BMW G20 330i

Razne informacije u vezi kupovine automobila
TeaseR
Reactions:
Postovi: 393
Pridružio se: 26 Dec 2018, 20:23
Garaža: BMW F30

BMW G20 330i

Post od TeaseR »

Pozdrav ljudi, planiram uskoro da predjem na G20 jer mi je potreban veci auto, trenutno vozim F40 2.0 190ks. Paznju mi je privukao benzinac 330i 2.0 motor sa 258ks. Ono sto me zanima je da li ima problema sa ovim motorima nakon 150k km? Za dizel znam da sam miran do 200-250k, a posto nikada ranije nisam vozio benzinca, ne znam sta da ocekujem pa bi mi znacilo ako neko ima ovaj motor ili zna nekoga da podeli iskustva.
icanik88nis
Reactions:
Postovi: 21
Pridružio se: 19 Jun 2020, 01:12

Re: BMW G20 330i

Post od icanik88nis »

TeaseR napisao:Pozdrav ljudi, planiram uskoro da predjem na G20 jer mi je potreban veci auto, trenutno vozim F40 2.0 190ks. Paznju mi je privukao benzinac 330i 2.0 motor sa 258ks. Ono sto me zanima je da li ima problema sa ovim motorima nakon 150k km? Za dizel znam da sam miran do 200-250k, a posto nikada ranije nisam vozio benzinca, ne znam sta da ocekujem pa bi mi znacilo ako neko ima ovaj motor ili zna nekoga da podeli iskustva.
Auto_analiza ima taj auto ako se ne varam, vidi na instagramu ga kontaktiraj i pitaj o autu

Sent from my motorola edge 50 ultra using Tapatalk

TeaseR
Reactions:
Postovi: 393
Pridružio se: 26 Dec 2018, 20:23
Garaža: BMW F30

Re: BMW G20 330i

Post od TeaseR »

Vec jesam, cekam da mi odgovori. Svakako ne skodi da se cuje vise iskustava.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21807
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: BMW G20 330i

Post od nidza »

B48 i B58 su nešto najbolje što su napravili poslednjih godina i definitivno konačno dobri benzinci posle dugo dugo vremena.
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4966
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: BMW G20 330i

Post od carov2 »

Samo što malo troše...

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Romanticni_Piroman
Reactions:
Postovi: 357
Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
Garaža: Mazda 3 2.0 Skyactiv-X

Re: BMW G20 330i

Post od Romanticni_Piroman »

Ne trose mnogo.

Slazem se @nidza da im je B serija motora dobra, ja sam ih vozio u Miniju, B38 i B48. Problem su ostale komponente oko motora: poklopac ventila, kuciste filtera ulja, termostat itd... BMW koristi plastiku za sve ove delove, i kvare se izmedju 70k i 120k km.
Na Balkanu zbog temperatura koje imamo, racunajte da ce sigurno pre 100k km. Cesto sam cuo kod ovih motora da curi ulje ili rashladna tecnost, sto samo po sebi nije problem, zamenis taj plasticni deo za novi i resio si problem (na neko vreme). Ali ako ti se desi da na antifriz iscuri i pomesa se sa uljem kao kod ovog lika (a ima mnogo ovakvih slucajeva):
https://g20.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=2091157

E onda dobijes motor koji radi sa razredjenim uljem i moze svasta da se desi. Ne znam za Srbiju, uglavnom sam pricao o ovome sa mehanicarima u Norveskoj, ali popravke su paprene jer je BMW i delovi su skupi.

Uglavnom, iako su motori sami po sebi dobri, sve oko njih je plastika jer BMW stedi pare i "smanjuje tezinu" (ovo je samo izgovor za koriscenje plastike), tako da treba biti oprezan i spremiti pare za popravke. Jedan mehanicar je preporucio da se ceo rashladni sistem kompletno zameni cim bilo kakva naznaka problema krene, po mogucstvu i pre toga. Ovo prosto nisu delovi koji su pravljeni da traju i trpe toplotne cikluse, nije Japanac.
Korisnikov avatar
Momčilo
Reactions:
Postovi: 1806
Pridružio se: 21 Mar 2020, 22:44

Re: BMW G20 330i

Post od Momčilo »

Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
srdjanyo
Reactions:
Postovi: 3507
Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: BMW G20 330i

Post od srdjanyo »

Izvinite što upadam. Ja kad bi imao da kupim BMW ne bih sebe patio oko stvari kakve su održavanje, potrošnja, postprodajna cena...

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1238
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: BMW G20 330i

Post od noob »

Upitno mi je 30k za trojku dati, i dalje je to trojka. Ne vidim mu pozadi oznaku Xdrive, ako nema 4x4 tj. ima samo zadnju vuču definitivno 30k ne bih dao za ovo.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Korisnikov avatar
AleksandarAca
Reactions:
Postovi: 1101
Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
Lokacija: Beograd

Re: BMW G20 330i

Post od AleksandarAca »

Samo da nije uzeo onaj lupani A6 sa starim volanom :D iskreno mene bi bio blam da snimam onaj krpez...

Sent from my SM-S938B using Tapatalk


Korisnikov avatar
blaugrana
Reactions:
Postovi: 7295
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW G20 330i

Post od blaugrana »

Koje je godiste i koja je km tog belog bmw-a?

Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk

BMaker
Reactions:
Postovi: 47
Pridružio se: 31 Dec 2024, 04:44

Re: BMW G20 330i

Post od BMaker »

noob napisao:Upitno mi je 30k za trojku dati, i dalje je to trojka. Ne vidim mu pozadi oznaku Xdrive, ako nema 4x4 tj. ima samo zadnju vuču definitivno 30k ne bih dao za ovo.
Pouzdanije je kad je samo rwd, xdrive je neretko imao problem sa reduktorom. Ja kad sam uzimao bas sam ciljano jurio sa rwd.
Inace, ako mu je veca km (a cini mi se da jeste) daleko je ovo ispod 30k realno.
Ja sam moj oglasio na 30-ak hiljada a presao je 65 000km, svaki servis u ovlascenom, diskovi i plocice u ovlascenom, gume nove od 1000e itd. Mislim da za ovaj njegov ne vredi dati toliko.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

TeaseR
Reactions:
Postovi: 393
Pridružio se: 26 Dec 2018, 20:23
Garaža: BMW F30

Re: BMW G20 330i

Post od TeaseR »

nidza napisao: 17 Jul 2025, 14:44 B48 i B58 su nešto najbolje što su napravili poslednjih godina i definitivno konačno dobri benzinci posle dugo dugo vremena.
Cuo sam za te motore sve pozitivne komentare, ali kao sto rece kolega ispod, problem su delovi oko motora. Vozio sam F30 2.0 dizel, pa sam opet imao problema u smislu, morao je lanac da se menja na velikom servisu preventivno, plastika(dekla) motora takodje morala da se menja jer je krenulo ulje da curi i da kaplje na turbinu i onda svaki put kada ugasim auto oseca se miris paljevine, EGR na svakom F30 je problem posle nekog vremena ako se vozi dosta po gradu, a nov EGR kosta boga oca. Tu je naravno i DPF. Tako da i dizel ima svojih falinka. Sad, da li je skuplje popravljati benzin ili dizel, ne znam.

@srdjanyo Vidi, niko ne zeli da daje vise nego sto treba, bilo da je to odrzavanje auta ili nesto drugo. Redovno odrzavanje + poneki kvar sa strane je ocekivan. Al da ti se zaredja jedno za drugim pa da puknes 5-6k eur, video bih dal ne bi razmisljao. Drugo, dok je auto kod majstora, nemam sta da vozim, a to mi znatno otezava svakodnevicu. Zovi taxi, cekaj, ne mozes da nadjes, pa kad nadjes on se on klacka, ne zuri mu se itd.

@blaugrana oko 180k je presao, culi smo se preko poruka. Iskreno, nije mi problem da uzmem benzinca za 150-180k, odrzavacu ga kako treba. Veci je problem prodaja nakon sto predje 200k i oko toga se najvise premisljam. Kod nas slabo ima benzinaca, a generalno svi gledaju da ih se rese oko 150k.

@BMaker Slazem se sa tobom da je RWD pouzdaniji. Svaki majstor mi je rekao da ne uzimam xdrive ako mi ne treba, a ne treba mi jer zivim u BG-u, ne idem na planinu kad su putevi neocisceni. Pritom je zabavnija voznja. Jel mozes da mi posaljes link ka tvom oglasu ako je auto u M opremi?
Korisnikov avatar
blaugrana
Reactions:
Postovi: 7295
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW G20 330i

Post od blaugrana »

30k eur za 180k km... zanimljivo :/

Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk

BMaker
Reactions:
Postovi: 47
Pridružio se: 31 Dec 2024, 04:44

Re: BMW G20 330i

Post od BMaker »

TeaseR napisao:
nidza napisao: 17 Jul 2025, 14:44 B48 i B58 su nešto najbolje što su napravili poslednjih godina i definitivno konačno dobri benzinci posle dugo dugo vremena.
Cuo sam za te motore sve pozitivne komentare, ali kao sto rece kolega ispod, problem su delovi oko motora. Vozio sam F30 2.0 dizel, pa sam opet imao problema u smislu, morao je lanac da se menja na velikom servisu preventivno, plastika(dekla) motora takodje morala da se menja jer je krenulo ulje da curi i da kaplje na turbinu i onda svaki put kada ugasim auto oseca se miris paljevine, EGR na svakom F30 je problem posle nekog vremena ako se vozi dosta po gradu, a nov EGR kosta boga oca. Tu je naravno i DPF. Tako da i dizel ima svojih falinka. Sad, da li je skuplje popravljati benzin ili dizel, ne znam.

[smention u=1620]srdjanyo[/smention] Vidi, niko ne zeli da daje vise nego sto treba, bilo da je to odrzavanje auta ili nesto drugo. Redovno odrzavanje + poneki kvar sa strane je ocekivan. Al da ti se zaredja jedno za drugim pa da puknes 5-6k eur, video bih dal ne bi razmisljao. Drugo, dok je auto kod majstora, nemam sta da vozim, a to mi znatno otezava svakodnevicu. Zovi taxi, cekaj, ne mozes da nadjes, pa kad nadjes on se on klacka, ne zuri mu se itd.

[smention u=227]blaugrana[/smention] oko 180k je presao, culi smo se preko poruka. Iskreno, nije mi problem da uzmem benzinca za 150-180k, odrzavacu ga kako treba. Veci je problem prodaja nakon sto predje 200k i oko toga se najvise premisljam. Kod nas slabo ima benzinaca, a generalno svi gledaju da ih se rese oko 150k.

[smention u=14531]BMaker[/smention] Slazem se sa tobom da je RWD pouzdaniji. Svaki majstor mi je rekao da ne uzimam xdrive ako mi ne treba, a ne treba mi jer zivim u BG-u, ne idem na planinu kad su putevi neocisceni. Pritom je zabavnija voznja. Jel mozes da mi posaljes link ka tvom oglasu ako je auto u M opremi?
Ne znam je li otisla poruka (ovaj tapatalk me zeza s vremena na vreme), pustio sam ti link sa PA.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Odgovori