Što se tiče adaptivnog vs klasičnog tempomtata na AP i dužim putovanjima.
Zamislite samo situaciju gde vozite u cugu stotinama kilometara, običan tempomat, sem što drži podešenu brzinu sve ostalo zahteva od vozača, pa i da zabode kočnicu kad neko ispred naglo uspori itd pa onda da opet udari reset na tempomatu pa opet Jovo na novo.
A adaptivni, to je baš ono, nije must have. Sam uspori, zakoči, ubrza, prati, daje gas u preticanju.....msm, čwmu sve to, čwmu smanjiti rizik od potwncijalnog sudara sa onim ispred. Svašta.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Manji SUV za caleta
- AleksandarAca
- Postovi: 1140
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Manji SUV za caleta
Zaboravljate i benefit kod gradskih kreni-stani voznji u spicu. Sve radi sam. 
Sent from my SM-S938B using Tapatalk

Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Re: Manji SUV za caleta
Znači Kadjar je SUV, nije crossover?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15465
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Manji SUV za caleta
Ne svaki, ali jeste odlična stvar.AleksandarAca napisao:Zaboravljate i benefit kod gradskih kreni-stani voznji u spicu. Sve radi sam.
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Umalo da kupim jednog, ali ipak DSG, i to onaj najkvarljiviji

Послато са SM-G980F помоћу Тапатока