I da ima dosta vozila koja imaju direktno senzor i koja ne prikazuju podatak o pritisku. Neko je pomenuo CX-5, tacno, ima senzore i ne prikazuje nigde podatak. Samo off-on.
Ko ima dva seta guma i nije nesposobn pa sam zameni tockove (zima/leto), direktan sistem je pakao. Kod nekih modela mora tacno tocak na odredjeno mesto (osovina, strana), neki ne mogu da pamte dva seta senzora.....pa ili stalno idi kod vulkanizera (cela prica oko samostalne zamene je onda upitna) ili kupujes uredjaj koji moze da upari. Kao i dosta ostale opreme na novijim vozilima, sve nam "treba" a korisnost toga je upitna. Sta ces da radis na AP u pm negde kada ti direktan tpms kaze pada ti pritisak a nista oko tebe? Ili ti indirektan javi da je pao vec pritisak? U oba slucaja stanes i zoves slep sluzbu, mobilnog vulkanizera, posto rezervni tesko da imas na novom vozilu.
Varijanta imam podatak o pritisku u gumama na tabli, necu da proverim manometrom povremeno, mi objasnjava zasto nemamo sipku za ulje. Sta ima da proveris, imas podatak na tabli.
