Servis automatskog menjača
- Gaginh0
- Postovi: 9694
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Servis automatskog menjača
Ne moraš nikada da radiš ispiranje, a možeš svaki put.
Re: Servis automatskog menjača
Na koliko KM odprilike treba menjati ulje na automatskom menjacu za Opel Insigniu 2011 2.0 160ks ?
Re: Servis automatskog menjača
Menjač je odličan i ne vidim ni jedan razlog za izbegavanje...Munja666 napisao:U jednom trenutku je DSG bio apsolutni must kada se automobil iz VAG koncerna razmatra i toliko hvaljen sa svojom preciznošću prilikom šaltanja brzina kao i udobnošću u vožnji u odnosu na manuelni menjač, a između ostalog kao i veoma pouzdan automatski/poluautomatski menjač...kad ono sad ispade da ga treba izbegavati u širokom luku! Koliko vidim gore pomenuti kvar mehatronika (OE part number dela transmission control unit) je veoma učestao i ne odnosi se samo na DQ381, već i na DQ500 (a vrlo verovatno i na DQ380, DQ383, DQ250), a oba se vode kao pouzdaniji iz DSG grupe menjača sa mokrim kvačilom. Šta tek onda očekivati od DQ200 sa suvim kvačilom i koji mahom ide na slabije motore (1.6 tdi, 1.2 tdi, 1.0 tsi, 1.4 tsi itd) i koji se pokazao kao manje pouzdan u odnosu na gore pomenute?!
Kvarovi se dešavaju - kvarovi se rešavaju
A život je isuviše kratak da bi se cimali i nervirali oko toga

Re: Servis automatskog menjača
Slazem se ali ne moze covek da se ne nervira 
Sent from my SM-S936B using Tapatalk

Sent from my SM-S936B using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Da li DSG ima fabrički propisan servisni interval ili je varijanta “Lifetime oil change plans”?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15465
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Servis automatskog menjača
Kako koji.
Zvao sam Ja(r)kovo, u vezi "suvog" DQ200 i odgovor je bio:
Kvarljiva roba. Njemu se ne rade servisi i eventualno servisiranje mu ništa posebno neće pomoći. Ne otvara se dok ne zvekne. Menjač lepo radi i retko najavljuje kraj. Odjednom crkava, a cena popravke varira od slučaja do slučaja.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Zvao sam Ja(r)kovo, u vezi "suvog" DQ200 i odgovor je bio:
Kvarljiva roba. Njemu se ne rade servisi i eventualno servisiranje mu ništa posebno neće pomoći. Ne otvara se dok ne zvekne. Menjač lepo radi i retko najavljuje kraj. Odjednom crkava, a cena popravke varira od slučaja do slučaja.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
-
- Postovi: 461
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Servis automatskog menjača
Konkretno dq381 je ranije prvi put servisiran na 60k a negde od 2020. prvi servis se radi na 120kkm.paliic napisao:Da li DSG ima fabrički propisan servisni interval ili je varijanta “Lifetime oil change plans”?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
ZF8 redovan servis od 60 do 80k km.
DQ381 redovan servis 60k km (kvačila se vremenom troše, obično se menja kvačilo na 150k, ali to zavisi od stila vožnje kliko ima gradske vožnje koja je najgora za automatik).
Ako ih poredim za grad bi trebao biti otporniji ZF8 zbog pretvarača koj klizi umesto kvačila, kod DSG se ta kvačila troše. Čitao sam, proučavo, na kraju nema pravila, zavisi kako ti zapadne i kako je održavan menjač, mora proba pre kupovine, ako ne cima nigde i glatko menja to je to.
DSG menja u miliskundi brzinu na T-Rock, i sa ZF8 sam prezadovoljan u X3. Ni jedan nema cimanja, ne znate kada menja brzinu, milina voziti, meni su oba menjača vrhunski.
Probao sam neki drugarov Fiat automatik 2022. god., kuku majko šta je ono, koliko to cima i loše menja brzine užas.
DQ381 redovan servis 60k km (kvačila se vremenom troše, obično se menja kvačilo na 150k, ali to zavisi od stila vožnje kliko ima gradske vožnje koja je najgora za automatik).
Ako ih poredim za grad bi trebao biti otporniji ZF8 zbog pretvarača koj klizi umesto kvačila, kod DSG se ta kvačila troše. Čitao sam, proučavo, na kraju nema pravila, zavisi kako ti zapadne i kako je održavan menjač, mora proba pre kupovine, ako ne cima nigde i glatko menja to je to.
DSG menja u miliskundi brzinu na T-Rock, i sa ZF8 sam prezadovoljan u X3. Ni jedan nema cimanja, ne znate kada menja brzinu, milina voziti, meni su oba menjača vrhunski.
Probao sam neki drugarov Fiat automatik 2022. god., kuku majko šta je ono, koliko to cima i loše menja brzine užas.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Servis automatskog menjača
Kvačila u ulju su veoma trajna. Na 150k zamena je izrazito natprosečan stres.
Re: Servis automatskog menjača
Jeste zivot isuviše kratak slažem se sa tobom, ali je još kraći ako se uhvatiš u nepotrebnu/neplaniranu igranku od hiljadu i kusur evra, a i kada tu cifru iskeširaš niko ti ne garantuje da te neće ostaviti opet iza prve krivine. Evo najbolji primer je @Kod - čovek ima bukvalno nov auto sa svega pređenih 60-tak hiljada km. Ne znam kako ga je vozio za tu kilometražu, ali cenim da ga je vozio u granicama prosečnog korisnika. Jednostavno premalo je to kilometara da bi jedan iole ozbiljan proizvod koji je prisutan 20 i kusur godina na tržištu otkazao tek tako I da je njegova popravka tako skupa i pritom uopšte nije predviđena od strane proizvođača (sto potvrđuje i gornji link sa EV clinic FB stranice). Pritom se taj kvar nije desio samo njemu ili sporadično još po nekom nego na 5 i kusur miliona vozila samo od 2018 godine ili kad je već krenuo sa upotrebom DQ381 menjač...Dzona napisao: Menjač je odličan i ne vidim ni jedan razlog za izbegavanje...
Kvarovi se dešavaju - kvarovi se rešavaju
A život je isuviše kratak da bi se cimali i nervirali oko toga
Bojim se da je to jedini DSG koji ide u motore sa obrtnim momentom do 250NM ma koje godište oni bili i oni iz 2013. godine i ovi iz 2025. E sad koji su najnoviji problemi to ne bih znao, all znam da se DQ200 sa suvim kvačilom vodi kao znatno problematičniji menjač i skloniji kvarovima čitaj manje pouzdan od ranije pomenutih sa mokrim kvačilom...Heinz napisao:2025. je godina a DQ200 se i dalje ugrađuje. Od kad datira najnoviji problem sa njim?
Re: Servis automatskog menjača
Siguran sam da VW ne stavlja iste delove sada kao što je stavljao pre 10+ godina. Neka revizija vrv postoji.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Servis tog menjača se preporučuje na 60k, njemu je otišao na 67k. Možda da je odradio servis bi se videlo stanje unutra i mogući poroblem preduhitrio.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Servis automatskog menjača
@Munja666 mislim da nisi lepo pročitao post od EV clinic - više od 5 miliona vozila je sa tim menjačem na tržištu. I nisu svi oni pogođeni - možda i budu kako se menjači troše
I njihove postove (iako su profesionalci u svom postu) obavezno shvataj kao PR za EV vozila
Servisi to rešavaju - sad što su neki bezobrazni, što su drugi prenatrpani je neka druga priča. Znači skidanje, reparacija i vraćanje mehatronika ne bi trebalo da nikako bude više od 1000eur.
Pa u UK ih repariraju za manje od 500eur (da im pošalješ svoju jedinicu - ECU testing) https://share.google/XHdhM4K7kaU9wLz23
Retki su automatici kod SUS vozila koji su bez problema... Prijatelju je otišao menjač na novom GLC-u sa 10k km i menjan je u garanciji (trajalo 3 meseca dok su im se poklopile kockice).
Mislim shvatite, svako se žali kada je nešto loše i uvek ćeš naći samo one koji prijavljuju probleme (najnormalnije) - a kao što rekoh na točkovima je, pa izračunajte koliko je VW prodao vozila nakon 2018e sa DSG menjačima (vrv preko 10 milona)
@noob ne može se videti ništa na servisu, na servisu samo zamene ulje i to je to. Ovde je problem sa mehatronikom (može da reši svaki servis, ako ima negde da pošalje mehatronik na popravku - EV klinika u Zg to popravlja za 300eur)
I njihove postove (iako su profesionalci u svom postu) obavezno shvataj kao PR za EV vozila

Servisi to rešavaju - sad što su neki bezobrazni, što su drugi prenatrpani je neka druga priča. Znači skidanje, reparacija i vraćanje mehatronika ne bi trebalo da nikako bude više od 1000eur.
Pa u UK ih repariraju za manje od 500eur (da im pošalješ svoju jedinicu - ECU testing) https://share.google/XHdhM4K7kaU9wLz23
Retki su automatici kod SUS vozila koji su bez problema... Prijatelju je otišao menjač na novom GLC-u sa 10k km i menjan je u garanciji (trajalo 3 meseca dok su im se poklopile kockice).
Mislim shvatite, svako se žali kada je nešto loše i uvek ćeš naći samo one koji prijavljuju probleme (najnormalnije) - a kao što rekoh na točkovima je, pa izračunajte koliko je VW prodao vozila nakon 2018e sa DSG menjačima (vrv preko 10 milona)
@noob ne može se videti ništa na servisu, na servisu samo zamene ulje i to je to. Ovde je problem sa mehatronikom (može da reši svaki servis, ako ima negde da pošalje mehatronik na popravku - EV klinika u Zg to popravlja za 300eur)
- TheWickerMan
- Postovi: 11287
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Servis automatskog menjača
Ovo je apsolutna istina, njihov stav je : mhev phev, ma svaki hibrid je sranje, SUS motori su sranje, samo se kvare, pale i ostalo, ne smeš u prodavnicu sa njima da odeš, samo Tesla je bog, iako smo zamenili sve na njoj ali se ne kvari, najbolji auto na svetu, svi koji ne voze Teslu su glupi.Dzona napisao: 08 Sep 2025, 08:37 I njihove postove (iako su profesionalci u svom postu) obavezno shvataj kao PR za EV vozila![]()
Zato sam ih i otpratio, ne volim da me neko je*e u mozak.
- Saša
- Postovi: 14340
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis automatskog menjača
Da je njih slušati - nikad u životu niko ne bi trebao da kupi hibrid, pa čak ni Toyotu. A kad ste poslednji put čuli da je neko zaista imao problema sa nekim Toyotinim hibridom (odnosno baterijom u njemu)? Sve to treba slušati i gledati kroz određeni filter.