Servis - Razno
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24899
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ni ne znaju da ne znaju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Meni se to desilo sa Meganom kad je bio nov, pa sam išao na reglažu. I sad sa Scalom mi se čini da su zadnji točkovi malo krivi, uskoro će mi i servis pa ću im reći da pogledaju. To sam sad za vikend u perionici skontao..
Re: Servis - Razno
Rekao je da nije dirao spone.dragvorl napisao:Ako je odvrnuo kraj spone uglavnom treba. Kad se menja deo vesanja koji odrzava geometriju po pravilu treba raditi reglazu. Vecina to nece uraditi, osim kada se razdesi. Tolerancija delova je uvek razlicita.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24899
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Na tom autu bi trebao da uradis reglazu vec samo zbog godina. Pitanje da liima nekog ko ce to znati valjano da odradi, da ne bude jos vecih problema.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
Rađena je reglaža Januara ove god.
Re: Servis - Razno
Naravno, zašto bi pa i radili ono šte ne treba i ne može da se reglira.Bax napisao: 19 Nov 2025, 22:23 Ja zvao ovlasceni servis, kazu ne rade reglazu kad menjaju solje na Astri G.
To je Mc Pherson opružna noga i za takve stvari se ne radi, uglavnom i nije moguće na većini auta sa tim sistemom.
Ni na Pugu 307 ( i ostalim Pežoima) se ne radi reglaža kad se menja šolja, nije ni moguće.
Nekada davno su postojale šlicovane šolje amortizera na McPhersonu pa se tada radila reglaža, to je uglavnom tehnika bila na oldtimerima iz 70tih kada je Mc počeo masovnije da zamenjuje raniji sistem vešanja.
-
sarajevo123
- Postovi: 259
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Vjrv se tema izvrtila 100 puta ali nmg bas naci tako lagano.
Auto ne A4 audi 2012/13, b8.5 2.0 tdi cglc 130kw, Manuelac
Sporo se grije i brzo hladi.
Ovde znam da ima dosta sranja.
Ima velik tj glavnj termostat, kazu ima nesro i u egru (ventili ili termostat?) i jos neki ventili u crijevima…ali svi kazu drugacije haha
Sta je sve potrebno napraviti da se auto grije kako treba?
Lp
Sent from my iPhone using Tapatalk
Auto ne A4 audi 2012/13, b8.5 2.0 tdi cglc 130kw, Manuelac
Sporo se grije i brzo hladi.
Ovde znam da ima dosta sranja.
Ima velik tj glavnj termostat, kazu ima nesro i u egru (ventili ili termostat?) i jos neki ventili u crijevima…ali svi kazu drugacije haha
Sta je sve potrebno napraviti da se auto grije kako treba?
Lp
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Ako se ne varam on ima dva termostata, jedan klasičan i jedan mali. Broj dela bi trebao da bude MAHLE - TH 5 75 (1K0 121 113 A). Jer je isti taj i za dsg kod dq250.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Drugi (mali ) termostat imaju samo automatici, koliko sam ja upucen.
Ako je tvoj auto manuelac (kako si napisao), trebalo bi da ima samo jedan termostat.
Ako je tvoj auto manuelac (kako si napisao), trebalo bi da ima samo jedan termostat.
Сад му није ништа...
-
sarajevo123
- Postovi: 259
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Servis - Razno
Ma vec je potvrdjeno da ima jos nesto, ali samo treba skontat tacno sta hahah i gdjemarkoue napisao:Drugi (mali ) termostat imaju samo automatici, koliko sam ja upucen.
Ako je tvoj auto manuelac (kako si napisao), trebalo bi da ima samo jedan termostat.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Uvek mora da ima neka kvaka. Zamenjen ležaj na oba točka, ali se navoj na homokinetičkom zglobu pojeo i ne može da se našrafi ona matica. Tako da sada imam i novi homo gej zglob, neplanirano, ali što bi se reklo neće da škodi. Navoj se oštetio zbog nekoliko čestih zamena manžetne na poluosovini, i verovatno zbog pretezanja.A170T napisao:Posle mesec dana konacno je zamenjen problematicni lezaj tocka, ali je auto ostao kod majstora jer je ispalo da se i drugi lezaj tocka cuje tako da ce se menjati oba. Ono sto me zanima jeste, da li neko moze pouzdano da mi kaze da li ce mi trebati reglaza trapa nakon zamene lezaja na Mercedesu W168? Majstor misli da ne bi trebalo, ali nije definitivno siguran. Idealno bi bilo da izgenem taj trosak ako je moguce, ali svakako cu da odradim ako je potrebno.
