba tada i prosto ne ubaci gorivo i nema varnice i time nema efektivnog pritiska motora (tog, ta 3 cilindra).
4taktni motor ima 720 stepeni ugla bregaste za 360stepeni radilice.
Stoga bregasta može u 2 položaja da bude zatvorenih ventila (kompresije) tokom jednog ciklusa paljenja.
Kod linijskog motora gde je jedna glava ovo što se desilo nije moguće jer postoji samo jedna bregasta za sve cilindre i time su automatski svi cilindri fazirani kako treba (ako je bregasta fazirana).
Bolje ne umem da objasnim, ako nije jasno pogledaj neku animaciju rada boxer motora i kako se okreću bregaste tokom jednog ciklusa paljenja.
Kako god, mali problem. Prosto previd da nisu obe glave medjusobno sinhronizovane (ono što kaže obrnuli smo 2 kruga a trebalo je 1 krug). Same bregaste u odnosu na ventile su ok, zato i nema oštećenja a ima kompresiju. I zato je tako brzo i lako problem rešen.
Lepo su objasnili, rešili, što se mene tiče

Nije tema ali ajde kada se priča, Mercedesov V6 dizel (350 CDI) motor ima za jednu stranu motora od 3 cilindra jedne klipove (po broju rezervnog dela) a za drugu stranu (4 do 6 ) cilindara različite klipove (po broju rezervnog dela).
Kada se radi taj motor mora da se pazi da se ne pomešaju klipovi leve i desne V strane motora, a glave su iste kao i bregaste i ventili.
Zato je važno uvek konsultovati dokumentaciju, nije sve očigledno kako izgleda na prvi pogled.
Re: Domaće auto emisije
Ovo jednostavno nije tačno. Obrnuto je. Radilica pravi dva okretaja dok se bregasta okrene jednom. Klip dva puta dođe u GMT tokom jednog ciklusa ali su samo u jednom taktu svi ventili zatvoreni i samo tada je moguće imati kompresiju.ljubitelj napisao: 27 Avg 2024, 15:37
4taktni motor ima 720 stepeni ugla bregaste za 360stepeni radilice.
Stoga bregasta može u 2 položaja da bude zatvorenih ventila (kompresije) tokom jednog ciklusa paljenja.
Re: Domaće auto emisije
Da, tako je, 1 krug bregaste a 2 kruga radilice.
Obrnuto sam napisao a u glavi pravilno zamislio.
Što se tiče komrpesije,
Obrnuto sam napisao a u glavi pravilno zamislio.
Što se tiče komrpesije,
Ili drugačije, posmatraj to kao da su 2 motora sa zajedničkim kućištem.
Re: Domaće auto emisije
Ma njima su zajednički samo karter i radilica... 

Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Domaće auto emisije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Domaće auto emisije
Kakav majstor i kako dobar lik ali nema sreće. Uvek mu se iskomplikuje nešto. Tako sa onim Maseratijem, tako sad sa Bmw-om.
Re: Domaće auto emisije
Sigurno mu se "slučajno" iskomplikovalo.
Ceo koncept yt i zarade su klikbajtovi i misteriozni naslovi, a behind the scenes je auto pregledan dobrano pre snimanja i svi troškovi ustanovljeni unapred.
Da ne pričam o free delovima od bmw part world ili kako se već zove, reklama 1/1.
Da ne budem razumeN pogrešno, što bi rekao Piša Vacić, to je sve legitimno i tako mora, sve poštujem, ali iluzorno je verovati da jadni jutjuberi kupuju mačke u džaku i od svog budžeta krpe to da mi uživamo u videu.
Ceo koncept yt i zarade su klikbajtovi i misteriozni naslovi, a behind the scenes je auto pregledan dobrano pre snimanja i svi troškovi ustanovljeni unapred.
Da ne pričam o free delovima od bmw part world ili kako se već zove, reklama 1/1.
Da ne budem razumeN pogrešno, što bi rekao Piša Vacić, to je sve legitimno i tako mora, sve poštujem, ali iluzorno je verovati da jadni jutjuberi kupuju mačke u džaku i od svog budžeta krpe to da mi uživamo u videu.
Domaće auto emisije
Mislis u startu je vec znao da je vanos u problemu i sve to a ne da je motor zakovao? I vec znas da li dobija dzabe 100% tj. radi kompenzaciju skroz ili samo u nekom procentu sa bimmerworldom? Uostalom ne znam zasto bi ta informacija uopste nas doticala al eto vidis dobro je da si reko.
Svaka tebi cast na tome kako si provalio, ne moze nas niko zajebati. Lepo je rekao prethodno neko da njemu sve zapravo rade poljaci a on u stvari samo pozira za emisiju.
Svaka tebi cast na tome kako si provalio, ne moze nas niko zajebati. Lepo je rekao prethodno neko da njemu sve zapravo rade poljaci a on u stvari samo pozira za emisiju.
Re: Domaće auto emisije
Razumem da su komplikacije dobre "za kontent", što bi rekli klinci.
Ali ne vidim kako je mogao da zna da će Maserati da okrene ležajeve u sred vožnje.
Ali ne vidim kako je mogao da zna da će Maserati da okrene ležajeve u sred vožnje.