Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - Vaša iskustva!

Post od Bax »

Fora da ja nemam nista sa predstavnistvom Firestone,nigde ni na jednom papiru se to ne spominje.
Oni za mene ne postoje ko faktor, bilo kakav, to je FASov problem sto su nasli dobavljaca, sa kojim nemaju nikakvu komunikaciju.

Sad i da mi daju te gume, na nos ce im izaci, kad idu djonom sve vreme.
Vozaju me ko idiota, od jednog do drugog, niko nije kriv, sto su mi podvalili, neki krsh.

Kakva firma...

Cekam 5 dana, posle cu da pisem svim mogucim medijima, a imam i kome da pisem.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Problemi u garantnom roku - Vaša iskustva!

Post od dunx81 »

Nesavesno skladistenje vozila,cist propust isporucioca.

Konkretno kod mog bivseg Logana su napravili propust i zaboravili da skinu cep-flekice sa dna gepek-vrata pa mi se godinama zadrzavala voda i posle 6te pocela da cveta farba na tom delu,jedno 10tak cm po obodu.
Jedina uloga tih flekica je bila da zadrze zastitni vosak prilikom nalivanja u fabrici,dok se ne ohladi i pre isporuke ih je diler ili ko vec trebao ukloniti.
Na nezgodnom su mestu,unutrasnja strana gepeka,ne upadaju nikako u oci,flekice prvovidne,1cm u precniku....jbg mogao sam ih i ja skinuti al nisam video.
Tih dana mi je istekla garancija na koroziju pa sam odustao od natezanja i sredio u sopstvenoj reziji.
ftj
Reactions:
Postovi: 13929
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Problemi u garantnom roku - Vaša iskustva!

Post od ftj »

Možda su zaboravili da naduvaju gume kako treba prilikom skladištenja tj. trebalo bi da se naduvaju na preko 3 bara i da se ispumpaju prilikom nultog servisa.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - Vaša iskustva!

Post od Bax »

Slika

Evo garantni list, sve cisto ko suza, gume se ne pominju nigde, nego oni me mesecima zamajavaju sa tim Bridgostonom, dok vreme lagano tece,i na kraju ocajan kupac ne digne ruke od prevare...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
sasa lbg
Reactions:
Postovi: 1575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Problemi u garantnom roku - Vaša iskustva!

Post od sasa lbg »

Realno nove gume,jedan deo troskova za nove gume ili sl kombinaciju mozes izvuci samo ako prodavac ima volju (samo iz njemu poznatih razloga) u suprotnom tesko da ces ista dobiti (iako si u pravu).
Em se garancija tumaci na vise nacina em se mogu pozivati na tvoju porgesnu upotrebu .
Daj Boze da ti ti to isteras do kraja ali meni je to mrka kapa...kad jednom das novac sve moze samo ne isti nazad jbg .
Ako je jedina falinka tog punta sa gumama onda si dobro prosao :)
Da ti na konto guma daju 1 ili cak 2 mala servisa free ja bih na tvom mestu bio zadovoljan.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - Vaša iskustva!

Post od Bax »

Ja sam gume prijavio i reklamirao, 10 dana posto sam preuzeo auto.
Tj odmah cim sam ga izveo na put.
A oni mogu da budu bezibrazni i pokvareni jos toliko ,ali ce se barem o tome pisati, pa da vidim ko ce posle da im kupuje robu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Problemi u garantnom roku - Vaša iskustva!

Post od trojanac »

Off topic
Eh... i ja sam prijavio VIP-u da je telefon koji sam dan ranije kupio kod njih u paketu, pobrljavio i poslao više od 300 poruka. Istog trenutka kad sam shvatio šta se dešava obavešten call centar, a nešto kasnije poslat mail. Sutradan podneta zvanična žalba u njihovoj poslovnici. Više puta nakon toga zvao, čak i išao u direkciju da mi samo neko objasni kako sam ja mogao da pošaljem te poruke kad su išle u razmaku od 3-5 sekundi. Al džabe sve, oni konstatovali da je sve regularno i uredno naplatili i ko te j**e budalo, što si trčo u VIP.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
fq400
Reactions:
Postovi: 1458
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:59
Garaža: Lancer

Re: Problemi u garantnom roku - Vaša iskustva!

Post od fq400 »

Meni su u Japan autu u garantnom roku zamenili mehanizam prozora na vozačevoj strani. Nikakvih problema nisam imao osim što je krckao na jednom mestu pri zatvaranju. Sami su ponudili zamenu, rekli su da mogu i da očiste, ali kad već otvaraju mehanizam da je bolje da zamene.

Jednom mi se upalila check engine lampica, ne znam da li je bilo i 30 sekundi ukupno, i odmah su mi zamenili lambda senzor (posle dijagnostike).

S druge strane, set pločica napred košta oko 15k dinara...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Bax »

Kontaktirao sam, Sluzbu za zastitu potrosaca, zatim sam prosledio slucaj nekim medijima, kad se neko zainteresuje, okacicu i plodove svog truda.
FAS nije spremna za saradnju, i za ispunjenje svojih obaveza.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od trojanac »

U ime Kluba "Garaža" obratio sam se podršci za kupce FAS-a, vezano za Baxov problem i dobio sledeći odgovor:
Postovani gospodine,

Hvala Vam sto ste kontaktirali FIAT Srbija.

S obzirom na Vase otvoreno pismo od 05.02.2013, koje se odnosi na reklamaciju gospodina B.N., na pneumatike na njegovom FIAT Punto Classic vozilu, obavestavamo Vas da smo upoznati sa slucajem i potvrdjujemo da proces resavanja reklamacije zaista traje skoro tri meseca. Ono sto bismo zeleli da istaknemo je da garanciju na pneumatike daju uvoznici/prodavci, odonosno proizvodjaci pneumatika. U slucaju gospodina B.N., na njegovom FIAT Punto Classic vozilu nalaze se Firestone pneumatici i za resavanje ove reklamacije upucen je u servis Radulovic, obzirom da je kompanija Radulovic Group ujedno i predstavnik brendova Bridgestone/Firestone za Srbiju. Prema obavestenjima koje smo do danasnjeg dana dobijali od strane predstavnika kompanije Radulovic Group, zahtev se vec duze vreme nalazi na odobrenju u centrali i poslednje informacije koje smo dobili su da oni ocekuju konacno razresenje u periodu od 5. do 10. februara.

Ovim zelimo da izrazimo zaljenje zbog trajanja reklamacionog postupka u slucaju gospodina B.N., medjutim moramo da naglasimo da smo i mi kao FIAT Automobili Srbija prinudjeni da cekamo konacan odgovor od strane Bridgestone centrale. Sve vreme od trenutka prvog javljanja gospodina B.N. nasem Call centru bili smo u kontaktu sa njim asistirajuci u procesu utvrdjivanja stanja pneumatika i njihovog daljeg reklamiranja. Medjutim, ovde moramo jasno da istaknemo da apsolutno ni na koji nacin nismo “opstruirali” gospodina B.N. u ostvarivanju njegovih garantovanih prava, vec smo naprotiv zauzimali jasan stav prema uvozniku u cilju sto brzeg (i povoljnijeg!) resavanja reklamacije gospodina B.N..

Nasa Sluzba za odnose sa kupcima je na raspolaganju kako Vama, tako i clanovima Vase grupe putem telefona 0800 3428 00 od ponedeljka do subote, od 10:00 do 18:00.

Takodje, bicemo slobodni da Vas informisemo o konacnom resenju reklamacije gospodina B.N., kako biste imali uvid u zakljucenje ove situacije.


Srdacan pozdrav,
Sluzba za odnose sa kupcima
Fiat Automobili Srbija
Predlažem da sačekamo ponedeljak, pa ako se do tada ništa ne reši ponovo ćemo uputiti pismo FAS-u, a ovaj put i Raduloviću, koji je nadležan za garanciju, po navodima FAS-a. Već mogu da pretpostavim koji ćemo odgovor od Radulovića dobiti, ali svakako nećemo odustati u nameri da pomognemo Baxu i pružimo mu svu potrebnu podršku.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od nikaragva »

Čekaj, koliko se ja razumem u te zakone, kupac vraća proizvod (ukoliko nešto nije u redu u garantnom roku) tamo gde ga je kupio. Nema on šta da razmišlja o servisima, serviserima, a pogotovo ne o tome gde je taj proizvod kupljen od strane firme koja je njemu prodala taj isti proizvod. Ako nije tako, šta onda obavezuje tod drugog u lancu da razmišlja o kupcu, on ga isto tako može proslediti do njegovog prodavca i tako dok se ne dođe do fabrike.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od nuk »

Naravno da je tako, ovo je klasicno prebacivanje loptice i izgovor radi odugovlacenja.
Logikom stvari, proizvodjac guma ce 'ladno da odbije reklamaciju kao neosnovanu jer pneumatici nisu neispravni zbog proizvodnog nedostatka vec zbog nepravilnog koriscenja

sent from my phone using the fingers
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od nikaragva »

Ako je tako, odnosno ako su gume "crkle" zbog dugog stajanja automobila na njima, onda FAS i jeste kriv i o njegovom trošku ide reklamacija. Da li će oni to izgladiti nekako sa prodavcem guma, to je njihov problem.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Bax »

Zahvaljujem puno Garazi na angazovanju, sad vidite sa kim imam posla, i kakvi su izgovori.

Zakoni i bilo kakve norme normalnog poslovnog odnosa, su u slucaju Fasa zaboravljeni.


Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Poslednja izmena od Bax u 07 Feb 2013, 10:00, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od ljubitelj »

Odgovor FASa je tipicno bezobrazan i u sustini netacan.
Bax nije kupio gume vec auto, koji je kupljen kao celina a FAS je pravno lice koje overava garantni list.
Njihov trud da "pomognu" jednom kupcu koji traje 100 dana ukazuje na sposobnost da rese oko 3 slucaja reklamacije godisnje.

Sve i da garanciju na deo koji se ugradjuje u fabrici na proizvodnoj traci daje firma Radulovic FAS je obavezan da popravi/zameni neispravni deo vozila u zakonskom roku a pravni odnos FAS- Radulovic nije nadleznost kupca.

Za svakog novog potencijalnog kupca dopis FASa zapravo treba da znaci da firma FAS prodaje novu robu bez ikakve garancije ili druge obaveze, naravno prema njihovom tumacenju obaveza iz relevantnih zakona.

Podrzavam svaki korak da se sto masovnije javno pokaze ovakav pravni stav FAS, ovaj dopis, i upoznaju potencijalni kupci da imaju posla sa neozbiljnom firmom koja poslovnu politiku zasniva na prevari kupca i laznom reklamiranju pruzanja garancije na svoj proizvod prilikom oglasavanja.

Ovako arogantan odgovor zaista ne prilici Fiatu koji snosi punu odgovornost za ovu sramotu.

Vecu garanciju daje prodavac na tezgi,mali preduzetnik, na buvljaku, FAS mislite o tome :trljamoci:
Odgovori