
A X6 50 benzinac je sporiji od njega ako se dobro secam od ranijih strana, ne trazim sada, izmedju 45 i 50 sekundi. X6 50i se pominjao do pre koju stranu pa sam ga sada ponovo pomenuo zbog toga...
pre 3 dana sam se po x-ti put vozio u meganu 3 rs sa cup sasijom i na 235/35 r19...osetno je tvrdji od mog auta na zimskim gumama ( posto sam seo iz jednog u drugog u 5 minuta ), ali je potpuno upotrebljiv u normalnom saobracaju.Markoni napisao:Ja sam malo karikirao, ali samo sam zeleo da naglasim da su Renault-i sa Cup sasijom skroz upotrebljiva kola van staze, a mnogi na forumu smatraju da treba covek da nosi kacigu dok ih vozi... Kao sto sam rekao R26.R je jedini "izrod" koji je ultimativni sportista i kod koga je mnogo toga zrtvovano zarad performansi...
Tapatalk Post
sa semafora samo lagano, tu vazi pravilo do 2000 obrtajaScuderia napisao:Ne zaboravi semafore. Isturiras li ga seljak si na kvadrat.
Da,M5,limuzina E segmenta je bas kao pravljena za stazu,kako da ne...Floyd napisao:Nema to veze sa parama...ja smatram da je u mid-size SUV-u 6-cilindricni dizel motor najbolje resenje...benzinca u toj klasi ne bih pogledao, posebno ne napucanog.ftj napisao:Aj probaj ovako. Da ti pare ne predstavljaju bukvalno ni najmanji faktor prilkom izbora automobila da li bi pre vozio ml63 ili ml320 cdi?
Da si me isto pitao ali izmedju 320d i M3, rekao bih M3...njega bih uzeo pre i serije 5
Pisao sam u kontekstu zasto je za mene dizel SUV bolji za autoput...osim boljeg ubrzanja koje za voznju 2000 km u cugu ne znaci nista, ja ne kontam koja je druga prednost ML AMG-a za autoput u odnosu na dizela...i jedan i drugi mogu opusteno da krstare velikim brzinama, i dizel ima dovoljno dobro ubrzanje da prati dinamiku saobracaja, udobnost kod dizela moze da bude samo bolja itd.starac vujadin napisao:IMA DIZEL VEĆU AUTONOMIJU, ALI NEĆEŠ BRŽE STIĆI NEGDE ZBOG NJE.
Neko ce sad reci "aha, isto tako mozes da kazes i za 530d i M5" pa mogu ali to nije realno jer ces M5 izvesti na stazu (ako ga ne vozis tamo svakako si ga dzaba kupio) i mozes lepo da se zabavis...dok ces se sa X5M samo smoriti na stazi kad pocnu da te obilaze HH-evi koji su 4-5x jeftiniji.
Stvar ukusa...dizel ljudi ili vole ili ne...ja ga eto volim i uvek bi uzeo 535d pre 535i, 330d pre 328i, A6 3.0 BiTDI pre 3.0 TFSI itd.ftj napisao:Verovao ili ne kolko god bio moderan dizel, benzinac će uvek da ga šije po mnogim stvarima kao što su buka, uglađenost i ostale stvari. Nemoj mi reći da bi pre uzeo s320 cdi nego s65 ?
Prvo, ne bih kupio M3 jer i civilne verzije apsolutno zadovoljavaju moje potrebe...naveo sam kupovinu M3 onako hipoteticki kao repliku na Ftj-ovu konstataciju.perfiko napisao:A koja je,sa druge strane, na autoputu prednost M3 u odnosu na 320d, pa bi u tom slučaju odlučio se za M3? Ili bi sa M3 svaki vikend išao na stazu? I smorio se što te obilaze Ferrariji, Paganiji, GTR-ovi... Budimo realni , koliko puta prosečan vlasnik M3 izađe na stazu?
Kakv bre Q5 TDI...mi ovde pricamo o djipovima koji su vise nego duplo jaci od njega i poenti istih.ADrei napisao:ja za par dana trebam da idem na milltaler glecer u austriju na skijanje, najgore mi je sto idem sa Q5 pa cu dugo putovati moram da vozim striktno do 2500obrtaja, po ogranicenjima da ne bi ispao seljak...
Zanimljivo...samo sto ti je racunica bila sasvim drugacija kad si pricao o C63 AMG.Xepoj87 napisao:Prednost tog 350 CDI je sta,usteda 500-1.000 dinara na 100km?