Ajmo malo vise ozbiljnosti, to ti je kao pio fond, ne izlazi se iz tog kluba tako lako kao sto se udje.
A ovo su pretpostavljam podaci sa ukljucenim start/stop. Interesantno bi bilo videti koliko bi recimo prosecno vise zagadjivao kada se iskljuci. Ne verujem da je vise od 2-3mg ako se uzme prosek otvoreno/grad ili max 5-6mg ako se racuna samo grad. (posto na otvorenom ni nema gde da gasi motor)
sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
X3 ide do 220 g/km co2 u proseku,a pod punim gasom ide vise...
Sve ove vrednosti su minimalne moguce,sto znaci da verovatno uvek izbacuje vise nekom normalnom voznjom...
Ne samo X3,nego svaki...
Dizeli su dosta pozeleneli od DPF filtera,tako da su skoro stigli benzince po zagadjivanju...
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Lose verujes, verujem. Voleo bih da vidis na sta lici takva voznja, ne moras voziti, makar da prisustvujes.
A tek posle par godina bi video da usteda ustvari nije usteda kad te sacekaju komponente koje se drndaju.
sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Sad realno, na osnovu cega temeljis drndanje nekih komponenti?
Neki automobili se i po 100.000 puta vise ukljuce i iskljuce nego sto ce tvoj i moj dok su kod nas u posedu
Mislim da prve vlasnike to ne treba da brine. Doduše, to što motor ne radi u mestu, manje se haba. I to je neka ušteda, koja nije pomenuta. Da li je sve to vredno ugrađivanja ovog sistema - verovatno da da. Teško je to sa našeg stanovišta tačno proceniti, jer benefiti nisu toliko direktno očigledni.