BMW G20 330i
BMW G20 330i
Pozdrav ljudi, planiram uskoro da predjem na G20 jer mi je potreban veci auto, trenutno vozim F40 2.0 190ks. Paznju mi je privukao benzinac 330i 2.0 motor sa 258ks. Ono sto me zanima je da li ima problema sa ovim motorima nakon 150k km? Za dizel znam da sam miran do 200-250k, a posto nikada ranije nisam vozio benzinca, ne znam sta da ocekujem pa bi mi znacilo ako neko ima ovaj motor ili zna nekoga da podeli iskustva.
-
- Postovi: 21
- Pridružio se: 19 Jun 2020, 01:12
Re: BMW G20 330i
Auto_analiza ima taj auto ako se ne varam, vidi na instagramu ga kontaktiraj i pitaj o autuTeaseR napisao:Pozdrav ljudi, planiram uskoro da predjem na G20 jer mi je potreban veci auto, trenutno vozim F40 2.0 190ks. Paznju mi je privukao benzinac 330i 2.0 motor sa 258ks. Ono sto me zanima je da li ima problema sa ovim motorima nakon 150k km? Za dizel znam da sam miran do 200-250k, a posto nikada ranije nisam vozio benzinca, ne znam sta da ocekujem pa bi mi znacilo ako neko ima ovaj motor ili zna nekoga da podeli iskustva.
Sent from my motorola edge 50 ultra using Tapatalk
Re: BMW G20 330i
Vec jesam, cekam da mi odgovori. Svakako ne skodi da se cuje vise iskustava.
Re: BMW G20 330i
B48 i B58 su nešto najbolje što su napravili poslednjih godina i definitivno konačno dobri benzinci posle dugo dugo vremena.
- carov2
- Postovi: 4930
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: BMW G20 330i
Samo što malo troše...
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
- Romanticni_Piroman
- Postovi: 339
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
- Garaža: Mazda 3 2.0 Skyactiv-X
Re: BMW G20 330i
Ne trose mnogo.
Slazem se @nidza da im je B serija motora dobra, ja sam ih vozio u Miniju, B38 i B48. Problem su ostale komponente oko motora: poklopac ventila, kuciste filtera ulja, termostat itd... BMW koristi plastiku za sve ove delove, i kvare se izmedju 70k i 120k km.
Na Balkanu zbog temperatura koje imamo, racunajte da ce sigurno pre 100k km. Cesto sam cuo kod ovih motora da curi ulje ili rashladna tecnost, sto samo po sebi nije problem, zamenis taj plasticni deo za novi i resio si problem (na neko vreme). Ali ako ti se desi da na antifriz iscuri i pomesa se sa uljem kao kod ovog lika (a ima mnogo ovakvih slucajeva):
https://g20.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=2091157
E onda dobijes motor koji radi sa razredjenim uljem i moze svasta da se desi. Ne znam za Srbiju, uglavnom sam pricao o ovome sa mehanicarima u Norveskoj, ali popravke su paprene jer je BMW i delovi su skupi.
Uglavnom, iako su motori sami po sebi dobri, sve oko njih je plastika jer BMW stedi pare i "smanjuje tezinu" (ovo je samo izgovor za koriscenje plastike), tako da treba biti oprezan i spremiti pare za popravke. Jedan mehanicar je preporucio da se ceo rashladni sistem kompletno zameni cim bilo kakva naznaka problema krene, po mogucstvu i pre toga. Ovo prosto nisu delovi koji su pravljeni da traju i trpe toplotne cikluse, nije Japanac.
Slazem se @nidza da im je B serija motora dobra, ja sam ih vozio u Miniju, B38 i B48. Problem su ostale komponente oko motora: poklopac ventila, kuciste filtera ulja, termostat itd... BMW koristi plastiku za sve ove delove, i kvare se izmedju 70k i 120k km.
Na Balkanu zbog temperatura koje imamo, racunajte da ce sigurno pre 100k km. Cesto sam cuo kod ovih motora da curi ulje ili rashladna tecnost, sto samo po sebi nije problem, zamenis taj plasticni deo za novi i resio si problem (na neko vreme). Ali ako ti se desi da na antifriz iscuri i pomesa se sa uljem kao kod ovog lika (a ima mnogo ovakvih slucajeva):
https://g20.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=2091157
E onda dobijes motor koji radi sa razredjenim uljem i moze svasta da se desi. Ne znam za Srbiju, uglavnom sam pricao o ovome sa mehanicarima u Norveskoj, ali popravke su paprene jer je BMW i delovi su skupi.
Uglavnom, iako su motori sami po sebi dobri, sve oko njih je plastika jer BMW stedi pare i "smanjuje tezinu" (ovo je samo izgovor za koriscenje plastike), tako da treba biti oprezan i spremiti pare za popravke. Jedan mehanicar je preporucio da se ceo rashladni sistem kompletno zameni cim bilo kakva naznaka problema krene, po mogucstvu i pre toga. Ovo prosto nisu delovi koji su pravljeni da traju i trpe toplotne cikluse, nije Japanac.
Re: BMW G20 330i

Sent from my iPhone using Tapatalk
- srdjanyo
- Postovi: 3500
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: BMW G20 330i
Izvinite što upadam. Ja kad bi imao da kupim BMW ne bih sebe patio oko stvari kakve su održavanje, potrošnja, postprodajna cena...
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: BMW G20 330i
Upitno mi je 30k za trojku dati, i dalje je to trojka. Ne vidim mu pozadi oznaku Xdrive, ako nema 4x4 tj. ima samo zadnju vuču definitivno 30k ne bih dao za ovo.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- AleksandarAca
- Postovi: 1094
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: BMW G20 330i
Samo da nije uzeo onaj lupani A6 sa starim volanom
iskreno mene bi bio blam da snimam onaj krpez...
Sent from my SM-S938B using Tapatalk

Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Re: BMW G20 330i
Koje je godiste i koja je km tog belog bmw-a?
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk
Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk