1. Teorisko predavanje
2. Vezbe sa NAVAK treninga (naglo kocenje, izbegavanje prepreke, slalom)
3. Voznja test automobila
4. OFF-ROAD voznja
Dao vih svoje misljenje po tackama:
1. Sjajno. Covek predaje fenomenalno, drzi paznju, bas, bas dobro predaje. Nema lazi, nema prevare, covek se zamisli posle predavanja. Dosta skraceno u odnosu na predavanje koje sam imao na treningu (ovo nije bilo ni planirano da ce da bude tako da super!)
2. O ovome je bilo price na drugom forumu kada sam se vratio sa treninga prosle godine. Ista varijanta samo sto je svako radio vezbu samo jednom (ovo nije bilo ni planirano da ce da bude tako da super!).
3. Elantra, Rio i Yaris.
ELANTRA - spolja odusevljava, unutra, iskreno, nije me bas toliko impresionirala. Eto, ja kad' vam kazem!! Ima nekih detalja koji me nisu odusevili. Prilikom voznje, prednji levi stub JAKO, JAKO smeta prikom jacih levih krivina tako da mora da se koristi cak i bocni prozor ili da se bas nagnes napred da bi video. Pozadi tri odrasle osobe ne mogu bas komotno da sednu, ramenima smo se gurali a i visina krova je pod znakom pitanja. Utiske iz voznje nisam ni mogao da steknem mnogo, dok sam se ja opasuljio, sta vozim, gde vozim, kako da vozim, ovaj me opominjao da pozurim

RIO - vozio sam kao suvozac. Nisam siguran koji je motor, da li je bio 1.4 ili 1.25 ali auto je stabilan samo tako, vozila je neka sitna devojka, skripale su gume u svakoj krivini a ABS nije prestajao da radi. Neka klotara je, nije imao ni alu felne pa pretpostavljan ni ESP. Spolja mnogo lep (u malo visem nivou opreme i sa alu felnama), unutra onako, ima malo jeftine tvrde plastike. Ipak, zakon je onaj sto je bio u satoru, neka vrh oprema, 17 felne, haos... totalno druga prica...
YARIS - najslabiji utisak na mene ostavio, kako spolja tako i iznutra. Nije me ni zanimao, prakticno ga nisam ni gledao iako Milosdoktorabs kaze da ide kao nevreme.
Sve u svemu, nisam zadovoljan ovom tackom, osim svoje voznje koja je bila losa, nisam zadovoljan ni organizacijom jer smatram da je u krajnjem slucaju trebalo voziti manje krugova ali da svi izvozaju makar dva automobila. Takodje, mislim da je bilo previse ljudi, oni su sigurno hteli objektivnost, ali ipak... ovako, vozio sam a kao da nisam i nisam stekao zadovoljavajuci utisak da mogu da definitivno odlucim sta da mislim.
4. OFF ROAD
Ovo je bila za mene ubedljivo najnolja i najzanimljivija tacka !!!
Vozio sam TOYOTA HULIX sa predjenih 350km.
Ono je CUDO. Kada sednes unutra, nemas utisak da si u tolikom vozilu ali on bi se i na mesec popeo.
Menjac sjajan, mekan. Staza FENOMENALNA, kako su odradili prepreke, svetski!
Vozili smo bocno pod 25-26% nagiba sto ovako ne zvuci mnogo ali ja sam imao utisak da je 45%, iskreno nije mi bas jasno kako se ne prevrne.
Pre toga sam se vozio u starijem Hiluxu i u FULL opremljenom LAND CRUISER-u koji ima i kameru za snimanje puta jer se cesto ne vidi put, kada ides jako uzbrdo, jako nizbrdo... vredi, kaze trener, 70-80k evra, iznutra je kao avion bukvalno...
Mislim da nema gde ti automobili ne mogu da prodju, tockovi vise u vazduhu oni idu, prvi put sam se susreo sa reduktorom...
Sve u svemu, za mene najbolji deo dana i bas sam ostao pod utiskom.
Te grdosije IDU, nisu mrtve i pored tezine, 3000ccm dizel motori...
Idem sad' da pojedem ovu narucenu picu pa cu kasnije opet da se ukljucim...
