Interesantna opazanja, sa dobrim delom mogu da se slozim.
Ja ebo sad vec godinu dana vozim C-HR HEV 1.8, C-OOL paket, presao 26.000km.
Nekako redom, sto se tice prostora u poredjenju sa Yaris Cross ( model od pre neku godinu ), pozadi i gepek je bitno veci kod C-HR, pozadi po duzini je bar 5cm veci, a i gepek je bitno veci i pravilnijeg oblika, imali smo diskusiju vec na tu temu pa sam bas uporedio oba auta u salonu dok sam cekao redovni servis u oktobru.
Ubacicu dole par slika na tu temu.
Inace, pozadi u C-HR ima korektno prostora za klasu, pre njega sam vozio novi 2008, prostor kod oba je prilicno slican s tim sto je prozor zadnjih vrata kod Tojote zbog oblika karoserije pomeren napred pa kad okrenes glavu u stranu gledas u C stub i deluje ti skucenije, nekako cudno.
Sto se tice opreme, iskreno, meni je zbog cifre plug in bio neracionalna kupovina, kao i neki visoki paketi opreme, drugim recima neki srednji paket u HEV varijanti koji moze da se uzme za 31-32-35k nekako je i za preziveti, dok mi je za neki napucani model C-HR bas suludo izbrojati skoro 50k.
Sto se tice pogona, moj je taj osnovni sa 140ks, i ide sasvim korektno, samo je subjektivni osecaj drugaciji. I dalje hvata stotku za oko ili ispod 10s, 80-120 je izmedju 7 i 8s, morao bih potraziti po merenjima, i sam sam bio iznenadjen. U voznji inace, kad imas druge automobilr oko sebe kao reper, vidi se da uopste nije spor. Max brzina je takodje u skladu sa snagom, cajger ume da pokaze i blizu 190kmh, sto je realno 170+, sasvim ok.
U poredjenju sa nekim drugim automobilima, zbog nekih stvari ne bio bio izbor, ali sa druge strane ko hoce interesantan/specifican dizajn, stedljiv pogon i jedan generalno jako prijatan i nenaporan auto za grad, tu je C-HR definitivno u vrhu.
Ja sam ga uzeo za zenu, njoj se svidja pa se i meni svidja jos vise, a nekad mi i zaista prija ta neka neopterecenost voznjom, bukvalno kad sed
Sent from my 2201123G using Tapatalk
Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Nesto mi zabagovao tt, moram da nastavim u drugom postu, pa moze da spoji. Uglavnom kad sednes u C-HR sama voznja je u drugom planu, van fokusa, razmisljam o pingvinima i gladnima u Africi, ne obazirem se na trkace po saobracaju, vozim svoju voznju. Apsolutno sve suprotno nego kad sednem u BMW 



Sent from my 2201123G using Tapatalk



Sent from my 2201123G using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Razumem tvoju dilemu, ali opet mi nisu za poređenje novi i polovan auto. Pritom se, između ostalog, upoređuje prostor sa Kodiaqom koji je 40+ cm duži. Ajde ostalo i da poredimo.
Ako razmišljaš u smeru zamene auta, po sistemu prodam stari, kupim novi za isti novac, kompromisi su neizbežni.
Čisto da napomenem da je RAV4 u srednjem paketu, trenutno:
2.5 VVT-i HEV 2WD (218KS / 160kW) Limited
MALOPRODAJNA CENA: 43.700€
AKCIJSKA CENA: 39.990 €
Za taj novac, Škoda nudi Kodiaq u jednom jedinom, vrlo dobrom paketu - Selection i to uz:
1,5 TSI m-HEV 110 kW/150 ks DSG
Kačim cenovnike sa detajnim specifikacijama u prilogu, koga zanima.
Ako razmišljaš u smeru zamene auta, po sistemu prodam stari, kupim novi za isti novac, kompromisi su neizbežni.
Čisto da napomenem da je RAV4 u srednjem paketu, trenutno:
2.5 VVT-i HEV 2WD (218KS / 160kW) Limited
MALOPRODAJNA CENA: 43.700€
AKCIJSKA CENA: 39.990 €
Za taj novac, Škoda nudi Kodiaq u jednom jedinom, vrlo dobrom paketu - Selection i to uz:
1,5 TSI m-HEV 110 kW/150 ks DSG
Kačim cenovnike sa detajnim specifikacijama u prilogu, koga zanima.
- Prikačeni fajlovi
-
- Novi-Kodiaq-B.pdf
- (109.07 KiB) Preuzet 71 put
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Iz nekog razloga ne mogu da zakačim cenovnik za RAV4, pa evo link: https://www.toyotaadria.com/rs/pdf/ceno ... _18.11.pdf
Posetite www.garaza.rs !
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Isto je, kao kada kupuješ sebi polovan, gledaš šta najviše dobiješ za novac, sa oba idu mane i prednosti, tako i ja sada vagam novo ili polovno, cenovno poredim.trojanac napisao: 23 Mar 2025, 20:32 Razumem tvoju dilemu, ali opet mi nisu za poređenje novi i polovan auto.
Isto gledam za gospođu. Ako može dva info.dragan napisao: 23 Mar 2025, 20:27 Ja sam ga uzeo za zenu, njoj se svidja pa se i meni svidja jos vise, a nekad mi i zaista prija ta neka neopterecenost voznjom, bukvalno kad sed
Kako se kreće potrošnja grad?
Praćenje bele linije, nekad mi je radilo a nekad ne, kada počinje da hvata na koliko km/h (da li se podešava na kojoj brzini)? Kod Vagen/Škoda na 60km/h i to je to, zakuca odmah već od 59km/h i znam da je sigurno uhvatio, ovde se nisam snašao da provalim kada i kako.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Sto se tice bele linije, to gasim cim pocne da me nervira, sto je gotovo uvek
, tako da ne znam na kojoj brzini pocinje, ali mislim da je ispod 60kmh tj da radi i po gradu, ali ne drzi me za rec. Na svakom automobilu gde sam imao to sam iskljucivao, s tim sto na BMW recimi iskljucis trajno, kod Tojote ne moze, ali nije toliko intruzivno kao recimo kod Puga, tu se bas neprijatno boris sa volanom, a iskljucuje se kroz meni, komplikovano, kod Tojote je bar na dugme. Jos jedna stvar kod Tojote, a ima je ponegde na testovima, mi j interesantna i lepo su je podesili, kad sklonis ruke sa volana dobijes par upozorenja posle kratkog vremena, onda automobil sam upali sva 4 migavca i pocne da usporava auto lagano, kao kad izbacis iz brzine, sve vreme drzeci auto u traci. Interesantno.
Sto se tice potrosnje, leti po gradu se krece oko 3.5l, u rasponu izmedju 3 i 4, izuzetno je stedljiv auto. Na magistrali isto tako, lagan tempo 3-4l, najvise trosi na autoputu sto je i normalno, na 120-130 je 5.5-6l okvirno.
Meni je ukupan prosek za ovih 26k km oko 4.4-4.5
Sent from my 2201123G using Tapatalk
Sto se tice potrosnje, leti po gradu se krece oko 3.5l, u rasponu izmedju 3 i 4, izuzetno je stedljiv auto. Na magistrali isto tako, lagan tempo 3-4l, najvise trosi na autoputu sto je i normalno, na 120-130 je 5.5-6l okvirno.
Meni je ukupan prosek za ovih 26k km oko 4.4-4.5
Sent from my 2201123G using Tapatalk
Re: Toyota C-HR 2.0 HEV AWD e-CVT Premiere
Vidim da je snaga 2.0 verzije smanjena sa 198 na 180hp ali ne mogu nigde da iskopam specifikacije za taj novi 180hp model kako bih uporedio koliko je sporiji.