Ja sam furao XTR spd na bivsem Scott-u...
Od 2008-e ne smem zbog kolena,dosta me vise boli kada vucem pedale,a i ne vozim vise ozbiljno,pa ih nisam ni stavljao na sadasnji bicikl koji sam bukvalno sklepao od delova koje sam imao u podrumu
Dobra je to stvar,manje se rasipa snaga.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Ovo su biciklističke patike, ali ne moraju da se koriste sa SPD-om. Đon je ceo i izglada kao na običnim patikama, ali u sebi ima ojačanje. Ako se odlučiš za SPD onda izvučeš jedan deo đona, ušrafiš pločice i teraj. Čak i sa pločicam se u ovim patikama hoda normalno jedino nekad čuješ kako plčica zagrebe asfalt kao da imaš kamenčić u đonu.
SPD pedale traže period privikavanja jer se otkopčavaju pokretom na koji nismo navikli pa je potrebno usvojiti novi pokret. Dobra stvar je što su peale dvostrane kao i svake pa je moguće napraviti kombinaciju da jedna strana bude SPD, a druga klasična pedala, pa onda imaš obe opcije. Tako sam ja uradio i u kombinaciji sa gornjim patikama nemam problema u vožnji.
Puko ram na burazerovom Peugeotu, onaj gde ide sipka za sediste, probacemo neko varenje, krivila se sipka, i na kraju prelomila ceo ram u tom delu....
Clicni je ram, pa moze da se vari, nabavio sam alu sipku, da se ne bi krivila ponovo...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Kako je pukao, da li u voznji? Do sada nijedan mi ram nije pukao, a isao sam i niz stepenice, hupsere, spustao se skijaskim stazama niz Kopaonik... vozio sam od cr-mo celicnih ramova do aluminijumskih.
Da li ram ima obujmicu sa leptirom ili imbus zavrtnjem utom delu?
Nema obojmicu, ako mislis na onaj odvojen prsten, pukao je zato sto se glupa sipka za sic, lagano krivila godinama, i onda je pritisak ostao pojacan u nekim zonama rama, i tu se samo rastvorio na kraju.
Varicu ga kod nekog tipa sto radi automobile, vec sam nabavio alu sipku da se ne desi ista stvar...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Sve zavisi koji je kvalitet rama...Zavisi i kakvu geometriju urade,debljina sipke... Ima mnogo smesnih resenja koja su napravljena samo da dobro izgledaju,a veoma su nekvalitetna...
Meni je neka nasa marka rama,prodavali su bicikle,ne secam se,davno bilo,pukao ram posle svega par meseci...
Ukupno su mi pukla 4 rama,1 celicni,gore pomenut,2 alu i 1 karbonski,koji nije bio bas za moju namenu voznje,pa i razumem...
Najvise sam se razocarao sa ova 2 alu,posto je svaki kostao kao dosta dobar bicikl...
Zavisi od tezine,namene... Desi se da se ram zagreje konstantnim krivljenjem i onda lako kod momenta prevelike sile puca... Vecini ljudi ram nije pucao tako sto su skocili sa 2m,8,12 stepenika i slicno,nego posle duze downhill voznje,neki skok pod uglom presudi...
Naravno,po nekom normalnom putu i voznjom po ravnom mogu da puknu samo veoma losi ramovi,a ako se secam,Peugeot nije pravio mnogo bolje bicikle od tadasnjeg da li Delta Bike-a,gde sam kupio ovaj gore pomenuti bicikl sa celicnim ramom...
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Dunhil se vozi sa oba amortizera bas da bi ublazilo udarce i savijanja kako po vozaca tako i po samu strukturu rama. Bax nadji neku obujmicu dodatno a u sticnu neka strugar ubaci cauru da se ne bi u buducnosti savijala.
Bax napisao:Nema obojmicu, ako mislis na onaj odvojen prsten, pukao je zato sto se glupa sipka za sic, lagano krivila godinama, i onda je pritisak ostao pojacan u nekim zonama rama, i tu se samo rastvorio na kraju.
Varicu ga kod nekog tipa sto radi automobile, vec sam nabavio alu sipku da se ne desi ista stvar...
Odnesi ga u Zavod za zavarivanje u Grčića Milenka. Boljih od njih nema, a zavariće ti za dva piva. Tamo su ljudi nosili i alu ramove i vrlo su zadovoljni.
Ne znam da li cu naredne nedelje biti u Beogradu posto mozda promenimo trening plan, ako budem javljam svima da se organizujemo nesto. Znam da sam pozivao vec da se vidimo ali ipak ne mogu sa sigurnoscu nista da kazem. Naravno, ja sam kod Ade pa ako budete prolazili javite se da se vidimo!