Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
2.5 je baš malo, tj vrlo direktan volan (što je odlično). Obično su oko 3.5 na prosečnom automobilu.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sa jednog drugog foruma, govori se o Kragujevcu i Puntićima:
brele napisao:Znaš li nešto o onom placu koje je sad valjda carinsko skladište, a pre je bila kvantaško stočna pijaca u industrijskoj zoni u Ilićevu?
Ima čini mi se stotinak Puntića.
goranche napisao:To su puntici koji nisu pronasli svoje kupce i bilo ih je oko 7000 na nekoliko lokacija u gradu...
Svi su 2009-2010 godiste i bukvalno su novi, direktno iz proizvodnje na plac i tu stoje vec godinama...
FIAT je nudio ove modele po snizenim cenama (od 3500 do 5000 evra zavisno od modela) i preko 5000 vozila je prodato ali jos uvek ih ima na placu i pojma nemaju sta ce s njima... Bila je prica da ce ih podeliti kao sluzbena vozila, da ce ih davati radnicima na rate, ali jos uvek nista od toga... Na tom placu u ilicevu se uglavnom nalaze Zastave 10 ja mislim a njih niko ne zeli da kupi,jos ako se zna da kljuc nije okrenut 4-5 godina onda tek niko ne zeli da reskira jer 5 godina automobil stoji izlozen svim vremenskim prilikama i neprilikama, nikad vozen... Pojma nemam sta ce biti s njima...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Red bi bio da jos spuste cenu, pogotovo za benzinca, vredi jedno 5500 e sa klimom...
Samo ja mslim da je to vec predugo lagerovano, da bi valjalo, obzirom da sa garancijom postoje problemi...
Samo ja mslim da je to vec predugo lagerovano, da bi valjalo, obzirom da sa garancijom postoje problemi...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja mislim da ipak vredi rizika i tolikog popusta i razlike u ceni.
Za par stotina evra promeniš gume, creva i sve ostalo što je podložno propadanju, i teraj dalje... 


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa da, ali benzinci i dalje nemaju prihvatljivu cenu Dynamic AC je na FAS cenovniku oko 8000 evra, pa kao staro za novo 7000e.
To je potpuno nekonkurentno za auto u tom stanju, preko 2 godine na otvorenom...
Moja Z10 sa tom opremom je placena pre 7 godina 8600 evra.
5500 evra za taj auto, i imace prodaju, ovako samo neko da se ispali...
To je potpuno nekonkurentno za auto u tom stanju, preko 2 godine na otvorenom...
Moja Z10 sa tom opremom je placena pre 7 godina 8600 evra.
5500 evra za taj auto, i imace prodaju, ovako samo neko da se ispali...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ići će to verovatno još dole ako ih zaista ne mogu prodati, ali će verovatno biti preko "veze", ne verujem da će to obelodaniti javno. Inače, ja sam svoga pre malo više od 2 godine sa gasnim uređajem i klimom platio 9.100 evra (bez ikakvog popusta), pa ti vidi da li se sada isplati ili ne.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ti si svog preplatio, tako da se i dalje ne isplati. 
Dok su sva kola izgubila 30 posto na vrednosti, PC je imao istu cenu tokom tih 5-6 godina.
Npr Astra H, je otisla sa 15.000e, na 10.000e, za to vreme, a PC sa 8500 na 8500
Jedino ste se izvukli malo na povoljnim kreditima...
Dobra je cifra bila 7700 za dizelku, sve ostalo je previse...

Dok su sva kola izgubila 30 posto na vrednosti, PC je imao istu cenu tokom tih 5-6 godina.
Npr Astra H, je otisla sa 15.000e, na 10.000e, za to vreme, a PC sa 8500 na 8500

Jedino ste se izvukli malo na povoljnim kreditima...
Dobra je cifra bila 7700 za dizelku, sve ostalo je previse...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Klasika ne gubi lako na vrednosti...
Ma, neka sam, samo neka nastavi ovako lepo da me služi, ne žalim ni trena. Nameravam da ga vozim najmanje do isteka kredita, a posle ćemo videti. Daj Bože da se kockice slože (a ima nekih blagih naznaka
) pa da ga zamenim i ranije, ali sumnjam... 

Ma, neka sam, samo neka nastavi ovako lepo da me služi, ne žalim ni trena. Nameravam da ga vozim najmanje do isteka kredita, a posle ćemo videti. Daj Bože da se kockice slože (a ima nekih blagih naznaka


Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Najvaznije da ne zeza, nema tih para da plate dusevni mir
Moj stari jos malo pa ulazi u 8 godinu, i dalje nema naznake nekog veceg problema, samo pici...
Da me nije on tako lepo sluzio, naravno da se ne bih zaleteo za ovaj novi. Mada i taj teram, kolko mi treba.

Moj stari jos malo pa ulazi u 8 godinu, i dalje nema naznake nekog veceg problema, samo pici...
Da me nije on tako lepo sluzio, naravno da se ne bih zaleteo za ovaj novi. Mada i taj teram, kolko mi treba.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Svi tvoji problemi su nastali baš zbog tog stajanja na placu, a trebao si to/mogao i očekivati, odnosno ne smeš padati u "bedak" i loše raspoloženje zbog toga. Kada sam ja kupio Punta dizelaš sa klimom je bio 10.700 evra, ako se ne varam (ili malo manje, možda - ako ostvariš popust na stari auto), a ti si ga dobio za fantastičnih 7.700 evra. 3000 evra razlike nije uopšte malo. Probaj nešto drugo dizel da kupiš, pa ćeš da vidiš. Dakle, batali čak i tu šugavu garanciju, zameni to što moraš i vozi ga sa uživanjem i minimalnim troškovima sledećih 10 godina (najmanje)... 

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pazi, ja sad cekam ceo servo sklop da mi odobre, jer se pojavio luft na kardancicu serva, sto je manje vise standardna boljka Punta, nema veze sa stajanjem vec sa samim Puntom.
Samo su gume propale od stajanja, ostalo je problem koji imaju i ostali Puntici, ne bas svi, ali nema veze sa stajanjem...
Samo su gume propale od stajanja, ostalo je problem koji imaju i ostali Puntici, ne bas svi, ali nema veze sa stajanjem...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nova policijska kola trunu na parkingu
http://www.danas.rs/danasrs/drustvo/nov ... _id=261332

Oko 180 novih vozila marke „fiat punto“, opremljenih specijalnim sistemom video-nadzora, namenjenih Upravi saobraćajne policije „već više od pola godine parkirano je i obraslo travom na loše obezbeđenom parkingu Sportsko-rekreativnog centra Ministarstva unutrašnjih poslova na Makišu“ – upozorio je juče Sindikat srpske policije.
Oni navode da vozila nisu podeljena uprkos rečima državnog sekretara MUP Vanje Vukića da je „nekoliko puta davao naloge da se, prema već utvrđenim prioritetima, vozila podele“.
Osim podele automobila, sporna je i nabavka, kako navode u Sindikatu, „skupe i nekvalitetne opreme za video-nadzor“ koja je ugrađena u automobile. I tim povodom su tražili informacije od Vukića, ali odgovore, osim njegovog uveravanja da je generalu Dragiši Simiću, načelniku Uprave saobraćajne policije, i Željku Kojiću, pomoćniku ministra policije i načelniku Sektora finansija, ljudskih resursa i zajedničkih poslova, dao nalog da se podele vozila, nisu dobili.
– Tražio sam da mi se dostavi izveštaj Uprave za zajedničke poslove, koja je sklopila ugovor, ali još ga nisam dobio – izjavio je Vukić medijima povodom nabavke opreme za video-nadzor.
Glišo Vidović, predsednik Sindikata srpske policije, ocenjuje da je primer nabavke opreme i izbegavanja davanja odgovora izaziva opravdanu sumnju na sistemsku korupciju u vrhu MUP-a.
– Posebno zabrinjava činjenica da postoji problem u komandovanju, upravljanju i poštovanju hijerarhije, na koju se žali i Vanja Vukić. U ovom slučaju, evidentno je narušen sistem komandovanja i izvršavanja naređenja. Zbog svega iznetog očekujem da se utvrdi eventualna odgovornost generala Dragiše Simića i Željka Kojića koji, prema navodima Vukića, ne postupaju po nalozima i očigledno nisu u stanju da raspodele vozila koja trunu na parkingu, dok policajci nemaju čime da obavljaju poslove uspostavljanja bezbednosti saobraćaja. Ništa manju krivicu ne snose ni načelnici Željko Kojić i Aleksandar Novković zbog odbijanja da kabinetu ministra, samim tim i Sindikatu, dostave podatke o sumnjivoj, poverljivoj nabavci opreme za video nadzor – kaže Vidović.
Vukić: Nisu registrovani
Vanja Vukić, državni sekretar MUP-a, potvrdio je za Danasda je više puta davao naloge da se pomenuti automobili podele. – Smatram da onitamo propadaju bez razloga umesto da budu od koristi za rad policije. Takođe,dobio sam informaciju da oni još uvek nisu ni registrovani – kaže Vukić.
„Domaća radinost“
Povodom nabavke video-nadzora za vozila saobraćajnepolicije, koji će se naći u pomenutih 180 automobila, Sindikat srpske policijeuputio je dopis državnom sekretaru Vanji Vukiću, u kom navode da su izvršiliuvid u vozila i uočili propuste. Kako objašnjavaju, „oprema koja je ugrađena nijenamenjena za rad policije“ i sklapana je u „domaćoj radinosti“ iz više nezavisnihcelina. U dopisu se zaključuje da je bilo neophodno da se kupe gotovi, proverenisistemi, koji koriste druge policije širom sveta.


http://www.danas.rs/danasrs/drustvo/nov ... _id=261332

Oko 180 novih vozila marke „fiat punto“, opremljenih specijalnim sistemom video-nadzora, namenjenih Upravi saobraćajne policije „već više od pola godine parkirano je i obraslo travom na loše obezbeđenom parkingu Sportsko-rekreativnog centra Ministarstva unutrašnjih poslova na Makišu“ – upozorio je juče Sindikat srpske policije.
Oni navode da vozila nisu podeljena uprkos rečima državnog sekretara MUP Vanje Vukića da je „nekoliko puta davao naloge da se, prema već utvrđenim prioritetima, vozila podele“.
Osim podele automobila, sporna je i nabavka, kako navode u Sindikatu, „skupe i nekvalitetne opreme za video-nadzor“ koja je ugrađena u automobile. I tim povodom su tražili informacije od Vukića, ali odgovore, osim njegovog uveravanja da je generalu Dragiši Simiću, načelniku Uprave saobraćajne policije, i Željku Kojiću, pomoćniku ministra policije i načelniku Sektora finansija, ljudskih resursa i zajedničkih poslova, dao nalog da se podele vozila, nisu dobili.
– Tražio sam da mi se dostavi izveštaj Uprave za zajedničke poslove, koja je sklopila ugovor, ali još ga nisam dobio – izjavio je Vukić medijima povodom nabavke opreme za video-nadzor.
Glišo Vidović, predsednik Sindikata srpske policije, ocenjuje da je primer nabavke opreme i izbegavanja davanja odgovora izaziva opravdanu sumnju na sistemsku korupciju u vrhu MUP-a.
– Posebno zabrinjava činjenica da postoji problem u komandovanju, upravljanju i poštovanju hijerarhije, na koju se žali i Vanja Vukić. U ovom slučaju, evidentno je narušen sistem komandovanja i izvršavanja naređenja. Zbog svega iznetog očekujem da se utvrdi eventualna odgovornost generala Dragiše Simića i Željka Kojića koji, prema navodima Vukića, ne postupaju po nalozima i očigledno nisu u stanju da raspodele vozila koja trunu na parkingu, dok policajci nemaju čime da obavljaju poslove uspostavljanja bezbednosti saobraćaja. Ništa manju krivicu ne snose ni načelnici Željko Kojić i Aleksandar Novković zbog odbijanja da kabinetu ministra, samim tim i Sindikatu, dostave podatke o sumnjivoj, poverljivoj nabavci opreme za video nadzor – kaže Vidović.
Vukić: Nisu registrovani
Vanja Vukić, državni sekretar MUP-a, potvrdio je za Danasda je više puta davao naloge da se pomenuti automobili podele. – Smatram da onitamo propadaju bez razloga umesto da budu od koristi za rad policije. Takođe,dobio sam informaciju da oni još uvek nisu ni registrovani – kaže Vukić.
„Domaća radinost“
Povodom nabavke video-nadzora za vozila saobraćajnepolicije, koji će se naći u pomenutih 180 automobila, Sindikat srpske policijeuputio je dopis državnom sekretaru Vanji Vukiću, u kom navode da su izvršiliuvid u vozila i uočili propuste. Kako objašnjavaju, „oprema koja je ugrađena nijenamenjena za rad policije“ i sklapana je u „domaćoj radinosti“ iz više nezavisnihcelina. U dopisu se zaključuje da je bilo neophodno da se kupe gotovi, proverenisistemi, koji koriste druge policije širom sveta.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
svi mi cemo jedva 3000 hiljada da uzmemo ako cekamo istek kredita i pod uslovom da ostanu do 60-70km..Saša napisao:Klasika ne gubi lako na vrednosti...![]()
Ma, neka sam, samo neka nastavi ovako lepo da me služi, ne žalim ni trena. Nameravam da ga vozim najmanje do isteka kredita, a posle ćemo videti. Daj Bože da se kockice slože (a ima nekih blagih naznaka) pa da ga zamenim i ranije, ali sumnjam...
- Saša
- Postovi: 14290
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sve zavisi kako gledaš na sve to. Meni je to recimo 3.000 ušteđenih evra, i vozao se pride fino 7 godina. A neko bi možda rekao da je izgubio 6.000 evra. Znaš ono, "do pola puna ili do pola prazna čaša"... 

- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Autokomerc nudi VW G6 TDI 2012 za 10e (sa predjenih nesto preko 50 ,garancija ),sad G 7 2013 ide za 10.500,presao 5.000 ..Sad kad pogledam cenu classica ...