Servis automatskog menjača
Re: Servis automatskog menjača
Način otvarnaja vrata kod Tesle (i sličnih rešenja) ne može ni fanboj da odbrani, kad su de facto vatrogasci/ljudi unutra itd. imali problem ili je trebalo vreme da se snađu i otvore ih. Mislim i jedan čovek ako umre zbog gluposti je mnogo...
Re: Servis automatskog menjača
Skoro sam gledao klip gde vlasnik tesle ne može da uđe u avoj auto jer je baterija prazna. Onda je uživo zvao Tesla podršku itd itd.....da mu isti objasne šta treba da uradi u takvim slučajevima, a evo šta treba da uradigrujicd napisao:Tech Enthusiasts: Everything in my house is wired to the Internet of Things! I control it all from my smartphone! My smart-house is bluetooth enabled and I can give it voice commands via alexa! I love the future!
> Programmers / Engineers: The most recent piece of technology I own is a printer from 2004 and I keep a loaded gun ready to shoot it if it ever makes an unexpected noise.
Ček, kako se u Teslu ulazi kad nema struje? Po meni, otvaranje vrata koje ne radi bez struje je ekstremno glupo i poziv za nepotrebnu nevolju. U zadnjih 18 godina, JEDINA stvar koja me je sprečavala da koristim kola je bila struja tj. akumulator. Ali sam bar vrata mogao da otvaram kako hoću. Čak nisam imao ni jedan gumidefekt, da ne pominjem nešti drugo (kuc kuc, da ne čuje zlo). Ali akumulator... Pa to samo čeka da te zajebe. Jeste da Tesla ima veeeliku bateriju ali je i trošiš i potencijalno možeš da je isprazniš.
Sad sam skoro bio putnik u novom Audi A5 karavanu. Nisam znao kako da otvorim vrata. Guram ruku, vučem, ništa. Mislim da sam na kraju pipnuo neki senzor pa su se otvorila. Što sam stariji sve manje imam želju za gedžetima koji kao izgledaju wow a u stvari su nepotrebna komplikacija koja će pre ili kasnije da ti zagorča život.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Servis automatskog menjača
Pa kad kažeš da je natprosečan, znači da je iznad proseka. Ako su ostali prosek, zanima me šta je to po čemu se izdvaja.nidza napisao: 08 Sep 2025, 22:02Kojih ostalih?TheWickerMan napisao: 08 Sep 2025, 20:27Po čemu? Šta ih to toliko izdvaja od ostalih?nidza napisao: 08 Sep 2025, 20:19. Ti automobili su što se tiče bezbednosti par ekselans, daleko natprosečni.
Nidzo, nemoj da misliš da te napadam, zanima me zašto je Tesla natprosečna. Koja je to tehnička rešenja izdvajaju od ostalih.
Re: Servis automatskog menjača
Meni je neverovatno zasto ljudi uopste kupuju ovo s*anje od auta. Prvo ruzan je i spolja i unutra, drugo, ovakvi problemi da ne mozes da udjes u auto ako nema struja je van pameti. Bice kao u filmu da neko tamo iz tesle pretisne dugme i pogasi sve automobile odjednom.BigMazzy napisao: 09 Sep 2025, 00:25Skoro sam gledao klip gde vlasnik tesle ne može da uđe u avoj auto jer je baterija prazna. Onda je uživo zvao Tesla podršku itd itd.....da mu isti objasne šta treba da uradi u takvim slučajevima, a evo šta treba da uradigrujicd napisao:
Ček, kako se u Teslu ulazi kad nema struje? Po meni, otvaranje vrata koje ne radi bez struje je ekstremno glupo i poziv za nepotrebnu nevolju. U zadnjih 18 godina, JEDINA stvar koja me je sprečavala da koristim kola je bila struja tj. akumulator. Ali sam bar vrata mogao da otvaram kako hoću. Čak nisam imao ni jedan gumidefekt, da ne pominjem nešti drugo (kuc kuc, da ne čuje zlo). Ali akumulator... Pa to samo čeka da te zajebe. Jeste da Tesla ima veeeliku bateriju ali je i trošiš i potencijalno možeš da je isprazniš.
Sad sam skoro bio putnik u novom Audi A5 karavanu. Nisam znao kako da otvorim vrata. Guram ruku, vučem, ništa. Mislim da sam na kraju pipnuo neki senzor pa su se otvorila. Što sam stariji sve manje imam želju za gedžetima koji kao izgledaju wow a u stvari su nepotrebna komplikacija koja će pre ili kasnije da ti zagorča život.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Nista dok se ne oseti miris benzina ili dizela.
- Saša
- Postovi: 14334
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis automatskog menjača
Najviše činjenica da nema napred SUS motor koji će pri jakom udarcu da uleti u kabinu i ubije te. Deformaciona zona napred je jako velika i ti automobili su zato zaista puno bezbedniji od klasičnih. Uostalom, postoje sigurno i neke zvanične statistike o brojevima pogonulih koje to mogu i dokazati.TheWickerMan napisao:Pa kad kažeš da je natprosečan, znači da je iznad proseka. Ako su ostali prosek, zanima me šta je to po čemu se izdvaja.
Nidzo, nemoj da misliš da te napadam, zanima me zašto je Tesla natprosečna. Koja je to tehnička rešenja izdvajaju od ostalih.
Re: Servis automatskog menjača
SUS motor napred je samo pomoc nekome da te ubije, nikakva zastita
On je i napravljen da klizne ispod automobila u slucaju udara. A prikacen je za sasiju smesno (za slucaj direktnog udara). Prema tome sve je na sasiji, a Tesla ju je bas dobro odradila.

- Gaginh0
- Postovi: 9684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Servis automatskog menjača
Ne napadaš, provociraš!TheWickerMan napisao: 09 Sep 2025, 07:11Pa kad kažeš da je natprosečan, znači da je iznad proseka. Ako su ostali prosek, zanima me šta je to po čemu se izdvaja.nidza napisao: 08 Sep 2025, 22:02Kojih ostalih?TheWickerMan napisao: 08 Sep 2025, 20:27Po čemu? Šta ih to toliko izdvaja od ostalih?nidza napisao: 08 Sep 2025, 20:19. Ti automobili su što se tiče bezbednosti par ekselans, daleko natprosečni.
Nidzo, nemoj da misliš da te napadam, zanima me zašto je Tesla natprosečna. Koja je to tehnička rešenja izdvajaju od ostalih.
Re: Servis automatskog menjača
Iskliktao sam poslednjih 10 godina Tesle na EuroNCAP, ne znam da li će ovakav link da funkcioniše:TheWickerMan napisao: 09 Sep 2025, 07:11Pa kad kažeš da je natprosečan, znači da je iznad proseka. Ako su ostali prosek, zanima me šta je to po čemu se izdvaja.nidza napisao: 08 Sep 2025, 22:02Kojih ostalih?TheWickerMan napisao: 08 Sep 2025, 20:27Po čemu? Šta ih to toliko izdvaja od ostalih?nidza napisao: 08 Sep 2025, 20:19. Ti automobili su što se tiče bezbednosti par ekselans, daleko natprosečni.
Nidzo, nemoj da misliš da te napadam, zanima me zašto je Tesla natprosečna. Koja je to tehnička rešenja izdvajaju od ostalih.
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
- TheWickerMan
- Postovi: 11275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Servis automatskog menjača
Evo E klasa, isto godište, nije elektro. Ne vidim da je sad nešto natprosečno bolji, sve je to isto. Ne smatram da treba sad Teslu dizati u neka nebesa, apsolutno prosečan auto samo što ima "jak" marketing.
O kvalitetu enterijera tek neću da pričam, to je ono što sam mogao da opipam rukama i da vidim očima, pošto ove stvari oko sigurnosti ne mogu.
Bolji i kvalitetniji enterijer ima Alfa Stelvio 2022. god nego Tesla 2024. god
Moje mišljenje 


O kvalitetu enterijera tek neću da pričam, to je ono što sam mogao da opipam rukama i da vidim očima, pošto ove stvari oko sigurnosti ne mogu.
Bolji i kvalitetniji enterijer ima Alfa Stelvio 2022. god nego Tesla 2024. god




Re: Servis automatskog menjača
E klasa je oduvek izrazito natprosečan automobil i ceo cenovni segment iznad Modela 3.
Meni je kvalitet enterijera skroz OK za te pare, 29000 u Sloveniji je RWD LR u Highland opremi, znači izdašno poprilično. O čemu može da se polemiše je pristup dizajnu, ali to nije tema.
Meni je kvalitet enterijera skroz OK za te pare, 29000 u Sloveniji je RWD LR u Highland opremi, znači izdašno poprilično. O čemu može da se polemiše je pristup dizajnu, ali to nije tema.
Re: Servis automatskog menjača
Na žalost ili sreću, Tesla i kinezi (byd pre svega) su dosta otišli tehnološki ispred evropsih tradicionalnih proizvođača.
EV je i sadašnjost i budućnost, dok je SUS prošlost u automobilima
Tesli je auto samo hw, medij za servise (tj software) - koje su u apsolutno prvom planu
I da, EV je daleko superiorniji od SUS motora
I ništa od ovoga nema veze sa menjačima
EV je i sadašnjost i budućnost, dok je SUS prošlost u automobilima
Tesli je auto samo hw, medij za servise (tj software) - koje su u apsolutno prvom planu
I da, EV je daleko superiorniji od SUS motora
I ništa od ovoga nema veze sa menjačima

Re: Servis automatskog menjača
Ni nema menjača, jedino reduktor. 
