Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Ako ovaj golf za 6k km ne potroši gram ulja to je čudo prirode.
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Nije cudo , to je vrhunac nemackog inzinjeringa .
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Gaginh0
- Postovi: 9922
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Borko kaže da sve što se tera u obrtaje mora i da troši ulje, gorivo...
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Samo gledajte Borka , Borko sve zna .
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- zdushan
- Postovi: 2298
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Sto se Borka tiče, mene samo zanima kada će da uveze neki Punto 1.2 (i da ugradi plin), da vidimo sve crno na belo...
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Fiesta koju trenutno vozim je 2017. god, dizel je i evo za mesec dana sam ubio već preko 4kkm. Možda sam glup, ali taj auto je u tom cenovno rangu i meni ne deluje kao drešina, mada šta znam, verujem da je punto za nju Auto.
Имам једно потпитање...
- Ivan
- Postovi: 9932
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Punto je nov dresina za fiestu istog godista realno, mislim vozio sam i ja punta i ok me je sluzio, ali budimo realni makar malo.
Sa druge strane punto 1.2 da se putuje svaki dan novi sad-ruma ne bih preporucio ni najgorem neprijatelju.
Cak i da je najjeftinija eksploatacija punta, sto tesko da je slucaj, jer je na otvorenom solidno velik potrosac u odnosu na svoju nejaku snagu i udobnost/komfor/klasu, ubedjen sam da za samo nekoliko % ukupnih godisnjih troskova moze da se vozi kudikamo bezbednije i komfornije.
Sa druge strane punto 1.2 da se putuje svaki dan novi sad-ruma ne bih preporucio ni najgorem neprijatelju.
Cak i da je najjeftinija eksploatacija punta, sto tesko da je slucaj, jer je na otvorenom solidno velik potrosac u odnosu na svoju nejaku snagu i udobnost/komfor/klasu, ubedjen sam da za samo nekoliko % ukupnih godisnjih troskova moze da se vozi kudikamo bezbednije i komfornije.
- Uroš S.
- Postovi: 11032
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Pa jbg set lanca je bio 100€ original pre nekoliko godina. Zamenski još manje. Nek je 150 danas i 150 ruke. Nije neka drama. A taj TSI je zverka i za autoput i za grad u B segment vozilu.Gaginh0 napisao:Bilo bi super kad bi uspeli nekog turbo benzinca da kupite, ipak Venac i to. Ali ako ste sa Puntom bili zadovoljni onda cete i sa nekim 1.4 obicnim benzincem takođe biti zadovoljni. Možda baš taj Clio tce ili neki VW/Škoda 1.2 tsi ali da je zamenjen lanac, pošto je onaj sa kaišem i dalje dosta skup i redak. Možda čak i Opel Astra J sa onim turbo benzincem. Fiat Tipo i 500L su isto lepa i pouzdana auta.
Trocilindraš nemojte ni da gledate.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Uroš S.
- Postovi: 11032
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
1.2 TSI kupljen nov 2010., vozili ga do 140.000 bez problema s lancem (na početku se nešto čuo pa ga u ovlascenom nešto dotezali il šta već i to je to). Na kraju hteli da menjamo ali ipak prodat pre 7godina, eno vidim ga i dalje u Smiljanicevoj.pedalaš napisao:Uz dužno poštovanje, taj 1,2 TSI sa lancem ne bih ni na poklon, dok onaj 1,2 TSI posle njega, sa zupčastim kaišem, bih rado kupio ( kao što bih rado uzeo i kasniji 3-cilindrični 1,0 TSI ).Gaginh0 napisao: 24 Dec 2025, 09:12 Bilo bi super kad bi uspeli nekog turbo benzinca da kupite, ipak Venac i to. Ali ako ste sa Puntom bili zadovoljni onda cete i sa nekim 1.4 obicnim benzincem takođe biti zadovoljni. Možda baš taj Clio tce ili neki VW/Škoda 1.2 tsi ali da je zamenjen lanac, pošto je onaj sa kaišem i dalje dosta skup i redak. Možda čak i Opel Astra J sa onim turbo benzincem. Fiat Tipo i 500L su isto lepa i pouzdana auta.
Trocilindraš nemojte ni da gledate.
Drugar je na 1,2 TSI iz 2010. ( sa lancem ), koga je kupio novog, pet narednih godina svake godine menjao ceo set razvoda ( lanac, lančanike i zatezač). To nije normalno kakvo je to bilo smeće od lanca, lančanika i zatezača.
Isto tako ja u Škodi 1.0TSI zloglasni DSG 7 suvi 2018, presao sa njim lično 70.000km, a kupljen auto sa 30kkm. Prodao kolegi pre godinu dana eno ga na oko 115kkm, bas me vozio pre neki dan radi ko sat.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Au al ste se raspisali...što nije loše.
Nama je Božić pa se ne visi na netu, čim stignem pročitaću sve i razjasniti nedoumice.
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
@Kitkat Mir Božji, Hristos se rodi! Srećan Božić!
I uzmite Clia
I uzmite Clia

Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Evo nekih pojašnjenja:
1. Mi smo još u fazi da nam je auto samo nužno prevozno sredstvo. Punto je bio 1.4, kupljen iz druge ruke od prijatelja jer se svakako ne razumemo.
2. Stilo je kupljen ne zato što je dizel, već zato što nam je trebao auto HITNO jer je Punto posle saobraćajke bio neupotrebljiv, a znali smo mu poreklo. Nemam ništa protiv dizela, benzinac su nam preporučili jer je kao više za gradsku vožnju ali eto, nakon diskusije na forumu vidim da bismo mogli ostati na dizelu.
3. Stilo ide još uvek solidno ali je mator, glasan i razdrndan, odlepljuju se stvari, korodira, pokazuje greške na kontrolnoj tabli, predgrejači ne rade, jedan žmigavac teško radi uprkos popravljanju, klima više ne radi nego što radi i sad smo menjali senzor radilice pa se nadam da se više neće gasiti na semaforu. Koštao je 1000 evra a u njega je za dve godine uloženo bar još toliko jer nismo imali izbora.
4. Mlađi auto je za mene auto 8-10 godina do 100 hiljada km. Ako je dizel onda verovatno nije problem ni 150.
5. 6 hiljada imamo u kešu. Postoji opcija kredita/lizinga ako baš nemamo izbora. S tim što: šta god da uzmemo, razdrndaće se jer će se jednim delom voziti 100 na sat po seoskim putevima. Ne znam koliko onda ima smisla zakopavati se u kredit.
1. Mi smo još u fazi da nam je auto samo nužno prevozno sredstvo. Punto je bio 1.4, kupljen iz druge ruke od prijatelja jer se svakako ne razumemo.
2. Stilo je kupljen ne zato što je dizel, već zato što nam je trebao auto HITNO jer je Punto posle saobraćajke bio neupotrebljiv, a znali smo mu poreklo. Nemam ništa protiv dizela, benzinac su nam preporučili jer je kao više za gradsku vožnju ali eto, nakon diskusije na forumu vidim da bismo mogli ostati na dizelu.
3. Stilo ide još uvek solidno ali je mator, glasan i razdrndan, odlepljuju se stvari, korodira, pokazuje greške na kontrolnoj tabli, predgrejači ne rade, jedan žmigavac teško radi uprkos popravljanju, klima više ne radi nego što radi i sad smo menjali senzor radilice pa se nadam da se više neće gasiti na semaforu. Koštao je 1000 evra a u njega je za dve godine uloženo bar još toliko jer nismo imali izbora.
4. Mlađi auto je za mene auto 8-10 godina do 100 hiljada km. Ako je dizel onda verovatno nije problem ni 150.
5. 6 hiljada imamo u kešu. Postoji opcija kredita/lizinga ako baš nemamo izbora. S tim što: šta god da uzmemo, razdrndaće se jer će se jednim delom voziti 100 na sat po seoskim putevima. Ne znam koliko onda ima smisla zakopavati se u kredit.
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
Kad bi moglo finansijski da se odradi ovako nešto bi vam bilo ok.
VW Touran 1.4 TSI EcoFuel Highline DSG, 04.2012 / CHF 7,900.–, semi-automatic, CNG, Minivan, 150 PS, Blue, Used,
https://www.autoscout24.ch/de/20005020? ... re_android
Fabrički metan, tako da je jeftin za vožnju. Benzinac od 150ks, lepa oprema.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
VW Touran 1.4 TSI EcoFuel Highline DSG, 04.2012 / CHF 7,900.–, semi-automatic, CNG, Minivan, 150 PS, Blue, Used,
https://www.autoscout24.ch/de/20005020? ... re_android
Fabrički metan, tako da je jeftin za vožnju. Benzinac od 150ks, lepa oprema.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Polovan auto gde šta i kako za 6 hiljada
vozim accorda koji je imao 2 vlasnika u Srbiji,kupljen nov u Srbiji, nikad bez garaze, uzeo sam ga sa 197tkm i sto neko rece rastresu se, ja sam na ovom autu morao zameniti blutut uredjaj jer je zvrndalo dugmence. znaci auto je besuman i ni jednog trenutka se nisam pokajao sto sam dao 6500 za savrsen auto i dobio auto sa pravom km jer sam kasnije istudirao kakav bude volan na oko 200tkm i rucica menjaca a i sve se poklapa. sa fiestom 2013 smo presli za 3 god 42tkm, punta 1.2 2009 nov kupljen presao do sada 170tkm. razmotrite fiestu, proste, motori idu kao rakete a atmosferci ne trose ulje, bar ova moja 5w-30. za punta je druga dimenzija, lakoradna, klasicna sajla sa haubu nema onih fordovih gluposti, direktna na volanu i opet ponavljam ovi atmosferci razradjeni sa jamahom su raketice neverovatne. ne treba vam nikakav turbo motor, klasican kais, mislim da pk nema ni zatezac.
takodje punto je presao kod nas svu km pretezno gradska voznja, auto je utegnut ko pracka uopste nije rastresen ne mozes cuti tapacire ili instrument tablu. 16 god jos nikad nije punjena klima niti regliran trap. savrsen auto koji ja i pretezno solim sad a ova dva sklanjam od loseg vremena kad mogu a fiesta ima neverovatnu antikorozivnu zastitu.
takodje punto je presao kod nas svu km pretezno gradska voznja, auto je utegnut ko pracka uopste nije rastresen ne mozes cuti tapacire ili instrument tablu. 16 god jos nikad nije punjena klima niti regliran trap. savrsen auto koji ja i pretezno solim sad a ova dva sklanjam od loseg vremena kad mogu a fiesta ima neverovatnu antikorozivnu zastitu.


