Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
mirko alvirko
Reactions:
Postovi: 224
Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
Lokacija: AR-BG

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od mirko alvirko »

Politika VW se pokazala uspesnom po Skodu..steta sto se Zastava zalepila za Fiat jos onih godina ,koji je sad dokazao da sa malo vecom kontrolom ume da ponudi 10-15% gori auto od istog takvog u matici ..za razliku od njih Nemci nisu kaljali ime kompanije sa Skodama za Cehe i onim boljim za Nemce.
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11202
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od TheWickerMan »

mr.Big napisao:To je i dovelo do čudne situacije da narodna kola kao što su Fabija, Oktavija, Pasat i Golf budu toliko nadmoćni u svojim klasama i neprestano dominiraju na žalost zaostale konkurencije.
:kezo: odavno bolji vic ne pročitah... "nadmoćno dominiraju" :dobarvic:
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od dragan »

Ih, to je nas mr veliki :D
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11202
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od TheWickerMan »

Ma vidim nego ovolika količina ****** je mnogo čak i za njega :D

EDIT by mod: obratiti paznju na izrazavanje.
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od perfiko »

mirko alvirko napisao:Politika VW se pokazala uspesnom po Skodu..steta sto se Zastava zalepila za Fiat jos onih godina ,koji je sad dokazao da sa malo vecom kontrolom ume da ponudi 10-15% gori auto od istog takvog u matici ..za razliku od njih Nemci nisu kaljali ime kompanije sa Skodama za Cehe i onim boljim za Nemce.
Politika VW se pokazala izuzetno uspešnom, mada nisam siguran koliko su se za Zastavu baš otimali i onih godina i sada, pa da je moglo biti pogrešnog izbora. A i škoda je pod upravim VW počela sa Favoritom. Ne bih rekao da je on sa vremenske distance bolji auto od PC. A ostaje nam da se nadamo da će ovaj novi (i svaki novi) biti bolji (iako više nije Zastava ni Yugo).
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od Uroš S. »

Ne Favorit već Felicija. Razvoj Favorita počeo je 1982.-1983. a ušla je u proizvodnju 1987. dok je Škoda privatizovana u aprilu 1991.
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od perfiko »

Ciljao sam na to da je Z 10 "proizvođena" u Zastavi pre nego što ju je Fiat privatizovao, ali u pravu si , jedno je proizvod Češke pameti, a ovo drugo i nije naša. Kad razmislim i logičnije je porediti Feliciju i PC.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od mr.Big »

TheWickerMan napisao:Ma vidim nego ovolika količina lupetanja je mnogo čak i za njega :D
Wickere, ako može bez ovih sočnih izraza. Msm, uvredljivi su :ccc:

Off topic
Ajd' nabaci nešto među planine&doline, to ti bolje ide...
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11202
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od TheWickerMan »

Ako si se uvredio, izvini ;)

Nego mi reci kako da nazovem "dominaciju", dobro neću lupetanje , onda ...
Najbolje bi bilo da kažem da su reči jako preterane i da su to konfekcijski modeli prosečnog kvaliteta. Može?
Što se nikako ne poklapa sa dominacijom nego ispada ga ne pričaš istinu :)

sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od mr.Big »

Nisam se uvredio, nisam baš toliko svilen, već mi nekako ne ide taj vokabular uz ovaj forum.
Ako misliš da sam preterao sa pesničkim slobodama u opisu nečega, a ti daj smislenu kontru. Možda sam bio živopisniji, ali sam solidno pozicionirao Škodu i VW uopšte na tržištu -koliko god se to nekom sviđalo...
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11202
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača

Post od TheWickerMan »

Ne ide , slažem se ... Ja sam preterao :)

sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od mr.Big »

Još jedan Renaultov motor u Mercedesu?

Renault je navodno postigao dogovor sa Mercedesom prema kome će ta francuska kompanija snabdevati nemačkog proizvođača 1.6 litarskim dCi motorom od 130 ks.

Test prototip novog Mercedesa C klase; Foto: carscoop.blogspot.comIzgleda da novi Mercedes A klase i Citan neće biti jedini modeli kompanije iz Štutgarta koji će koristiti motor iz Renaulta.

Prema informacijama do kojih je došao francuski Les Echos, sledeće generacije Mercedesa C klase i modela Vito imaće u paleti motora i Renaultov četvorocilindrični turbo-punjeni dizel agregat dCi 130 Energy koji se koristi u modelima kao što su Megan, Scenic i Nissan Qashqai.

Isti izvor navodi da će ova pogonska jedinica pokretati bazni dizel model, Mercedes C 200 CDI. Motor će pretrpeti niz modifikacija kako bi se prilagodio uzdužnoj orijentaciji ispod haube nove C klase.

Postojeća verzija koju Renault koristi u svojim modelima zadovoljava Euro 5 standarde i trebalo bi da bude unapređena tako da bude kompatibilna sa Euro 6 normama. Reč je o jedinici koja razvija 96kW/130ks pri 4.000 o/min, a maksimalni obrtni moment od 320 Nm dostiže na 1.750 o/min.

Kako navodi Les Echos, zvanično saopštenje o ovoj saradnji biće uskoro objavljeno.

Mercedes već koristi Renaultov 1.5 litarski dizel motor u novoj A klasi i Citanu, vozilu koje je takođe razvijeno u saradnji sa francuskim proizvođačem na osnovi modela Kangoo. Novi Mercedes C klase očekuje sa na tržištu 2014, a sledeća generacija modela Vito, 2015. godine.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od methane.master »

Negde sam ovde ranije i napisao da me čudi da odmah nisu uzeli ovaj motor. :nemampojma:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od NexT »

Pa dobro, za one sa jeftinijim ulaznicama, sto da ne.

Nadam se samo da ce Vito ostati Vito, a ne Master sa Mercedes znakom. To bi ga unistilo, i mi bi morali da predjemo na Transportera :kezo:
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Rakhil »

Zasto ici na polu ciganiju sa Transporterom, uzmite Tranzit for full gypsy effect :mrgreen:
Odgovori