Kvalitet našeg Punta
- Saša
- Postovi: 14233
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Kvalitet našeg Punta
Polako, dobiće nove gume i navozaće se on još lepo sa tim autom. Traženje dlake u jajetu je i krenulo od tih nesrećnih guma. Samo treba da istraje u ostvarivanju svojih prava. Sve naše muljare igraju baš na tu kartu da će kupac brzo odustati, neće tužiti i slično, no dobro znaju da na kraju moraju ispuniti svoje obaveze, nema druge.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Kvalitet našeg Punta
Obecao sam da cu napraviti poredjenje domaceg i uvoznog vozila identicne specifikacije, i meni bi najvise odgovaralo da sam dobio ono sto sam ocekivao...
Nisam previse ocekivao.
Meni licno je najvece razocarenje, bedna postprodajna podrska, sve bi moglo to i drugacije da bude, da radis sa ljudima.
Prihvatljivo je da se desi propust, ali da niko to nece da sanira, to je vec domaci specijaliet.
Kad sam isao u Francusku kupio sam jedan kajak u Decathlonu, koji se ostetio posle 2 meseca.
Dovoljan je bio jedan mejl, da mi direktor firme postom posalje paket sa rezervnim delovima, koji je stigao u Srbiju.
Delovi su bili u vrednosti 100 evra, licno je platio i postarinu.
Kod nasih je dovoljno da posaljes 50 mejlova, snimis TV emisiju, i pokrenes sudski proces, za istu vrenost stete...
Nisam previse ocekivao.
Meni licno je najvece razocarenje, bedna postprodajna podrska, sve bi moglo to i drugacije da bude, da radis sa ljudima.
Prihvatljivo je da se desi propust, ali da niko to nece da sanira, to je vec domaci specijaliet.
Kad sam isao u Francusku kupio sam jedan kajak u Decathlonu, koji se ostetio posle 2 meseca.
Dovoljan je bio jedan mejl, da mi direktor firme postom posalje paket sa rezervnim delovima, koji je stigao u Srbiju.
Delovi su bili u vrednosti 100 evra, licno je platio i postarinu.
Kod nasih je dovoljno da posaljes 50 mejlova, snimis TV emisiju, i pokrenes sudski proces, za istu vrenost stete...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Kvalitet našeg Punta
U konkretnom slucaju proizvodnje u KG ono sto bih ja ocekivao iz prethodnih iskustava sa proizvodima poreklom, iz KG je da bi odmah po preuzimanju vozila trebalo sve do poslednjeg srafa jako dobro pregledati, namestiti, dotegnuti, podmazati, ucvrstiti, servisirati odmah aktiviranjem garancije i jedno 3-5 meseci od kupovine provesti u druzenju sa majstorima.superboss napisao:Sta znaci tacno sintagma "Sta si ti tacno ocekivao"....
Uz nadu da tih prvih meseci nece nesto puci, otpasti tokom voznje, i da ce svaki put pa i kada je napolju hladno ili vlazno moci da se pokrene motor i krene u voznju.
Otprilike takva su moja ocekivanja na bazi tradicije tj iskustva kvaliteta izrade radnije u KG.
S obzirom na proces tranzicije fabrike sa novim vlasnikom ocekivao bih da taj proces potraje oko5-7 godina imajuci u vidu iskustva slicnih poduhvata sa Skodom, Dacijom, Polonezom, Oltcitom i slicnim.
Narocitu slicnost vidim Zastave sa Oltcitom i Dacijom po kvalitetu izrade i sklapanja.
Ja taj Punto Klasik shvatam kao vezbanje kroz proces ucenja na greskama u pripremi za novu fabriku, sa novim sistemom rada i organizacije, drugim dobavljacima, drugim trzistima, drugim ljudima.
Otprilike kao sto je bila Dacia Solenca ili Skoda Felicija.
Ne bih ocekivao da Punto iz KG poredim po kvalitetu izrade sa Hjundai, Tojota, VW/Skoda, Ford i slicno iz razloga sto su i svi oni prosli u pocetku kroz fazu problematicne proizvodnje u mnogo cemu nalik fabrici u KG.
Ali, istotako bih ocekivao da Fiat kao multinacionalna kompanija sa iskustvom u vrlo kratkom roku dovede u red svoje sluzbe koje se bave osim prodaje tako i reklamacijama, servisima, postprodajom, brigom za kupce, u roku koji se meri nedeljama a ne godinama.
Ukratko, ocekujem da iz KG jos neko vreme nece izlaziti proizvodi cija je prva asocijacija kvalitet izrade ali da slucajeve kada kupac nije zadovoljan i nije dobio ono sto je platio resavaju ekspresno i u skladu sa pravilima dobrih poslovnih obicaja i zakonom preuzetih obaveza.
Moje misljenje da navike jako dugo opstaju pa da i FAS nije izuzetak.
Re: Kvalitet našeg Punta
Mozda se nisam dobro izrazio, mislim da ne treba nikako los kvalitet opravdavati cinjenicom da je bilo koji auto sklopljen kod nas. Jeste ista su iskustva bila sa kupovinom zastave i yuga u post '90: uz nov auto ne dobijes osnovnu opremu, pa cak ni rezervni tocak. I to je tako prolazilo.
Zar mora isto tako da se desava i sad? Jedina prednost sad, je sto iza imena stoji koliko -toliko ozbiljna svetska firma. NJima treba zavrnuti jajca, pljuvati po novinama itd...mislim da bi se politika prema potrosacu promenila veoma brzo.
Za ispravljanje gresaka itd postoje neke nulte serije. One se ne prodaju, ili se eventualno i prodaju, ali se zna kakva im je onda cena.
FAS je ponudio auto za neku cenu. Nigde nije navedeno da ce od maaalo odstupati od kvaliteta Punta Made in Italy. Pa i da se predje preko nekvaliteta manje vitalnih delova. Kvalitet pogonskog, kocionog i ostalih sklopova ne sme da zaostane uopste.
Zar mora isto tako da se desava i sad? Jedina prednost sad, je sto iza imena stoji koliko -toliko ozbiljna svetska firma. NJima treba zavrnuti jajca, pljuvati po novinama itd...mislim da bi se politika prema potrosacu promenila veoma brzo.
Za ispravljanje gresaka itd postoje neke nulte serije. One se ne prodaju, ili se eventualno i prodaju, ali se zna kakva im je onda cena.
FAS je ponudio auto za neku cenu. Nigde nije navedeno da ce od maaalo odstupati od kvaliteta Punta Made in Italy. Pa i da se predje preko nekvaliteta manje vitalnih delova. Kvalitet pogonskog, kocionog i ostalih sklopova ne sme da zaostane uopste.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32173
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Kvalitet našeg Punta
Znamo da je u 90% slučajeva kupac Punta neko ko je do juče vozio automobil star 20+ godina i kome je taj Punto dobar takav kakav je. Očigledno je to bila politika i prilikom proizvodnje, a i sad po pitanju servisne podrške.
Otprilike, šta bi ti hteo, do juče si vozio raspalog Juga, a sad mi se tu kao nešto žališ.
Otprilike, šta bi ti hteo, do juče si vozio raspalog Juga, a sad mi se tu kao nešto žališ.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Kvalitet našeg Punta
Taj Punto kad je izasao sa trake uopste nije bio jeftin, kostao je 10500 evra.
Astra G dizel, je kostala kad sam je kupio u isto vreme 11500 evra. Plus je imala ABS, tako da je pogresna premisa da je auto bio jeftin. Takodje vec 5 godina, je sklapan taj model u KG. Problem je nesto drugo, sve, u celom lancu tog prozvoda su trulez, i parazit, truo kompromis na tudju stetu.
Isplivace to i na svetskom nivou, nema sanse sa ovakim stavim prema poslu.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Astra G dizel, je kostala kad sam je kupio u isto vreme 11500 evra. Plus je imala ABS, tako da je pogresna premisa da je auto bio jeftin. Takodje vec 5 godina, je sklapan taj model u KG. Problem je nesto drugo, sve, u celom lancu tog prozvoda su trulez, i parazit, truo kompromis na tudju stetu.
Isplivace to i na svetskom nivou, nema sanse sa ovakim stavim prema poslu.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Kvalitet našeg Punta
Pojurio narod zbog fixne kamate ..i to je bila jedina prednost .Meni na 7 god. izadje samo 1000 evra vise auto to je cela prica ..daleko da je jet bio jeftin ..mada su taxiste pojurile da pazare ..mom rodjaku se lepo isplacuje ali je dve godine visio za reklamacije i zamene po delti ..bas sam pricao sa njim posle zamene seta kvacila u granaciji -opet mu se cuje druk lager ?! zamenio jos davno u granciji..
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Kvalitet našeg Punta
Ovo je apsolutno tacno i po meni je kupovina ovakvog punta samo u toj varijanti bila logicna i racionalna znaci, zamena staro za novo uz sumbvencionisani kredit eventualno. Ovo sto je Bax uradio, dati 10.000eur kesa za stari model punta u bilo kojoj varijenti jos sklepanog u Srbiji je po meni bio cist mazohizam sto je u cuvenoj Baxovoj temi bio stav vecine i na kraju kako covek da ne pomisli, sam sàm (je) kriv?trojanac napisao:Znamo da je u 90% slučajeva kupac Punta neko ko je do juče vozio automobil star 20+ godina i kome je taj Punto dobar takav kakav je. Očigledno je to bila politika i prilikom proizvodnje, a i sad po pitanju servisne podrške.
Otprilike, šta bi ti hteo, do juče si vozio raspalog Juga, a sad mi se tu kao nešto žališ.
sent from my phone using the fingers
Re: Kvalitet našeg Punta
Kriv sam sto sam se zaracunao da ce Italijani doneti njihov standard poslovanja. Mi smo crna rupa, usisamo u nas sistem negativne selekcije, i one koji valjaju u startu...
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14233
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kvalitet našeg Punta
Nije kamata bila jedina prednost domaćeg Punta. Taj si auto mogao u to vreme da odeš da kupiš samo sa ličnom kartom, nisu tražili učešće, žirante, hipoteke, rodoslov do prađeda i čukunđeda... Ubedljivo najpovoljnija varijanta u to vreme i uprkos svemu najjeftiniji nov auto na tržištu. Plus najeftinija moguća eksploatacija/održavanje. To što su posle godinu-dve dana i drugim automobilima pale žestoko cene zbog krize (pa ga sada upoređujete kroz tu "prizmu") - to je već neka druga priča.mirko alvirko napisao:Pojurio narod zbog fixne kamate ..i to je bila jedina prednost .
Slažem se sa Ljubiteljem, pri preuzimanju i prvih nedelju-dve-mesec-godinu dana trebalo je otvoriti "četvore" oči, sve dobro pregledati i pratiti stanje, jer se zaista svašta moglo očekivati. Čim nešto primetiš - pravac servis i sedi im na grbaču, ali bukvalno. Isto tako i onima iz "Ciao Fiat"... Ako treba - praviti buku i po medijima, gde god možeš....
Svi problemi koje Bax i drugi imaju potiču ustvari zbog ovih naših nesrećnih "prilika i običaja" kojima se i stranci eto vrlo lako "priklanjaju" jer vide i znaju država nema prave mehanizme da zaštiti kupce/svoje građana. Ima samo zakone na papiru koji ne vrede apsolutno ništa. Znaju dobro da su ljudi (odnosno ciljna grupa koja kupuje tu klasu automobila) bez para/vremena, bore se uglavnom za puku egzistenciju (žive na tankoj liniji) i nemaju vremena ni para da vode bitke sa vetrenjačama pa će eto malo galamiti, kukati i na kraju se pomiriti sa "činjeničnim stanjem". Što je najgore, to se neće još dugo promeniti...

Re: Kvalitet našeg Punta
Ne mora i ne treba ali je realnost uz navike odranije takva da kod mene stvara dozu opreza i sumnje da moze preko noci toliko toga sto zahteva jedna moderna fabrika da se promeni.superboss napisao: Zar mora isto tako da se desava i sad?
Ogranicavam se na moja ocekivanja.
Za sve si u pravu ali kako gotovo nista nije normalno kako bi inace trebalo mislim da se FAS prosto uklopio u ovdasnje navike i "pravila".
Ja sam napisao da je pravljen na jeftin nacin, proizvodjen sa tom namerom a ne u smislu prodajne cene. Ja bih bio spreman da dam 1/2 navedene cene najvise.Bax napisao:Taj Punto kad je izasao sa trake uopste nije bio jeftin, kostao je 10500 evra.
tako da je pogresna premisa da je auto bio jeftin. Takodje vec 5 godina, je sklapan taj model u KG.
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Mislim da ako je prica o Z10 da on nije video KG osim na sleperima i kasnije pri lepljenju amblema oznaka.
FAS i ne postoji kao firma koja radi 5 godina, ja bih ovo do sada nazvao uhodavanjem ili drugacije tih 30.000 komada probnom serijskom prozvodnjom.
Shodno tome ja ne bih platio trazenu navedenu cenu s obzirom na rizik koji ja subjektivno vezujem uz pojam auto, fabrika, Kragujevac,kvalitet.
Ta poljska Astra Klasik je ipak vec bila iz fabrike koja je prosla kroz tranziciju a Poljsak je odavno uhvatila korak sa svetom i ima mnoge kvalitetne proizvode, pa i samih poljskih brendova. (da ne proveravam mislim da su kod nas Klasik astre bile iz fabrike u Gljivicama).
Sve ce doci u red, Italijani ce napraviti fabriku koja mora da ispuni svetske normative inace ce ekspresno propasti ali, cuveno ali, ja bih dao rok do tamo negde 2018-2020 godine uz jedno 3-4 promene strukture zaposlenih i zaborava na navike (da ne kazem, samoupravljanje, sindikate koji bi da vode proces proizvodnje, radnike koji bi da rade prema zeljama kada i koliko, drzavu koja hoce novac, izvoz, porez i gleda kroz finansijske naocare a kvalitet poslovanja je uopste ne zanima ni pod razno).
Mnogo toga mora iz temelja da se promeni da bi iz KG izlazila vozila gde je 1/100.000 komada mozda slabije zasrafljen neki poklopac ili itison na podu ukrivo postavljen.
Re: Kvalitet našeg Punta
Svaki proizvod se pravi za određeni segment. I takav kakav je, Punto je odlično pozicioniran. Auto je prvi po prodaji novih kola kod nas i nema neke halabuke, jednostavno ljudima sve te postojeće mane ne smetaju.
Kontam da bi te gume zamenili na keca da više od 1% tog segmenta prati automobilske forume.
Ovako ih baš zabole. Auto je jeftinko, sa zapravo samo jednom lako rešivom manom (o svom trošku).
U nekoj drugoj zemlji bi rešili problem kao bela pala, a mi smo u Srbiji, što nema samo lepih strana, ima i poneku lošu. :-D
Tapatalk HD
Kontam da bi te gume zamenili na keca da više od 1% tog segmenta prati automobilske forume.

U nekoj drugoj zemlji bi rešili problem kao bela pala, a mi smo u Srbiji, što nema samo lepih strana, ima i poneku lošu. :-D
Tapatalk HD
Re: Kvalitet našeg Punta
Necu sam da kupujem nove delove. Necu sam da popravljam svoj auto, izgubicu garanciju u tom slucaju.
Stari sam hvalio, u skladu sa kvalitetom, ovaj cu da pljujem duplo vise.
Napisao sam vec da sam kontaktirao neke medije, pa kad bude nekih novosti, javljam.
Videce neko nemoj da se brines, koga bas briga i treba da baci lovu...
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Stari sam hvalio, u skladu sa kvalitetom, ovaj cu da pljujem duplo vise.
Napisao sam vec da sam kontaktirao neke medije, pa kad bude nekih novosti, javljam.
Videce neko nemoj da se brines, koga bas briga i treba da baci lovu...
Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Kvalitet našeg Punta
Punto nije najprodavaniji bio u 2012.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Kvalitet našeg Punta
Baš mi je žao da ovo što se dešava Baxu čitam.
Bio sam ubeđen da se tu stvar mnogo promenila posebno uvođenjem onih Ćao Fiat pomoći na putu i ostalo pa mi je delovalo da se i garantni rok doveo u red.
Ja sam sa z10 samo molio boga da ne moram da jurim nešto u garanciji jer se ZPB ugasila (kupio ih Verano pa ugasio, sad rade kao AUTOCENAR-AUTOKOMERC ASG i deluju ozbiljno mnogo ozbiljnije nego pre itd itd) a sve kratko preuzela Delta koja gotovo da nije priznavala z10, izuzetno ako im dođeš na redovni servis pa ti umesto Selenije sipaju ulje po njihovom izboru itd itd.
Ali ne sumnjam u njegov sud jer je posedovao i z10 i sada Punta.
Mada moram priznati znam dosta ljudi koji su kupili Punta-staro za novo-na kredit bez kamate-Klasik i ne znam ni jednog da se zali na ove stvari koje Bax piše.
Sad da li ljudi uopšte primećuju ove stvari koje Bax primećuje ili im je mnogo veći prag tolerancije za neke stvari, to ne znam?
Bax imaš potrebnu podršku ako zatreba!
Bio sam ubeđen da se tu stvar mnogo promenila posebno uvođenjem onih Ćao Fiat pomoći na putu i ostalo pa mi je delovalo da se i garantni rok doveo u red.
Ja sam sa z10 samo molio boga da ne moram da jurim nešto u garanciji jer se ZPB ugasila (kupio ih Verano pa ugasio, sad rade kao AUTOCENAR-AUTOKOMERC ASG i deluju ozbiljno mnogo ozbiljnije nego pre itd itd) a sve kratko preuzela Delta koja gotovo da nije priznavala z10, izuzetno ako im dođeš na redovni servis pa ti umesto Selenije sipaju ulje po njihovom izboru itd itd.
Ali ne sumnjam u njegov sud jer je posedovao i z10 i sada Punta.
Mada moram priznati znam dosta ljudi koji su kupili Punta-staro za novo-na kredit bez kamate-Klasik i ne znam ni jednog da se zali na ove stvari koje Bax piše.
Sad da li ljudi uopšte primećuju ove stvari koje Bax primećuje ili im je mnogo veći prag tolerancije za neke stvari, to ne znam?
Bax imaš potrebnu podršku ako zatreba!
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...