Servis automatskog menjača
- Gaginh0
- Postovi: 9672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Servis automatskog menjača
Ne moraš nikada da radiš ispiranje, a možeš svaki put.
Re: Servis automatskog menjača
Na koliko KM odprilike treba menjati ulje na automatskom menjacu za Opel Insigniu 2011 2.0 160ks ?
Re: Servis automatskog menjača
Menjač je odličan i ne vidim ni jedan razlog za izbegavanje...Munja666 napisao:U jednom trenutku je DSG bio apsolutni must kada se automobil iz VAG koncerna razmatra i toliko hvaljen sa svojom preciznošću prilikom šaltanja brzina kao i udobnošću u vožnji u odnosu na manuelni menjač, a između ostalog kao i veoma pouzdan automatski/poluautomatski menjač...kad ono sad ispade da ga treba izbegavati u širokom luku! Koliko vidim gore pomenuti kvar mehatronika (OE part number dela transmission control unit) je veoma učestao i ne odnosi se samo na DQ381, već i na DQ500 (a vrlo verovatno i na DQ380, DQ383, DQ250), a oba se vode kao pouzdaniji iz DSG grupe menjača sa mokrim kvačilom. Šta tek onda očekivati od DQ200 sa suvim kvačilom i koji mahom ide na slabije motore (1.6 tdi, 1.2 tdi, 1.0 tsi, 1.4 tsi itd) i koji se pokazao kao manje pouzdan u odnosu na gore pomenute?!
Kvarovi se dešavaju - kvarovi se rešavaju
A život je isuviše kratak da bi se cimali i nervirali oko toga

Re: Servis automatskog menjača
Slazem se ali ne moze covek da se ne nervira 
Sent from my SM-S936B using Tapatalk

Sent from my SM-S936B using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Da li DSG ima fabrički propisan servisni interval ili je varijanta “Lifetime oil change plans”?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15449
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Servis automatskog menjača
Kako koji.
Zvao sam Ja(r)kovo, u vezi "suvog" DQ200 i odgovor je bio:
Kvarljiva roba. Njemu se ne rade servisi i eventualno servisiranje mu ništa posebno neće pomoći. Ne otvara se dok ne zvekne. Menjač lepo radi i retko najavljuje kraj. Odjednom crkava, a cena popravke varira od slučaja do slučaja.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Zvao sam Ja(r)kovo, u vezi "suvog" DQ200 i odgovor je bio:
Kvarljiva roba. Njemu se ne rade servisi i eventualno servisiranje mu ništa posebno neće pomoći. Ne otvara se dok ne zvekne. Menjač lepo radi i retko najavljuje kraj. Odjednom crkava, a cena popravke varira od slučaja do slučaja.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
-
- Postovi: 459
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Servis automatskog menjača
Konkretno dq381 je ranije prvi put servisiran na 60k a negde od 2020. prvi servis se radi na 120kkm.paliic napisao:Da li DSG ima fabrički propisan servisni interval ili je varijanta “Lifetime oil change plans”?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
ZF8 redovan servis od 60 do 80k km.
DQ381 redovan servis 60k km (kvačila se vremenom troše, obično se menja kvačilo na 150k, ali to zavisi od stila vožnje kliko ima gradske vožnje koja je najgora za automatik).
Ako ih poredim za grad bi trebao biti otporniji ZF8 zbog pretvarača koj klizi umesto kvačila, kod DSG se ta kvačila troše. Čitao sam, proučavo, na kraju nema pravila, zavisi kako ti zapadne i kako je održavan menjač, mora proba pre kupovine, ako ne cima nigde i glatko menja to je to.
DSG menja u miliskundi brzinu na T-Rock, i sa ZF8 sam prezadovoljan u X3. Ni jedan nema cimanja, ne znate kada menja brzinu, milina voziti, meni su oba menjača vrhunski.
Probao sam neki drugarov Fiat automatik 2022. god., kuku majko šta je ono, koliko to cima i loše menja brzine užas.
DQ381 redovan servis 60k km (kvačila se vremenom troše, obično se menja kvačilo na 150k, ali to zavisi od stila vožnje kliko ima gradske vožnje koja je najgora za automatik).
Ako ih poredim za grad bi trebao biti otporniji ZF8 zbog pretvarača koj klizi umesto kvačila, kod DSG se ta kvačila troše. Čitao sam, proučavo, na kraju nema pravila, zavisi kako ti zapadne i kako je održavan menjač, mora proba pre kupovine, ako ne cima nigde i glatko menja to je to.
DSG menja u miliskundi brzinu na T-Rock, i sa ZF8 sam prezadovoljan u X3. Ni jedan nema cimanja, ne znate kada menja brzinu, milina voziti, meni su oba menjača vrhunski.
Probao sam neki drugarov Fiat automatik 2022. god., kuku majko šta je ono, koliko to cima i loše menja brzine užas.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Servis automatskog menjača
Kvačila u ulju su veoma trajna. Na 150k zamena je izrazito natprosečan stres.