Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Sad sam testirao njegov stari u dzezvi, ovaj sto mu se raspala gumica, nista se ne desava kad voda kljuca, znaci ne otvara na 100 stepeni, tj. ni ne pocinje da otvara.
Kad je teško - Bax !
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Konkretan motor se u saobraćajnoj vodi kao A16XER (red D.3 u saobraćajnoj), 1598 ccm3 (red P.1), 85 kW (red P.2), od ranije znam da je Euro 5, Astra H je 2011. godište, klasik, termostat je nabavljen na osnovu broja šasije i nešto je skuplji od nekih sličnih za Opel, i na njegovoj kutiji i na računu stoji oznaka 105 stepeni Celzijusa.
-
milekmilek
- Postovi: 497
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Samo ti kuvaj al' bolje da si ručak skuvao. Termostat u Astri H je i elektronski kontrolisan pa ti je eksperiment nepotpun. Evo, kao što autor napisa, na kutiji piše 105 stepeni što eksplicitno znači da je potpuno otvoren na toj temperaturi. A, već sam napisao, počinje da otvara mnogo ranije, na oko 80 i kusur ako se dobro sećam.Bax napisao:Sad sam testirao njegov stari u dzezvi, ovaj sto mu se raspala gumica, nista se ne desava kad voda kljuca, znaci ne otvara na 100 stepeni, tj. ni ne pocinje da otvara.
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
a gde to pise, imas li neki konkretan izvor, nema sanse da se otvara na 80 stepeni, a da ventilatore pali na 110, to bi onda znacilo da radna temperatura osciluje 30 stepeni, to mu dodje kao da je neki fica u pitanju......
Kad je teško - Bax !
-
milekmilek
- Postovi: 497
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Čitaj kao što sam napisao, počinje da otvara na toj temperaturi. Počinje. Vrlo malo. Kasnije elektronika održava njegov položaj za održavanje optimalne t. motora. Gde piše, ne mogu sad da tražim, a ti ako ti nije teško, malo proguglaj.
Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Мени по оном борду углавном показује 96 степени, понекад оде на 98, а када га баш потерам или заглавим у гужву он оде комотно до 105 степени и тек онда крене да ради вентилатор и то обара на испод сто и тако у круг. Сад ме тренутно јебе електроника папучице гаса, што нисам ни знао да постоји, научићу механику са овим аутом...

Re: Opel Astra H XER 1.6 116 ks mesa vodu i ulje
Novi presek stanja moje Astre H klasik 2011.
- Od zamene gumica (dihtunga) hladnjaka ulja, vozio sam oko 2.500 km, a od ispiranja boce antifriza od tragova ulja prešao sam oko 1.100 km i boja antifriza je kao nova, bez ikakvih tragova ulja, dakle, operacije je uspela.
- Juče sam prvi put od 2. oktobta opet išao na duži put, opet na Zlatibor i okolina, prešao sam 522 km (prošli put 520 km), slične su bile spoljne temperature , sada mi je od čepa do čepa potrošio 7,1 L/100 km (prošli put 8,8 L/100km, vrlo slični temperaturni uslovi i uslovi na putu). Zaključak: promena termostata je značakno doprinela smanjenoj potrošnji zimi, jer sada radi na radnoj T, a u gradu dobijem grejanje već posle 2 km od polaska, ranije stignem 6 km do posla, jedva se oseti grejanje.
- Jule u povratku, 50 km pre Beograda sam ubacio skriveni meni, da pratim T rashladne tečnosti:
- Na autoputu 110-130 km/h zakucana na 102 C, jedino kada se približavam vozilu, a leva traka zauzeta pa ne mogu da ga obiđem, i otpustim pedalu gasa, padne na 101 C, ali isti sekund posle dodavanja gasa se popenje na 102 C
- Kada sam ušao u grad, prilikom krstarenja ulicama i zadržavanja na kratkim semaforima, zakucano na 102 C, jedino kada se približavam semaforu i pustim gas padne na 101 C, ali u leru na semaforu opet bude na 102 C
- Kada sam došao na parking i tražio mesto 5 minuta (kreni-stani) popelo se na 105 stepeni i ukazalo mi se mesto da ga parkiram na ivičnjak, morao sam iz dva puta da ga penjem i u trenutku davanja gasa zbog ivičnjaka, je skočilo na 108 C i upalio se ventilator, koji je spustio T na 104 C i onda sam ugasio kola.
- Od zamene gumica (dihtunga) hladnjaka ulja, vozio sam oko 2.500 km, a od ispiranja boce antifriza od tragova ulja prešao sam oko 1.100 km i boja antifriza je kao nova, bez ikakvih tragova ulja, dakle, operacije je uspela.
- Juče sam prvi put od 2. oktobta opet išao na duži put, opet na Zlatibor i okolina, prešao sam 522 km (prošli put 520 km), slične su bile spoljne temperature , sada mi je od čepa do čepa potrošio 7,1 L/100 km (prošli put 8,8 L/100km, vrlo slični temperaturni uslovi i uslovi na putu). Zaključak: promena termostata je značakno doprinela smanjenoj potrošnji zimi, jer sada radi na radnoj T, a u gradu dobijem grejanje već posle 2 km od polaska, ranije stignem 6 km do posla, jedva se oseti grejanje.
- Jule u povratku, 50 km pre Beograda sam ubacio skriveni meni, da pratim T rashladne tečnosti:
- Na autoputu 110-130 km/h zakucana na 102 C, jedino kada se približavam vozilu, a leva traka zauzeta pa ne mogu da ga obiđem, i otpustim pedalu gasa, padne na 101 C, ali isti sekund posle dodavanja gasa se popenje na 102 C
- Kada sam ušao u grad, prilikom krstarenja ulicama i zadržavanja na kratkim semaforima, zakucano na 102 C, jedino kada se približavam semaforu i pustim gas padne na 101 C, ali u leru na semaforu opet bude na 102 C
- Kada sam došao na parking i tražio mesto 5 minuta (kreni-stani) popelo se na 105 stepeni i ukazalo mi se mesto da ga parkiram na ivičnjak, morao sam iz dva puta da ga penjem i u trenutku davanja gasa zbog ivičnjaka, je skočilo na 108 C i upalio se ventilator, koji je spustio T na 104 C i onda sam ugasio kola.