Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Bax »

Javili su mi se danas posle ovolikog cimanja, dobio sam informaciju da cu dobiti dve gume, koje su u najgorem stanju, za koje je i Hunter rekao da ne mogu da se saniraju.
Jednu ce da pokrije Bridgestone, drugu ce da pokrije FAS.
Javljam se kad to zavrsim, ovih dana.
Ove druge dve iako se vide da su krive, su bile pozadi, i ne bi trebale da su stradale kao prednje, i decko koji radi na Hunteru, mi je rekao da one ne mogu da drmaju.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Saša »

Hmm.... Ajde, bar nešto... :nonono:
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Bax »

Hvala, garazi na podrsci!
:doubleup:

Jos nije gotovo dok tone preuzmem, ali zakljucak:

-morao sam sam da nalazim sta je neispravno
-morao sam da placam, dokument koji to nedvosmisleno pokazuje, od trece strane
-morao sam da pisem brdo mejlova u sve moguce centrale FIATA i Bridgestona
-morao sam sa objavim problem na forumima, morala je Garaza da pruzi podrsku
-cekao sam cetri meseca, dok nije doslo do kakvog takvog pozitivnog resenja
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od trojanac »

Nema na čemu, tu smo da pomognemo svakom ko ima problem. Ovo je u principu samo da te se reše, a niko nije priznao da je napravljen propust. Najmanje što su mogli je da pored zamene guma dobiješ i besplatan prvi servis ili tako nešto, ali ajde. Valjda će montaža i balansiranje da budu besplatni.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Bax »

Kako se sve poklapa, evo kotaktirala me je i centrala FIAT, da im predocim situaciju.
Case reference: xxxxxxxx

Dear Mr,
Thank you for contacting Fiat Group Automobiles S.p.A.

Your concern is very important to us, therefore we have forwarded your request to the relevant department which will be back in contact with you shortly.

Kind regards,

XXXXX XXXXXx
Customer Relations
Fiat Group Automobiles S.p.A.


Puoi contattare per ogni dettaglio l'assistenza clienti
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
AcaDorcol
Reactions:
Postovi: 52
Pridružio se: 08 Feb 2013, 06:38
Lokacija: Downtown

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od AcaDorcol »

Nadam se da ce se to uskoro i zaista ostvariti (mislim na zamenu felericnih guma)

Jadna je ta fabrika i taj proizvodjac (FAS i bridgestone), uvoznik, zastupnik, diler, preprodavac, sitni sichardzija, koji cetiri meseca zaseda i veca oko toga da zameni smrdljive 4 gume iz svoje najgore klase, koje su uzgred budi receno felericne iz dva podjednako vazna razloga.
Prvo zato jer je ta guma tako bednog i tako loseg kvaliteta da se deformisala od stajanja vozila od par meseci
Drugo jer je vozilo tako lose i tako bedno skladisteno od momenta izlaska sa trake do momenta predaje krajnjem kupcu.

Kulminacija njihove bedne politike je to da ce troskove podeliti po pola?!? (FAS I Bridgestone)?!?
Kod mene u kraju kazu: Ko se stisne, i Bog ga stisne.

Ovo samo govori o poslovnoj logici i o stanju kadrova, kako u FAS-u tako i kod ovih seljobera koji kao zastupaju neke svetske marke guma kod nas.
Inace poslovna logika i poslovni duh je jako vazna stvar za uspeh jedne kompanije, ma koji proizvod i islugu ta kompanija da plasira na trziste.
Nekada je poslovna logika i duh udovoljavanja kupcu vaznija od samog kvaliteta i dizajna proizvoda.
Mnoge su kompanije na prijateljskoj politici prema kupcima postigle veoma lep i znacajan uspeh na trzistu i suprotno tome mnoge kompanije koje su sprovodile osionu i ignorantsku politiku prema svojim kupcima zavrsile su na smetlistu istorije. Jedna od tih je bila Crvena Zastava iz Kragujevca, a i sadasnji FAS je na tom putu. Nece njima biti prvi put da propadnu! Tu su oni vec iskusni!
O ovim kvazi predstavnicima nekih svetskih marki i da ne govorim......
Pratim situaciju dalje, tako da Bax molim te izvestavaj nas dalje ovde o razvoju ove Montipajtonovske situacije!
******************
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Bax »

Aco, hvala ti sto si se javio i dobrodosao na forum :)
Javljacu naravnio i dalje sta se desava.
Ovakve stvari u Italiji i Austriji gde su centrale ove dve firme, ne bi ni u ludom besu prosle, a lepe su parice pokupili od nas svi zajedno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Филиповић
Reactions:
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
Lokacija: Ja, Srb

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Филиповић »

Знам да је касно за савете, али ретко сам на форуму у последње време па зато нисам благовремено написао.
По мом мишљењу, најбоље решење је следеће:
-нађеш пријатеља који је адвокат и који ће сваки твој поднесак да печатира и тарифира по АТ, али да ти не наплаћује, наравно :)
-како је АТ тренутно изузетно висока, када ФАС или ко други види да си, ем озбиљан у намери да све истераш до краја, ем да ће то папрено да их кошта, решиће рекламацију неупоредиво брже...
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od samo polako »

Subotom na RTS2 ide Potrošački savetnik (ne zamerite ako nisam dobro zapamtio naziv emisije) u terminu oko 22:00h a nedeljom je repriza nešto oko 9 ujutru.
Tu je bio primer Punta i farbe koji je uspešno rešen nakon emitovanja priloga.
Tu je bio primer i Uniqa banke i kasko osiguranja koji je isto tako na kraju pozitivno rešen.

Bax kontaktiraj ih, možda budeš u prilici da im izneseš svoj slučaj i rešiš problem, makar im stavi do znanja da si spreman da se tamo pojaviš.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Bax »

Hvala ljudi na predlozima, "potrosacki savetnik" sam kontaktirao vec, oni su poceli sa prikupljanjem informacija o slucaju, i vec su i oni kontaktirali FAS.

Ja sam prosledio informacije na sve moguce strane koje postoje, i ovde i napolju.
Za sada imam informaciju od FAS-a da ce gume biti resene, ali ovakav stav prema musteriji je necuven, i NE SME tako da se radi tako.
Nadam se da su ce informacija doci i nadleznima u centrali, pa ako ih bas zabole za ovo trziste, onda se u skladu sa tim treba i ponasati, i informisati ljude, koji je princip poslovanja.


Cak me je kontaktirao i legenda Sava, koji je izvojevao svoju pobedu Pirovu na FAS-om.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od nuk »

Meni je cak i ovo sa dve gume truli kompromis na koji ti ocigledno pristajes ali mislim da ne bi trebao.

Ok, dve su ocajne a dve su lose, drugacije ne moze da bude. Dve ocajne menjas sa novima a dve lose stavljas pozadi u nadi da neces osetiti vibracije a sta kad budes hteo da ih prebacujes napred?

Ja ili bih isao na varijantu pravnog zastupnika ili bih zbog nedostataka volje i zivaca odustao i prodao kola (sto je verovatnije) ali na ovaj njihov jadni predlog ne bih pristao iz principa


sent from my phone using the fingers
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Bax »

Sve cetri se vide od oka da su krive, medjutim balanserka to ne moze da snimi.
Postoji ta Hunter masina u Conningu, koja simulira put, i meri milion stvari tokom balansiranja.
Po toj masini dve zadnje iako se vide da su krive, ne prave vibracije, i uspesno prolaze testove na toj masini.
Dva puta sam to proverio, oba puta su mogle da se neutralisu njihova bacnja.

Stavicu ove dve, ali sto se mene tice, ova reklamacija je gotova, tek auto prestane da se drmusa.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Филиповић
Reactions:
Postovi: 543
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
Lokacija: Ja, Srb

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Филиповић »

Сећате се лика коме је овлашћени сервис променио мотор, без обавештења, тако да му је мотор имао друге бројеве у односу на оне у саобраћајној (као да је "дивљак")?
Е, добио је нов ауто, плус новчану надокнаду...
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od nikaragva »

Koliko je trajao proces, ako se zna?
Zveroljub
Reactions:
Postovi: 932
Pridružio se: 14 Jan 2012, 20:33
Garaža: Astra j

Re: Problemi u garantnom roku - vaša iskustva!

Post od Zveroljub »

Филиповић napisao:Знам да је касно за савете, али ретко сам на форуму у последње време па зато нисам благовремено написао.
По мом мишљењу, најбоље решење је следеће:
-нађеш пријатеља који је адвокат и који ће сваки твој поднесак да печатира и тарифира по АТ, али да ти не наплаћује, наравно :)
-како је АТ тренутно изузетно висока, када ФАС или ко други види да си, ем озбиљан у намери да све истераш до краја, ем да ће то папрено да их кошта, решиће рекламацију неупоредиво брже...
To mozes ti da mu zavrsis ;)
Odgovori