Reno Clio 2002god Automatik

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
AlexCg
Reactions:
Postovi: 2
Pridružio se: 10 Feb 2013, 13:30
Lokacija: Bar

Reno Clio 2002god Automatik

Post od AlexCg »

Drugari...treba mi hitna pomoc...znaci:pomagajte!!! :( Pre neki dan odemo sestra i ja da gledamo neki autic za nju.Tamo vamo,padne joj za oko RENO CLIO 2002god-Automatik, 1.4 benz , 72kw.Mi ga probali par kilometara,trapovi dobri,auto presao oko 50 000km,klima,muzika,daljinsko zakljucavanje,ma autic kao bombona.Meni malo smetalo sto je automatik,ali ajde...Krenuo ja da ga registrujem...kad buuuuuummmmmmm!Taman postigo radnu temperaturu,auto secnu malo jace,pojavi se neka lampica sa nacrtanim menjacem na kontrolnoj tabli,blago se promeni zvuk motora i to je to.On ide i dalje, ali nema snagu kao sto bi trebao da ima...Ja stadog sa strane, ugasih auto,vratih ga u P,zatim ga upalih....sve normalno.Menja brzine...ma sve normalo...Citav dan sam ga vozio,sve je ok...Juce mi se to desilo opet...cim je postigo radnu temperaturu-ista stvar.Ugasim auto,vratim u P...upalim auto,stavim rucicu u D i sve ok...Jutros isto....Nemam pojma sta mu se desava...Ljudi pomagajte...znali iko o cemu je problem???
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Reno Clio 2002god Automatik

Post od dragvorl »

Neki od parametara u menjacu su ti se poremetili i ubacuje ti u servisni rezim rada, sto znaci da ili ostane u brzini u kojoj je bio kada je primecen poremecaj, ili ubaci u neku od brzina, recimo trecu, i dok god je u servisnom rezimu vozi samo u trecoj, ne menja brzine. Mozda ima jos neki nacin rada u servisnom rezimu, ali uglavnom nesto ti sa menjacem nije u redu. Kada ga ugasis resetuje se i opet radi ok dok mu se ne desi taj poremecaj, onda ubaci u servisni mod, i tako u krug. Tu se opravke uglavnom svode na skidanje i rastavljanje menjaca, redje ciscenje ventila u hidro bloku, treci scenario je egzotika. Ne znam koji je menjac u pitanju, ali vidi da odes u neki specijalizovani servis, mada je i to jako relativna stvar, a ne znam kako sa tim stoje stvari u CG. Mozda bi bilo najbolje da stavis manuelni na njega, samo je veliko pitanje koliko je to isplativo, jer mislim da ce tu biti posla i za elektronicara, jer moraju i kompjuteri da se programiraju verovatno, pa onda mehanicar, pa delovi...
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Cherokee
Reactions:
Postovi: 1536
Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
Lokacija: München

Re: Reno Clio 2002god Automatik

Post od Cherokee »

Takve simptome kao AlexCG sam i ja imao na bivsem Meganu 1 phase 2. Pretpostavljam da je u pitanju DPO automatik (znam da je isao i u Clio u kombinaciji sa 1.6 motorom, pa verovatno ide i u kombinaciji sa ovim). Kod mene su u pitanju bili ventili i solenoidi u hidrobloku (uglavnom je to problem), koji su fabricki u malo losijoj izvedbi, a dodatno ih dokrajci nemenjanje ulja u menjacu. Problem se resava zamenom tih ventila i solenoida (ukupno ih je 6 ili 8), nakon cega je neophodno obaviti fino stelovanje menjaca, update softvera i zamenu ulja, posle cega je najbolje menjati ulje na svakih 60.000 km.

Odmah da kazem da takva igranka nije uopste jeftina - tesko se dolazi do tih delova, u Renaultu sami ventili kostaju izmedju 400 i 500 eura, a ako se nadje i zamenska varijanta, cena dodje gotovo ista.

Uglavnom, postoji 2 nacina resavanja ovog problema:
1. zamena tih ventila, pri cemu smatram da je bolje da to odradi neko ko se bavi Renoima, posto je izmedju ostalog potrebna i Clip dijagnostika
2. cupanje automatika i prelaska na manualni

Za koju god varijantu se odlucite, predstavljace trosak. :(
AlexCg
Reactions:
Postovi: 2
Pridružio se: 10 Feb 2013, 13:30
Lokacija: Bar

Re: Reno Clio 2002god Automatik

Post od AlexCg »

Katastrofa :glavomuzid: Ne znam sta da radim...za sad nemam para, niti smem da pricam mojima za taj problem...Danas sam se cuo sa nekim majstorima iz Beograda i Krusevca....kazu da prvo proverim nivo ulja u menjacu...pa tek onda da radim sve ostalo.Ali nije mi jasno jedno:cim nabije radnu temperaturu to mu se pojavi...ugasis auto,upalis...mozes da ga vozis citav dan...to se vise ne pojavljuje,sve dok se motor dobro ne ohladi...imam osjecaj kao da mu fali ulje..e ne znam... :twisted: Znali kokako se kod Clia proverava ulje u menjacu?Imali on merac za ulje ili se mora ici u servis?
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Reno Clio 2002god Automatik

Post od swemir »

Ako si kupio na placu, neko ti je dobro uvalio zgazenu ragu...


taj ima verovatno debelo vishe od 50.000km, u to budi siguran...


Imas zakonsku garanciju 2 godine, pogledaj novu SAT emisiju bas o tim slucajevima.

Na sajtu rts-a
Korisnikov avatar
bane valjevo
Reactions:
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Reno Clio 2002god Automatik

Post od bane valjevo »

Koliko sam primetio, u pitanju je Crna Gora, ne Srbija...

Automatski menjac i polovni automobil (a nije premium) i nisu bas najsrecnija kombinacija...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Cherokee
Reactions:
Postovi: 1536
Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
Lokacija: München

Re: Reno Clio 2002god Automatik

Post od Cherokee »

Swemir ne mora uopste da znaci da je auto mnogo presao, posto taj problem nastaje zbog neodrzavanje menjaca - na zapadu kazu da je ulje u menjacu lifetime (da traje za zivota automobila), ali niko ne kaze da je projektovano da traje nekih 10-ak godina koliko dodje maksimum vozenja nekog auta na zapadu...

Meni se desilo na 120.000 km taj problem, a auto mi je bio sa proverenom kilometrazom.

AlexCG najpre ces znati sta je problem ako oteras auto na dijagnostiku, ali odmah da ti kazem da moras naci nekoga ko ima Renault CLIP dijagnostiku posto ove "univerzalne dijagnostike" ne mogu da iscitaju greske zato sto nemaju pristup racunaru od menjaca... Ako ti prijavi problem sa pritiskom ulja na ventilima onda znas sta je problem.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Reno Clio 2002god Automatik

Post od dragvorl »

Skoro sam siguran da ne moraju da imaju Renault dijagnostiku da bi pristupili menjacu, mada moguce da zavisi od modela. Ja sam na kineskom Launchu pratio i parametre solenoida.
Sto se procedure merenja ulja tice nije na sipku i moraces u radionicu, postavljam dole proceduru. Evo sta sam izvukao sa jednog sajta preko gtranslate:
Common problems in the automatic transmission DP0 (AL4)



Very often break off the tape. The reason for this may be too dynamic ride or without specific reasons. This may also be due to a manufacturing defect handles (tape has 2 handles), breaking one of the plastic zatrzasów.

Also, very often, oddly enough, even at a standstill, the idle speed transmission in the car with DP0 (AL4) activated emergency mode. Itself. Then the pressure control has an error. It is associated with damage to the solenoid valves and control hydraulic pressure. Generally speaking, pressure solenoid valves sit.

A common problem in this box is that the car after a strong heating to about 100 ° C unbuttons drive. This is evident in the way that, for example commuting to light, pausing we can no longer move. The car must be cool and just move on. As if overheated. The blame for this are two things. The first is the converter clutch basket and the other forward. After heating unsealed plumber.

Very often, in the French transmissions are general problems with electrics. There are unidentified errors.

DP0 gearbox (AL4) was rather designed for small cars, small litrażowych such a Renault Clio. Unfortunately, it is mounted in the larger, even Renault Scenic. Apparently everything is calculated, for example, to transfer torque does not cut it these boxes. It is good when they are new. After 2-3 years, the problems begin.

Sometimes the cars with mileage of less than 400 km, virtually straight from the stores went to the workshop because there are already serious problems in the chest.
Prikačeni fajlovi
Untitled.jpg
Untitled1.jpg
Untitled1.jpg (74.4 KiB) Pogledano 5897 puta
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Cherokee
Reactions:
Postovi: 1536
Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
Lokacija: München

Re: Reno Clio 2002god Automatik

Post od Cherokee »

Verujem da postoji neka dijagnostika (osim CLIPa) koja moze da iscita, nego ja kazem ono sto sigurno radi :) . Mi smo probali preko neke Bosch-ove dijagnostike koja se update-uje redovno da iscitamo greske sa menjaca, ali sipak. :ccc:
Odgovori