Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Nek bude i 20, a kakve to veze ima sa Srbijom?
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
A kakve veze sa Srbijom ima cena onog u DE sto si malopre okacio?
Taj ce u Srbiji izaci 25% vise...
Taj ce u Srbiji izaci 25% vise...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Nece izaci, neto cena je 36200e. Onaj prvi sto sam okacio, ovaj sa 19kama nije za izvoz, ali nije ni bitno, retki su koji ne mogu da se izvezu.
Poslednja izmena od Scuderia u 24 Feb 2013, 12:00, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
@floyd... dalje nisi naveo koliko posto popusta moze da se dobije u CH kad se poruci nov bmw...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa lepo ti je i Laza juce rekao da u oglasu na vise mesta pise "KEIN EXPORT" sto znaci da nema povrata PDV-a.Scuderia napisao:Nece izaci, neto cena je 36200.
A i pored toga ne treba biti naucnik pa da znas da PDV ne moze da se vrati ako robu kupujus od privatnog lica...
Edit: Moze svaki da se izveze ali ne moze za svaki da se vrati PDV.
@ADrei
Zavisi od mnogo faktora. Ja sam dobio 20% ali nisam narucivao nego sam na lageru nasao jedan koji je bio 98% identican onom koji sam konfigurisao dan pre.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa jel treba da crtam da ne pricam o tom drugom?
Znaci da se razumemo ja sam pod dobrom kupovinom smatrao 43k kao konacnu cifru u Srbiji, a ne kao neto cenu.

I onda je oborio u naslovu na 36.200e.Exportpreis = 37.800,-€
Znaci da se razumemo ja sam pod dobrom kupovinom smatrao 43k kao konacnu cifru u Srbiji, a ne kao neto cenu.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
to je extra popust...mislim da se kod nas ne moze dobiti 20% ni za automobile koji stoje godinu dana u salonu...Floyd napisao:
Zavisi od mnogo faktora. Ja sam dobio 20% ali nisam narucivao nego sam na lageru nasao jedan koji je bio 98% identican onom koji sam konfigurisao dan pre.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ok, razumeo sam...za taj drugi moze da se odradi povrat poreza.
Taj ce u Srbiji kad se doda carina (2,5%), porez (20%) i troskovi uvoza izaci oko 45.000e.
Svakako popust je dobar a ne cudi me sto u Srbiji ne moze da se dobije toliki popust kad su tamo automobili u startu jeftiniji nego u DE.
Taj ce u Srbiji kad se doda carina (2,5%), porez (20%) i troskovi uvoza izaci oko 45.000e.
Nije 20, nego 18...sad sam pogledao.ADrei napisao:to je extra popust...mislim da se kod nas ne moze dobiti 20% ni za automobile koji stoje godinu dana u salonu...
Svakako popust je dobar a ne cudi me sto u Srbiji ne moze da se dobije toliki popust kad su tamo automobili u startu jeftiniji nego u DE.
Poslednja izmena od Floyd u 24 Feb 2013, 12:22, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
To je po meni ok cena. Mislim da su carinu ukinuli, a za porez ne znam jel 18% ili 20%. Nije ni bitno opet dodje na isto/slicno.Floyd napisao:Ok, razumeo sam...za taj drugi moze da se odradi povrat poreza.
Taj ce u Srbiji kad se doda carina (2,5%), porez (20%) i troskovi uvoza izaci oko 45.000e.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pa ne kazem da je losa cena a jos manje da je nov jeftiniji.
Platices nov sigurno 17-20000e vise, to nije sporno.
Ali za tih 20000e ces imati bolji (noviji) motor, 4 godine garancije i 4 godine besplatnog odrzavanja, 2 godine mobility, malo manju potrosnju, i nesto vecu prodajnu cenu posle 4-5 godina.
Da se razumemo, kupovina polovnjaka od +5 godina sa >120kkm se veoma isplati, pod uslovom da se nadje dobar primerak.
Sa tim mladim polovnjacima racun ne mora uvek da bude u velikom plusu
Da ne bude da pricam napamet, ja sam pre ovog auta vozio mlad polovnjak koji sam platio 50% jeftinije od novog i duvao se kako je prethodni vlasnik izgubio puno na njemu a ja kao pametan, da bi kad sam sveo racunicu dosao do zakljucka da me je godisnja eksploatacija kostala simbolicno manje nego njega.
Platices nov sigurno 17-20000e vise, to nije sporno.
Ali za tih 20000e ces imati bolji (noviji) motor, 4 godine garancije i 4 godine besplatnog odrzavanja, 2 godine mobility, malo manju potrosnju, i nesto vecu prodajnu cenu posle 4-5 godina.
Da se razumemo, kupovina polovnjaka od +5 godina sa >120kkm se veoma isplati, pod uslovom da se nadje dobar primerak.
Sa tim mladim polovnjacima racun ne mora uvek da bude u velikom plusu

Da ne bude da pricam napamet, ja sam pre ovog auta vozio mlad polovnjak koji sam platio 50% jeftinije od novog i duvao se kako je prethodni vlasnik izgubio puno na njemu a ja kao pametan, da bi kad sam sveo racunicu dosao do zakljucka da me je godisnja eksploatacija kostala simbolicno manje nego njega.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
ADrei napisao:@floyd... dalje nisi naveo koliko posto popusta moze da se dobije u CH kad se poruci nov bmw...
U svakom trenutku mogu da dobijem 17% na nov bmw u ch na cenu iz konfuguratora, ako ne verujete ne znam kako da vam dokazem.
- Neskica
- Postovi: 424
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: Ford Focus 1.6 TDCi
- Lokacija: New Woodgood
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Mala digresija na auta iz CH pri uvozu u Srbiju se plaća carina .
Tako da je auto još skuplji , nego njegovi pandani iz EU .
Tako da je auto još skuplji , nego njegovi pandani iz EU .
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Meni je BMW serije 5 f10 i dalje malo precijenjen model, kontam da ce tako biti do redizajna a onda ce mu cijene naglo pasti... Trenutno skoro da je nemoguce naci (na mobile.de ima par komada) BMW 5 f10, dizel, 2011. godiste za 30000 evrica, sto je po meni previse novca za taj auto...
Vec novog Audija A6 je lakse naci za taj novac iako je noviji model a o E klasi ne treba ni pricati jer je lijepu E klasu istih karakteristika moguce naci za 27000-28000 evra a za 30000 evra je vec veliki izbor (doduse E klasa je stariji model i vec je redizajnirana)...
Da je f10 najnoviji model ja bi razumijeo takvo stanje stvari ali ovako
Sto se mene tice, ja bi u nekoj idealnoj prici gledao da kupim 3 godine star FL model kojem je cijena prepolovljena a mane su ispravljene samim faceliftom... Tu bi napravio ogromnu ustedu na cijeni samog auto, u D segmentu je to 10000-20000 evra a u pominjanom E segmentu je ta usteda i veca od 20000 evra, a dobio bi pouzdan auto koji mi ne bi trebao stvarati mnogo problema u buducoj ekspoloataciji...
Vec novog Audija A6 je lakse naci za taj novac iako je noviji model a o E klasi ne treba ni pricati jer je lijepu E klasu istih karakteristika moguce naci za 27000-28000 evra a za 30000 evra je vec veliki izbor (doduse E klasa je stariji model i vec je redizajnirana)...
Da je f10 najnoviji model ja bi razumijeo takvo stanje stvari ali ovako

Sto se mene tice, ja bi u nekoj idealnoj prici gledao da kupim 3 godine star FL model kojem je cijena prepolovljena a mane su ispravljene samim faceliftom... Tu bi napravio ogromnu ustedu na cijeni samog auto, u D segmentu je to 10000-20000 evra a u pominjanom E segmentu je ta usteda i veca od 20000 evra, a dobio bi pouzdan auto koji mi ne bi trebao stvarati mnogo problema u buducoj ekspoloataciji...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Audi je skuplji ako trazis istu opremu.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Da, ni Audi 3.0 TDI 245 S-line ne moze da se nadje ispod 40000e.
Onih od 204ks sa prednjom vucom ima koliko hoces za 30000e.
Onih od 204ks sa prednjom vucom ima koliko hoces za 30000e.