Moraš poseban slučaj da budeš da proizvodiš samo loša rešenja, koja su skupa, ali zato neodrživa.LAV-LAV napisao:Naravno da postoje losa rješenja.
Beograd
Re: Beograd
Re: Beograd
Tuneli su odlično rješenje, ali zbog jedne garaže su ljudi pošizili jer se na površini mogu oštetiti objekti. To je loša strana tunela... a bas bi dobro dosao bar jedan sa 6 traka ispod Save.Geza napisao:Tuneli.
Ima jako puno gradova s tim rješenjem, kuće na površini su trpjele buku i štetu radi izgradnje tunela... uostalom i metroi su zapravo tuneli, zar ne?
Po meni su tuneli i kruzni tokovi za velike gradove najbolje rješenje
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13630
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Koliko veze nema ta pe
Rica sa limitom saovracaja u centru...
Evo mene samo zanimaju za pocetak dva pitanja, gde bi bile granice tog centra, i sta bi se radilo sa stanovnicima stambenih zgrada?
Rica sa limitom saovracaja u centru...
Evo mene samo zanimaju za pocetak dva pitanja, gde bi bile granice tog centra, i sta bi se radilo sa stanovnicima stambenih zgrada?
Re: Beograd
U npr. Beču je jedno rešenje dobro jer je to Beč, u Beogradu ne može to rešenje da bude dobro jer Beograd nije Beč. Šta nije jasno? 
Sa buđavim raspalim uskim ulicama i masovnom gradnjom ne može biti dobro nikome.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sa buđavim raspalim uskim ulicama i masovnom gradnjom ne može biti dobro nikome.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2757
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Beograd
Super, a da li bi se u nekom trenutku setio da poboljšaš taj isti javni prevoz? Da dopuniš linije koje nedostaju, da se ne čeka na sledeći autobus ko gladna godina, i onda da uz sve to da se i gužvaš u samom busu. Pa ko da ja ne bi do mojih sa Limana na Adice išao busem ili tramvajem da postoji tako dobar javni prevoz kao što je u zapadnim zemljama.LAV-LAV napisao: 15 Sep 2025, 17:16 Moje mišljenje je da treba ekstremno poskupjeti parking u centru i tako stimulirati gradski prijevoz i smanjile bi se guzve sigurno.
Pa ja kad odem u tako neku zemlju, ja tamo uživam u javnom prevozu! I Zagreb mi je po tom pitanju odličan! Ti očigledno ne osetiš probleme o kojima ljudi ovde na forumu pišu.
A kad neko pominje strane stručnjake, pa podrazumeva se da bi ti stručnjaci to sve bolje prostudirali od tebe, pa i mene. Tj. barem bi to očekivali - bili bi plaćeni.
Re: Beograd
Ti strani stručnjaci nisu mogli u vlaku SOKO staviti dva sjedala jedno do drugog sa logičnim slijedom brojeva sjedista. Kupis npr. 21 i 22 i jedva da su ta dva sjedišta u istom vagonu, a kamoli jedno do drugog.
Znate o čemu govorim.
Ispada da su ljudi koji odlučuju o prometnim rješenjima glupi. Nije u tome stvar nego niz prepreka koji mora proći neki prijedlog i uvažiti sve moguće stavke koje taj prijedlog nosi. Tako je u svemu svugdje.
Konkretan kružni tok se možda i makne kada se vidi da nije izveden kako treba.
Najlakše je na forumu donijeti odluku gdje će biti kruzni tok
Znate o čemu govorim.
Ispada da su ljudi koji odlučuju o prometnim rješenjima glupi. Nije u tome stvar nego niz prepreka koji mora proći neki prijedlog i uvažiti sve moguće stavke koje taj prijedlog nosi. Tako je u svemu svugdje.
Konkretan kružni tok se možda i makne kada se vidi da nije izveden kako treba.
Najlakše je na forumu donijeti odluku gdje će biti kruzni tok

- shandu90
- Postovi: 13489
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Beograd
I ja bi prvi koristio javni prevoz da valja. Iskreno gradska voznja mi se smucila posle toliko godina, drndam i auto i sebe (da ne kazem nesto drugo).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Beograd
Što se javnog prevoza u BGu tiče ja sam zadovoljan i sve više ga koristim pogotovo kad idem ka centru, U 90%autobusa u koje sam ušao u poslednjih dva meseca radi klima i to baš dobro. Busevi su uglavnom novi ili dobro očuvani. Pošto živim na okretnici autobusa, odavno je primetno da nema onih buseva što dime na sve strane i ne može da se diše od izduvnih gasova. (naleti po neki, al to je retkost).
Naravno, sve je neki kompromis, nije to komfor automobila a opet, prisedne mi komfor automobila kad tražim parking mesto duže nego što mi je trebalo da se dovezem do te lokacije. O zonama i cenama parkiranja je suvišno govoriti, pogotovo oko Trga i dorćola.
Što se tuče BG "metroa", eto pre neki dan voz bio zaglavljen tri sata u tunelu kod Vukovog spomenika. Ajd što je zaglavljen nego putnici bez ikakvih informacija, bez struje, jer se ispraznila baterija itd a na sve to
" dokumentu do koga je 2021. godine došla Balkanska istraživačka mreža (BIRN), navodi se da u slučaju požara nije moguća bezbedna evakuacija putnika ukoliko do njega dođe u tunelu. Osim toga, tada su otkrivene i brojne nepravilnosti u protivpožarnoj zaštiti podzemne stanice "Vukov spomenik"."
PS ono što me strašno nervira u BGu je što zdravstvene ustanove tipa klinički centar ili imaju preskup parking ili nema gde da se parkira za posetioce, pacijente istih.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Naravno, sve je neki kompromis, nije to komfor automobila a opet, prisedne mi komfor automobila kad tražim parking mesto duže nego što mi je trebalo da se dovezem do te lokacije. O zonama i cenama parkiranja je suvišno govoriti, pogotovo oko Trga i dorćola.
Što se tuče BG "metroa", eto pre neki dan voz bio zaglavljen tri sata u tunelu kod Vukovog spomenika. Ajd što je zaglavljen nego putnici bez ikakvih informacija, bez struje, jer se ispraznila baterija itd a na sve to
" dokumentu do koga je 2021. godine došla Balkanska istraživačka mreža (BIRN), navodi se da u slučaju požara nije moguća bezbedna evakuacija putnika ukoliko do njega dođe u tunelu. Osim toga, tada su otkrivene i brojne nepravilnosti u protivpožarnoj zaštiti podzemne stanice "Vukov spomenik"."
PS ono što me strašno nervira u BGu je što zdravstvene ustanove tipa klinički centar ili imaju preskup parking ili nema gde da se parkira za posetioce, pacijente istih.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Beograd
Paralelna stvarnost.
Ukinuti su trolejbusi kroz centar, ostala samo 29, grad blokiran, besmisleni radovi i kružni tokovi, most srušen, nema tramvaja, Karađorđeva raskopana, zatvoriće Parisku… ali ne dime busevi na početnoj pa je dobro. I radi im klima.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ukinuti su trolejbusi kroz centar, ostala samo 29, grad blokiran, besmisleni radovi i kružni tokovi, most srušen, nema tramvaja, Karađorđeva raskopana, zatvoriće Parisku… ali ne dime busevi na početnoj pa je dobro. I radi im klima.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 9112
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Sve što si nabrojao je problem i za kola, koliko i za gradski prevoz. A busevi jesu bolji nego nekad, nema potrebe da sve pljujemo, ima dovoljno toga što ne valja.
I ja koristim bus češće nego kola, a najviše volim kad mogu i peške da odem negde. Kad mi je došlo iz dupeta u glavu da sedim po ceo dan gledam svaki izgovor da odem peške do grada (30-40min u jednom smeru) ili gde već.
I ja koristim bus češće nego kola, a najviše volim kad mogu i peške da odem negde. Kad mi je došlo iz dupeta u glavu da sedim po ceo dan gledam svaki izgovor da odem peške do grada (30-40min u jednom smeru) ili gde već.
Re: Beograd
Mada to maksimalno izbegavam, sticajem okolnosti jutros sam vozio kola po BG, izmedju 07.30 i 08.30.
I dalje nemam ni najmanje dileme da je vožnja automobila po (ovom) gradu čisti mazohizam. Pa taman i da imate onaj, kako se zvaše, ah, da, DSG
I dalje nemam ni najmanje dileme da je vožnja automobila po (ovom) gradu čisti mazohizam. Pa taman i da imate onaj, kako se zvaše, ah, da, DSG

Re: Beograd
Jedno je voziti kola ili koristiti javni prevoz u špicu(i to u smeru špica) a drugo je rekreativno voziti(ili ići prevozom) van tog smera i vremena. Dakle to su potpuno različita iskustva.
Re: Beograd
Jesu bolji. Oni što nisu izgoreli ili otišli u iberturu.grujicd napisao: 16 Sep 2025, 09:19 Sve što si nabrojao je problem i za kola, koliko i za gradski prevoz. A busevi jesu bolji nego nekad, nema potrebe da sve pljujemo, ima dovoljno toga što ne valja.
Re: Beograd
Jutarnji špic je zlo. Pola sata da se pređe pančevački most u dužini od 1.8km! A tek prilaz mostu, četiri trake se slivaju u dve. A realno kad se pogleda, na tom istom mostu ima par autobusa i desetine automobila sa po jednom ili dve osobe u njima. I na to se doda bahatost i bezobrazluk u saobraćaju i eto veselja.
Ono što je do nas samih ako ne iskorenimo , kako očekivati bilo kakav boljitak u bilo čemu drugom.
Msm, mogu gledati sve pesimistično i pljuvati po svemu, materijla ima na žalost, a opet treba biti i realan, videti i ono pozitivno. Za ovih mojih pola veka provedenih u BGu shvatio sam da nam nikad ništa neće odgovarati, da sve i uvek znamo bolje, al eto, ono što nama samima nikad već decenijama ne polazzi od ruke je da shvatimo da postoje kante za otpad, pa čak i na trotoarima.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Ono što je do nas samih ako ne iskorenimo , kako očekivati bilo kakav boljitak u bilo čemu drugom.
Msm, mogu gledati sve pesimistično i pljuvati po svemu, materijla ima na žalost, a opet treba biti i realan, videti i ono pozitivno. Za ovih mojih pola veka provedenih u BGu shvatio sam da nam nikad ništa neće odgovarati, da sve i uvek znamo bolje, al eto, ono što nama samima nikad već decenijama ne polazzi od ruke je da shvatimo da postoje kante za otpad, pa čak i na trotoarima.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Beograd
Ovime je sve objašnjeno, slazem se 
