Manji SUV za caleta
Re: Manji SUV za caleta
A jeste razmisljali da ceka mladog polovnog Karoqa?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mironiko
- Postovi: 929
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Manji SUV za caleta
Zapravo, nismo. On je u fazonu da je ovo verovatno poslednji auto koji će uzimati u životu, pa bolje da je nov, da što duže izdrži.
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Astra >> Lambo
- mironiko
- Postovi: 929
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Manji SUV za caleta
Da izvestim o raspletu... 
Ćale i njegova supruga su u subotu otišli još jednom da vide Škode i Suzukije, hteli su i do GoTa Car-a da svrate, ali se ispostavilo da ne rade subotom... Čudna odluka, no tako je kako je.
Uglavnom, za Kamiq je i definitivno potvrđeno da njega neće uzimati, a od Suzukija je otpala Vitara: nikakav problem nije bio sa njom, ali ćale je ustanovio da podjednako dobro ulazi i u nju i u S-Cross, a zaključio je da mu se potonji više sviđa i da mu je za razliku od hiljadu i po bolje da uzme njega, kao malo veći auto i sa nešto boljom opremom. Drugim rečima, dilema se svela na Karoq vs. S-Cross. Kod Suzukija je sve standardno u smislu ponude, rekli su mu da eventualno može zimske gume da dobije kao "stari kupac" (pozvao se na mene), a za Karoq-a 1.5 Selection Plus Graphite Grey smo dobili dobru ponudu od kolege forumaša iz Alprosa.
Razlika je na kraju ispala tačno 3k, ako se ne varam.
I, posle kraćeg razmišljanja (lično sam očekivao dosta duže) - ćale mi je javio da bi uzimao Karoq-a i već sam se jutros čuo sa Stefanom, da to i ozvaničimo! Time je ova tema možda malo i obesmišljena, pošto smo krenuli iz pozicije da se traži manji auto, ali kao i neretko u životu, kod mog ćaleta je prelomila emocija, pošto pouzdano znam da mu se Karoq sviđa otkako se pojavio (a recimo, Yeti mu je bio užasan). Zato sad i dosta više novca daje od inicijalno planirane sume, ali pošto planira baš duže vreme da vozi ovaj auto, moram priznati da tu nemam šta da prigovorim.
Eto, hvala svima na pomoći, a kad se auto preuzme (što neće biti u dalekoj budućnosti, jer je u dolasku već), probaću i neko kraće predstavljanje da napravim.
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk

Ćale i njegova supruga su u subotu otišli još jednom da vide Škode i Suzukije, hteli su i do GoTa Car-a da svrate, ali se ispostavilo da ne rade subotom... Čudna odluka, no tako je kako je.
Uglavnom, za Kamiq je i definitivno potvrđeno da njega neće uzimati, a od Suzukija je otpala Vitara: nikakav problem nije bio sa njom, ali ćale je ustanovio da podjednako dobro ulazi i u nju i u S-Cross, a zaključio je da mu se potonji više sviđa i da mu je za razliku od hiljadu i po bolje da uzme njega, kao malo veći auto i sa nešto boljom opremom. Drugim rečima, dilema se svela na Karoq vs. S-Cross. Kod Suzukija je sve standardno u smislu ponude, rekli su mu da eventualno može zimske gume da dobije kao "stari kupac" (pozvao se na mene), a za Karoq-a 1.5 Selection Plus Graphite Grey smo dobili dobru ponudu od kolege forumaša iz Alprosa.

I, posle kraćeg razmišljanja (lično sam očekivao dosta duže) - ćale mi je javio da bi uzimao Karoq-a i već sam se jutros čuo sa Stefanom, da to i ozvaničimo! Time je ova tema možda malo i obesmišljena, pošto smo krenuli iz pozicije da se traži manji auto, ali kao i neretko u životu, kod mog ćaleta je prelomila emocija, pošto pouzdano znam da mu se Karoq sviđa otkako se pojavio (a recimo, Yeti mu je bio užasan). Zato sad i dosta više novca daje od inicijalno planirane sume, ali pošto planira baš duže vreme da vozi ovaj auto, moram priznati da tu nemam šta da prigovorim.
Eto, hvala svima na pomoći, a kad se auto preuzme (što neće biti u dalekoj budućnosti, jer je u dolasku već), probaću i neko kraće predstavljanje da napravim.

Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Astra >> Lambo
Re: Manji SUV za caleta
Otpor Škodi je uzaludan. Neka što pre stigne mašina i puno bezbrižnih km.
Re: Manji SUV za caleta
Jel dsg??
Nek je sa srećom!
Nek je sa srećom!
Re: Manji SUV za caleta
Jel ima adaptivni? I onaj lepši volan? 
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- mironiko
- Postovi: 929
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Manji SUV za caleta
Hvala lepo svima. 
Nije DSG, manuelac je. Ćale je to i preferirao (nije nikad posedovao automatik), iako ne bi pružao otpor i da je bila neka odlična ponuda za DSG.
Tempomat je običan, dodatna oprema na Selection paket u Plus varijanti ne sadrži to. Za volan ne znam.
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk

Nije DSG, manuelac je. Ćale je to i preferirao (nije nikad posedovao automatik), iako ne bi pružao otpor i da je bila neka odlična ponuda za DSG.
Tempomat je običan, dodatna oprema na Selection paket u Plus varijanti ne sadrži to. Za volan ne znam.

Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Astra >> Lambo
- shandu90
- Postovi: 13489
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Manji SUV za caleta
Cestitke
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Manji SUV za caleta
Velika šteta što se otac nije odlučio da doplati bar za radarski tempomat ( košta maltene kao najobičnija metalik boja ) ili eventualno i za Travel Assist ( smešnih oko 1.000 evra ).
Greh je u 2025. godini kupiti nova kola bez tog opcionala ( ako to već nije deo standardne opreme, kao kod mnogih Japanaca ).
Jer je život samo jedan.
I ne treba ga svoditi na pitanje uštede tih 500 ili 1.000 evra za opcional koji može život da spasi. Posebno kada pričamo o novim kolima takve cene.
Greh je u 2025. godini kupiti nova kola bez tog opcionala ( ako to već nije deo standardne opreme, kao kod mnogih Japanaca ).
Jer je život samo jedan.
I ne treba ga svoditi na pitanje uštede tih 500 ili 1.000 evra za opcional koji može život da spasi. Posebno kada pričamo o novim kolima takve cene.
- mironiko
- Postovi: 929
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Manji SUV za caleta
Razumem opaske, ali ovaj auto je praktično bio na lageru takav, kakav je. Ovo što si ti opisao, nikad ne dolazi za lager, samo uz porudžbinu, i košta znatno više od cene koju će moj otac platiti. A i ovo je, kao što napisah, iznad planirane svote.
Tako je kako je, S-Cross je na primer imao adaptivni, ali to mog ćaleta nije odvuklo u njegovom smeru.
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Tako je kako je, S-Cross je na primer imao adaptivni, ali to mog ćaleta nije odvuklo u njegovom smeru.
Sent from my Pixel 8 using Tapatalk
Astra >> Lambo
- grujicd
- Postovi: 9112
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Manji SUV za caleta
Da li adaptivni tempomat spasava život ako ga vozač ne koristi ili bar nije uključen u tom trenutku? Da li bi se stariji čovek navikao da ga koristi? Znam i mlađe koji ga ne uključuju a imaju ga.
Ova Škoda ima front assist koje automatsko kočenje ali samo do 30kmh. Pretpostavljam da to radi sa jeftini ultrazvučnim senzorom a bez radara. Da li bi uz adaptivni tempomat kočio na većim brzinama i kad tempomat nije uključen?
Ova Škoda ima front assist koje automatsko kočenje ali samo do 30kmh. Pretpostavljam da to radi sa jeftini ultrazvučnim senzorom a bez radara. Da li bi uz adaptivni tempomat kočio na većim brzinama i kad tempomat nije uključen?
Re: Manji SUV za caleta
Svaki novi auto proizveden u eu danas mora da ima emergency braking tj. po srpskom automatsko kocenje u hitnim situacijama, nevezano od tempomata. Cenim da nije nista efikasnije kada nailazis na staticnu prepreku, imao adaptivni ili ne.
Isto i automatsko upozorenje za prekoracenje brzine koje moras da gasis svaki put kad upalis auto, srecom bar ne zvuci iritantno na skodi.
Isto i automatsko upozorenje za prekoracenje brzine koje moras da gasis svaki put kad upalis auto, srecom bar ne zvuci iritantno na skodi.
Re: Manji SUV za caleta
Razumem i ja gornju opasku ( bio je na lageru takav-kakav je i imao je takvu cenu kakvu je imao ), ali, nov automobil je generalno skuplje materijalno dobro. I ne kupuje se ( uglavnom ) da bi se koristio kraći vremenski period.
I ne mislim da je ( uvek ) baš najpametniji pristup gledati da je samo što jeftiniji, već i da li ima adekvatnu opremu.
Za moje razumevanje, potpuno nov automobil u 2025. godini, koji ima „nekompletan“ ADAS, pripada „kamenom dobu“.
Ali, prihvatam kao legitimno i da drugi to gledaju drugačije, da im je taj ADAS teška glupost, potpuno suvišan, da samo opterećuje cenu i da oni kao vozači nikada ne greše.
I ne mislim da je ( uvek ) baš najpametniji pristup gledati da je samo što jeftiniji, već i da li ima adekvatnu opremu.
Za moje razumevanje, potpuno nov automobil u 2025. godini, koji ima „nekompletan“ ADAS, pripada „kamenom dobu“.
Ali, prihvatam kao legitimno i da drugi to gledaju drugačije, da im je taj ADAS teška glupost, potpuno suvišan, da samo opterećuje cenu i da oni kao vozači nikada ne greše.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15465
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Manji SUV za caleta
Ako neko ima X k€, pa se malo nategne ili protegne za nešto više, možda nema, ili ne želi, i još malo preko.
Neko će kupiti (za sebe) bolji automobil, sa opcionalima bez kojih je mogao čitav život.
Ja sam juče prvi put išao na duži put u automobilu sa adaptivnim. Super stvar, kako na AP, tako i van istog.
Da li je "must have"? Ne baš bukvalno. Da li bih voleo isti? Sigurno. Ako naleti dobar automobil bez adaptivnog, nije da bih zaplakao.
Inače, čitao sam razne postove da je običan bolji od adaptivnog, da je bezveze ako ne može da radi kao običan i sl. Ne znam otkuda to razmišljanje. Ali svako ima svoje.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Neko će kupiti (za sebe) bolji automobil, sa opcionalima bez kojih je mogao čitav život.
Ja sam juče prvi put išao na duži put u automobilu sa adaptivnim. Super stvar, kako na AP, tako i van istog.
Da li je "must have"? Ne baš bukvalno. Da li bih voleo isti? Sigurno. Ako naleti dobar automobil bez adaptivnog, nije da bih zaplakao.
Inače, čitao sam razne postove da je običan bolji od adaptivnog, da je bezveze ako ne može da radi kao običan i sl. Ne znam otkuda to razmišljanje. Ali svako ima svoje.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
- Saša
- Postovi: 14341
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Manji SUV za caleta
Pa jeste malo bezveze jer onda čim malo krene da pada sneg i počne se hvatati se na prednjici auta - više uopšte nemaš nikakav tempomat. A znamo da ima automobila kod kojih adaptivni bez problema radi i kao običan.
Da se razumemo, ja nemam adaptivni - nije mi realno uopšte neophodan - ali bih isto voleo da ga imam, makar ga koristio i dvaput godišnje (zato sam i pokušavao da ga aktiviram, odnosno još nisam odustao).
Kad smo već kod must have kod (novog) automobila, za mene su to bile četiri stvari: SUV, turbo-benzin, LED farovi i automatsko kočenje. Sve preko toga - šlag na tortu.
@mironiko Čestike i od mene za ćaleta, pametan čovek. Neka ga novi auto dugo i lepo služi. Otprilike sam i ja slično rezonovao, samo se nadam da ću (sa svojih trenutnih 50g) uspeti bar još jednom da kupim/zamenim nov auto.
I da će biti na struju konačno. 
Da se razumemo, ja nemam adaptivni - nije mi realno uopšte neophodan - ali bih isto voleo da ga imam, makar ga koristio i dvaput godišnje (zato sam i pokušavao da ga aktiviram, odnosno još nisam odustao).
Kad smo već kod must have kod (novog) automobila, za mene su to bile četiri stvari: SUV, turbo-benzin, LED farovi i automatsko kočenje. Sve preko toga - šlag na tortu.
@mironiko Čestike i od mene za ćaleta, pametan čovek. Neka ga novi auto dugo i lepo služi. Otprilike sam i ja slično rezonovao, samo se nadam da ću (sa svojih trenutnih 50g) uspeti bar još jednom da kupim/zamenim nov auto.

