
Biciklizam
Re: Biciklizam
Naravno da preterujemo i vrlo smo svesni toga. Bar ja. Al bolje da pimpujem bicikl nego punta.
Na KTM-u koje je bio težak 15-16kg mi uopšte nije bilo bitno koliko je šta teško, al na Focusu koji je u startu bio oko 9kg sam vodio računa da ne stavljam delove koji su tuč. Razlika između lakog i teškog dela može da bude 10€, a može da bude i 1000€. Jurnjava za skidanjem grama u nekom trenutku postane potpuno iracionalna, ali uz neko bazično znanje moguće je igrati se s gramima i potrošiti jako malo para, a pri tom naći sebi izvor zadovoljsta.
Nije sve crno-belo.

Na KTM-u koje je bio težak 15-16kg mi uopšte nije bilo bitno koliko je šta teško, al na Focusu koji je u startu bio oko 9kg sam vodio računa da ne stavljam delove koji su tuč. Razlika između lakog i teškog dela može da bude 10€, a može da bude i 1000€. Jurnjava za skidanjem grama u nekom trenutku postane potpuno iracionalna, ali uz neko bazično znanje moguće je igrati se s gramima i potrošiti jako malo para, a pri tom naći sebi izvor zadovoljsta.
Nije sve crno-belo.
Re: Biciklizam
Ima i nesto potpuno crno.
Kao npr Campagnolo elektricni menjac
ili hidraulicni menjaci
Nisam nasao, ali su ameri (a ko bi drugi, rusi sigurno ne) pravili i zadnji pneumatski
Kao npr Campagnolo elektricni menjac
ili hidraulicni menjaci
Nisam nasao, ali su ameri (a ko bi drugi, rusi sigurno ne) pravili i zadnji pneumatski
- Uroš S.
- Postovi: 11006
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Biciklizam
Ide redovno i dalje, mislim da ima 18km u jednom pravcu, pa kada je lepo vreme npr. danas ode bajsem na posao, vrati se prevozom koji ima organizovano u svakom slučaju, a sutra ode prevozom na posao a vrati se bajsem.methane.master napisao:Matori objasnio.Uroš S. napisao:Koji ste fenseri, moj matori spici 400+km u tri dana na stock Rogovom Maratonu koji je kupljen polovan pre 20 godina na buvljaku![]()
Čekaj, jel on beše išao na šljaku bajsom 20+ km?
Mislim da ljudi malo preteruju sa masama bicikala, delovima, opremom i sl. a većina ih u suštini rekreativno vozi, al' dobro svako ima pravo da raspolaže svojim novcem.
Ma sprdam se ja malo, ubacio sam se onako jer mi bio smešan menjač na vagici

- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
I vozis elektricni menjac a uhvati te kisa pa menjac pocne da brljavi, ili ti se potrosi baterija
More sajla je zakon 



Re: Biciklizam
Kod elektro grupa mislim da cilj nije toliko u gramima jer je sama baterija ipak teška nego u brzini i preciznosti rada koja je možda važna Kanćelari i Saganu, meni sigurno nije i ne bi vozio onoliku bateriju ni za dž. Ja sam čovek esteta. I pumpu sam skinuo da mi ne ruži ram. 

Re: Biciklizam
E, to za pumpu ti svaka cast. Skinuo si je, pa stavio u torbicu? 

Re: Biciklizam
Smislicemo nesto i za taj bidon 

Re: Biciklizam
Bidon mi ne dirajte, a pumpicu kad vam pokažem ima da padnete na dupe. 

Re: Biciklizam
Ako nije karbonska, onda je djoka od pumpe
Re: Biciklizam
Cilj je da Shimano, Campagnolo, SRAM i ostali smisle nešto novo, kako bi stalno imali šta da prodaju. Isto je i sa 10 i 11 brzinskim kasetama... Ja lično ni 9-brzinskim sistemom nisam zadovoljan, jer su smanjili debljinu lančanika i lanca, time im skratili vek trajanja i povećali osetljivost na preciznost podešavanja - za razliku od prelaza sa 7 na 8 brzina, gde je samo dodat još jedan lančanik iste debljine. Po meni je najbolji sistem bio Shimano IG, koji je imao rampe za shiftovanje sa obe strane lančanika. Sa prelaskom na 9 brzina, morali su da se vrate na HG, što je bio korak unazad.paja napisao:Kod elektro grupa mislim da cilj nije toliko u gramima jer je sama baterija ipak teška nego u brzini i preciznosti rada koja je možda važna Kanćelari i Saganu, meni sigurno nije i ne bi vozio onoliku bateriju ni za dž.
Ђенерал Јанковић
Re: Biciklizam
Pari očizuzazu napisao:Ako nije karbonska, onda je djoka od pumpe

http://www.bike24.com/1.php?content=8;n ... d=48;pgc=0
@ Snork
Sve je to igra sa uvaljivanjem novih tehnologija, ali i igra sa gramima. Sa većim brojem brzina pozadi omogućili su da se izbaci mali lančanik napred i ljudi super srećni jer imaju 12g lakši bicikl. Trgovci su to.
EDIT Kad Zuzazu pomenu karbon da reknem koju. Karbonske komponente su takođe često šarena laža. Ljudi kad vid karbon pomisle da je deo nekoliko puta lakši i plaćaju ozbiljne cifre, a često dobiju istu težinu kao i da je rađeno od konvencionalnih materijala. Uporedite npr cene i težine nosača bidona od karbona i plastike i videćete da je velika većina 20+ grama, a da su karbonski 3x skuplji.
Naravno postoje i karbonske komponente koje drastično odudaraju od drugih materijala, uglavnom se prave u manjim serijama i koštaju tri vreće blaga.