Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Politika VW se pokazala uspesnom po Skodu..steta sto se Zastava zalepila za Fiat jos onih godina ,koji je sad dokazao da sa malo vecom kontrolom ume da ponudi 10-15% gori auto od istog takvog u matici ..za razliku od njih Nemci nisu kaljali ime kompanije sa Skodama za Cehe i onim boljim za Nemce.
- TheWickerMan
- Postovi: 11202
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
mr.Big napisao:To je i dovelo do čudne situacije da narodna kola kao što su Fabija, Oktavija, Pasat i Golf budu toliko nadmoćni u svojim klasama i neprestano dominiraju na žalost zaostale konkurencije.


Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Ih, to je nas mr veliki 

- TheWickerMan
- Postovi: 11202
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Ma vidim nego ovolika količina ****** je mnogo čak i za njega 
EDIT by mod: obratiti paznju na izrazavanje.

EDIT by mod: obratiti paznju na izrazavanje.
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Politika VW se pokazala izuzetno uspešnom, mada nisam siguran koliko su se za Zastavu baš otimali i onih godina i sada, pa da je moglo biti pogrešnog izbora. A i škoda je pod upravim VW počela sa Favoritom. Ne bih rekao da je on sa vremenske distance bolji auto od PC. A ostaje nam da se nadamo da će ovaj novi (i svaki novi) biti bolji (iako više nije Zastava ni Yugo).mirko alvirko napisao:Politika VW se pokazala uspesnom po Skodu..steta sto se Zastava zalepila za Fiat jos onih godina ,koji je sad dokazao da sa malo vecom kontrolom ume da ponudi 10-15% gori auto od istog takvog u matici ..za razliku od njih Nemci nisu kaljali ime kompanije sa Skodama za Cehe i onim boljim za Nemce.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Ne Favorit već Felicija. Razvoj Favorita počeo je 1982.-1983. a ušla je u proizvodnju 1987. dok je Škoda privatizovana u aprilu 1991.
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Ciljao sam na to da je Z 10 "proizvođena" u Zastavi pre nego što ju je Fiat privatizovao, ali u pravu si , jedno je proizvod Češke pameti, a ovo drugo i nije naša. Kad razmislim i logičnije je porediti Feliciju i PC.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Wickere, ako može bez ovih sočnih izraza. Msm, uvredljivi suTheWickerMan napisao:Ma vidim nego ovolika količina lupetanja je mnogo čak i za njega

Off topic
Ajd' nabaci nešto među planine&doline, to ti bolje ide...
- TheWickerMan
- Postovi: 11202
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Ako si se uvredio, izvini 
Nego mi reci kako da nazovem "dominaciju", dobro neću lupetanje , onda ...
Najbolje bi bilo da kažem da su reči jako preterane i da su to konfekcijski modeli prosečnog kvaliteta. Može?
Što se nikako ne poklapa sa dominacijom nego ispada ga ne pričaš istinu
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2

Nego mi reci kako da nazovem "dominaciju", dobro neću lupetanje , onda ...
Najbolje bi bilo da kažem da su reči jako preterane i da su to konfekcijski modeli prosečnog kvaliteta. Može?
Što se nikako ne poklapa sa dominacijom nego ispada ga ne pričaš istinu

sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Nisam se uvredio, nisam baš toliko svilen, već mi nekako ne ide taj vokabular uz ovaj forum.
Ako misliš da sam preterao sa pesničkim slobodama u opisu nečega, a ti daj smislenu kontru. Možda sam bio živopisniji, ali sam solidno pozicionirao Škodu i VW uopšte na tržištu -koliko god se to nekom sviđalo...
Ako misliš da sam preterao sa pesničkim slobodama u opisu nečega, a ti daj smislenu kontru. Možda sam bio živopisniji, ali sam solidno pozicionirao Škodu i VW uopšte na tržištu -koliko god se to nekom sviđalo...
- TheWickerMan
- Postovi: 11202
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Ne ide , slažem se ... Ja sam preterao 
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2

sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Još jedan Renaultov motor u Mercedesu?
Renault je navodno postigao dogovor sa Mercedesom prema kome će ta francuska kompanija snabdevati nemačkog proizvođača 1.6 litarskim dCi motorom od 130 ks.
Test prototip novog Mercedesa C klase; Foto: carscoop.blogspot.comIzgleda da novi Mercedes A klase i Citan neće biti jedini modeli kompanije iz Štutgarta koji će koristiti motor iz Renaulta.
Prema informacijama do kojih je došao francuski Les Echos, sledeće generacije Mercedesa C klase i modela Vito imaće u paleti motora i Renaultov četvorocilindrični turbo-punjeni dizel agregat dCi 130 Energy koji se koristi u modelima kao što su Megan, Scenic i Nissan Qashqai.
Isti izvor navodi da će ova pogonska jedinica pokretati bazni dizel model, Mercedes C 200 CDI. Motor će pretrpeti niz modifikacija kako bi se prilagodio uzdužnoj orijentaciji ispod haube nove C klase.
Postojeća verzija koju Renault koristi u svojim modelima zadovoljava Euro 5 standarde i trebalo bi da bude unapređena tako da bude kompatibilna sa Euro 6 normama. Reč je o jedinici koja razvija 96kW/130ks pri 4.000 o/min, a maksimalni obrtni moment od 320 Nm dostiže na 1.750 o/min.
Kako navodi Les Echos, zvanično saopštenje o ovoj saradnji biće uskoro objavljeno.
Mercedes već koristi Renaultov 1.5 litarski dizel motor u novoj A klasi i Citanu, vozilu koje je takođe razvijeno u saradnji sa francuskim proizvođačem na osnovi modela Kangoo. Novi Mercedes C klase očekuje sa na tržištu 2014, a sledeća generacija modela Vito, 2015. godine.
Renault je navodno postigao dogovor sa Mercedesom prema kome će ta francuska kompanija snabdevati nemačkog proizvođača 1.6 litarskim dCi motorom od 130 ks.
Test prototip novog Mercedesa C klase; Foto: carscoop.blogspot.comIzgleda da novi Mercedes A klase i Citan neće biti jedini modeli kompanije iz Štutgarta koji će koristiti motor iz Renaulta.
Prema informacijama do kojih je došao francuski Les Echos, sledeće generacije Mercedesa C klase i modela Vito imaće u paleti motora i Renaultov četvorocilindrični turbo-punjeni dizel agregat dCi 130 Energy koji se koristi u modelima kao što su Megan, Scenic i Nissan Qashqai.
Isti izvor navodi da će ova pogonska jedinica pokretati bazni dizel model, Mercedes C 200 CDI. Motor će pretrpeti niz modifikacija kako bi se prilagodio uzdužnoj orijentaciji ispod haube nove C klase.
Postojeća verzija koju Renault koristi u svojim modelima zadovoljava Euro 5 standarde i trebalo bi da bude unapređena tako da bude kompatibilna sa Euro 6 normama. Reč je o jedinici koja razvija 96kW/130ks pri 4.000 o/min, a maksimalni obrtni moment od 320 Nm dostiže na 1.750 o/min.
Kako navodi Les Echos, zvanično saopštenje o ovoj saradnji biće uskoro objavljeno.
Mercedes već koristi Renaultov 1.5 litarski dizel motor u novoj A klasi i Citanu, vozilu koje je takođe razvijeno u saradnji sa francuskim proizvođačem na osnovi modela Kangoo. Novi Mercedes C klase očekuje sa na tržištu 2014, a sledeća generacija modela Vito, 2015. godine.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Negde sam ovde ranije i napisao da me čudi da odmah nisu uzeli ovaj motor. 
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa dobro, za one sa jeftinijim ulaznicama, sto da ne.
Nadam se samo da ce Vito ostati Vito, a ne Master sa Mercedes znakom. To bi ga unistilo, i mi bi morali da predjemo na Transportera
Nadam se samo da ce Vito ostati Vito, a ne Master sa Mercedes znakom. To bi ga unistilo, i mi bi morali da predjemo na Transportera

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zasto ici na polu ciganiju sa Transporterom, uzmite Tranzit for full gypsy effect 
