Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24740
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jednostavno izbusis brezone kad se polome, probusis vecu rupu, urezes navoj i helicoil uvrnes u taj veci navoj. Onda imas originalnu dimenziju navoja, stavis obavezno neku visokotemperaturnu pastu da sledeci put ne bude problema. Sve to iz Kine narucis po povoljnoj ceni.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ma to ce se odvije, ovi dole puknu, i nema pomoci, jer meso pozadi, tj nosacu se dezintegrisu, nema gde da se popravlja, mozda da se navare novi nosaci...
Ali i bez tih dole, bude to sve OK.
Ali i bez tih dole, bude to sve OK.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Danas odrađen veliki servis posle 60.000 km, odnosno 5,8 godina, trenutno 171.600+ km
Zamenjen je i semering (remenice) radilice, prednji (već dugo puštao ulje kada je na ulje na max, ali nije mi se isplatilo da ga menjam ranije), marka Carteco.
Set je Dayco, sem vodene pumpe koja je DOLZ (a po šifri Valeo, nije ni bitno).
Prva probna vožnja od 30 km - ništa ne curi i auto radi nešto tiše.
Pre neki dan me uplašio ventilator kabine koji je počeo da krči. Na svu sreću, uzrok neprijatnog zvuka je bilo zaglavljivanje tri lista u properelima ventilatora, koje pada sa drveća (oblik bumeranga ima i seme, pa pada sa drveta kao helikopter, pun mi ih je sanduk gde si one dve trubice sa odvodnim kanalima pa je prošao kroz rešetke ventilacije).
Zamenjen je i semering (remenice) radilice, prednji (već dugo puštao ulje kada je na ulje na max, ali nije mi se isplatilo da ga menjam ranije), marka Carteco.
Set je Dayco, sem vodene pumpe koja je DOLZ (a po šifri Valeo, nije ni bitno).
Prva probna vožnja od 30 km - ništa ne curi i auto radi nešto tiše.
Pre neki dan me uplašio ventilator kabine koji je počeo da krči. Na svu sreću, uzrok neprijatnog zvuka je bilo zaglavljivanje tri lista u properelima ventilatora, koje pada sa drveća (oblik bumeranga ima i seme, pa pada sa drveta kao helikopter, pun mi ih je sanduk gde si one dve trubice sa odvodnim kanalima pa je prošao kroz rešetke ventilacije).
- Prikačeni fajlovi
-
- VelServis.jpg (121.42 KiB) Pogledano 664 puta
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Kolko je izasao veiki servis?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Delovi i ruke nešto preko 21.000 din
- ivke74
- Postovi: 336
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Fiat punto clasic 1.2 tng svremena na vreme izbaci gresku P0170 loša smeša na leru malo nemirno radi i obrtaji počno da variraju. Potrošnja goriva sasvim normalna i u vožnji se ponaša normalno. Čistio klapnu gasa , čistio Maf ili Map senzor kago god da se zove lamba sondu pokušao da odvrnem da očistim ali ne može bojim se da je ne slomim. Rekli su mi da probam softverski da uradim adaptaciju leptira gasa. Da li je neko imao sličan problem i da li ga je rešio.
- ivke74
- Postovi: 336
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Proverio mapa je ok i uradio servis plinskog uređaja, pitao da lu su dizne plinske uredu on kaže sto se plina tice sve ok. Auto prešao skoro 300000km
- Saša
- Postovi: 14312
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Onda je najverovatnije neka od lambda sondi (Punto ima dve, ako se ne varam). Obično bude problematična druga koja se nalazi iza katalizatora a na 300.000 km je realno i očekivano da bude za zamenu. Bax je baš skoro menjao.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A ja se razmišljam dal da radim veliki servis posle 4 godine i 40000kmArogan napisao:Danas odrađen veliki servis posle 60.000 km, odnosno 5,8 godina, trenutno 171.600+ km
Zamenjen je i semering (remenice) radilice, prednji (već dugo puštao ulje kada je na ulje na max, ali nije mi se isplatilo da ga menjam ranije), marka Carteco.
Set je Dayco, sem vodene pumpe koja je DOLZ (a po šifri Valeo, nije ni bitno).
Prva probna vožnja od 30 km - ništa ne curi i auto radi nešto tiše.
Pre neki dan me uplašio ventilator kabine koji je počeo da krči. Na svu sreću, uzrok neprijatnog zvuka je bilo zaglavljivanje tri lista u properelima ventilatora, koje pada sa drveća (oblik bumeranga ima i seme, pa pada sa drveta kao helikopter, pun mi ih je sanduk gde si one dve trubice sa odvodnim kanalima pa je prošao kroz rešetke ventilacije).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14312
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pet godina je neki redovan rok za mali servis kod Fiata, bez obzira na kilometražu (100-120.000 km max).
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mislis veliki servisSaša napisao:Pet godina je neki redovan rok za mali servis kod Fiata, bez obzira na kilometražu (100-120.000 km max).
100-120000km sa originalnim delovima iz prve ugradnje.
U uputstvu piše 4 ili 5 godina u zavisnosti od uslova eksploatacije vozila.
Posle prvog velikog servisa sledeći veliki servis se preporučuje na 60000km ili 5 godina, šta pre dođe, to je info iz ovlašćenog.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14312
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Da, lapsus, mislio sam na veliki servis. Kod mene je u knjižici i pisalo 90.000 km a ranije u Z10 i modelima sklopljenim u Italiji - 120.000. Veliki servis bih uvek radio (i radiću) samo sa OEM delovima tako da mirne duše mogu primenjivati interval od 100.000 km (kao što i jesam dva puta do sada). Ovlašćeni navlače vodu na svoj mlin. Recimo, meni je jedan od malih servisa platila firma pa su tamo pomisli da je vozilo službeno i reli su mi da je sledeći na redu veliki servis (bližilo se 60.000 km), kao takav interval primenjuju za poslovna vozila. Naravno da sam ih otkačio i uradio tek na 100.000. I to ne jednom nego dvaput (a uskoro će i treći). 

- ivke74
- Postovi: 336
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Raskačio sam danas obe lamba sonde motor dosta mirnije radi na leru vozicu jos dan dva da vidim kako se ponasa. Majstor je gledao parametre lamba sondi na dijagnostici i po njemu su uredu. Kada se raskace sonde auto radi po srednjim parametrima ne po parametrima koje sonda salje.Saša napisao: 11 Avg 2025, 08:56 Onda je najverovatnije neka od lambda sondi (Punto ima dve, ako se ne varam). Obično bude problematična druga koja se nalazi iza katalizatora a na 300.000 km je realno i očekivano da bude za zamenu. Bax je baš skoro menjao.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam menjao drugaru na 120.000, ali ova je izbacivala neku gresku vezanu za o2 senzor. Uzeli smo Bosch u kit komercu, onu iznad katalizatora. Skines je sa vilkuskastim kljucem
Mozes i da poprskas konektore sa wd40, mozda su oksidovali
Mozes i da poprskas konektore sa wd40, mozda su oksidovali
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.