THULE krovni koferi i nosači
Re: THULE krovni koferi i nosači
Ovi nosaci koje ja imam su lepo oblikovani... Verovatno bi bez kofera pravili buku, sa koferom ih ja ne cujem...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: THULE krovni koferi i nosači
Danas mi je strugar napravio plocice kojima se pricvrscuje drzac bajisa za krovni nosac, medjutim drzace bajisa je montirao naopako, tako da kada postavim bajis na krov, on stoji okrenut ka rikvercu (zadnji tocak bicikla je iznad moje vozaceve glave a korman gleda na kola iza ). Je li je problem da mi ovako stoje montirani bajisevi tokom voznje? Smaranje mi sada da skidam drzace i okrecem ih .
Re: THULE krovni koferi i nosači
ma nece biti nista, teram tako, sta....
Re: THULE krovni koferi i nosači
Probaj samo da vidiš šta se dešava pri kočenju, da li su dobro pričvršćeni. Ja ga ne bih vozio natraške.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: THULE krovni koferi i nosači
Ne bi trebalo do bude razlike kako ga postavljas, moze i kontra da bude okrenut, bitno je samo da bude dobro pricvrscen u tri tacke, ram+tockovi, dakle obavezno pricvrsti tockove trakama sa zatezacima.
Re: THULE krovni koferi i nosači
Svekedno kako stoje bajsovi, kad vozis 3 komada, idu cik cak.
Jedino lose je da udaris negde sa njima kad se zaboravis...
Sent from my ZTE-SKATE
Jedino lose je da udaris negde sa njima kad se zaboravis...
Sent from my ZTE-SKATE
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: THULE krovni koferi i nosači
A brzina vožnje, autoputem recimo? Ima li nekih ograničenja? Je l skidate drangulije s kormana (merače, lampe i sl)?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: THULE krovni koferi i nosači
ja vozim do 120km/h. Uzrok tome je i povecana potrosnja oko 20 posto. Ovo sa potrosnjom je jako izrazeno na vecim brzinama.
I skidam te drangulije, ako su mi drage
I skidam te drangulije, ako su mi drage
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: THULE krovni koferi i nosači
Kome treba za more
Krovni prtljažnici i nosači švedske kompanije Thule sa 20 odsto popusta
Od 1. jula, u svojim prodajno-servisnim objektima u Beogradu, Nišu i Subotici, uz popust od 20 odsto, Grand Motors nudi širok izbor krovnih nosača i prtljažnika za sve vrste automobila jednog od najpoznatijih proizvođača ove dodatne opreme - švedske kompanije Thule.
Osim što se nude s popustom, po cenama koje su znatno niže nego što se inače mogu pronaći u specijalizovanim prodavnicama, ovi korisni dodaci se, na zahtev kupca, mogu i besplatno ugraditi, na licu mesta.
Ilustracije radi, krovni nosač za bicikl može da se kupi već za 5.770 dinara (sa PDV-om), a krovni prtljažnik – boks, vrhunskog kvaliteta, zapremine 320 litara, već za 29.496 dinara.
Thule krovne nosače i prtljažnike Grand Motors nabavlja direktno od proizvođača, što znači da se može udovoljiti zahtevima vlasnika bezmalo svakog automobila ili „terenca“: ako ih trenutno nema u magacinu, mogu se poručiti i preuzeti već za nekoliko dana.
izvor: PR Grand Motors
http://www.moto.rs/krovni_prtljaznici_i ... pc-34372.i
Krovni prtljažnici i nosači švedske kompanije Thule sa 20 odsto popusta
Od 1. jula, u svojim prodajno-servisnim objektima u Beogradu, Nišu i Subotici, uz popust od 20 odsto, Grand Motors nudi širok izbor krovnih nosača i prtljažnika za sve vrste automobila jednog od najpoznatijih proizvođača ove dodatne opreme - švedske kompanije Thule.
Osim što se nude s popustom, po cenama koje su znatno niže nego što se inače mogu pronaći u specijalizovanim prodavnicama, ovi korisni dodaci se, na zahtev kupca, mogu i besplatno ugraditi, na licu mesta.
Ilustracije radi, krovni nosač za bicikl može da se kupi već za 5.770 dinara (sa PDV-om), a krovni prtljažnik – boks, vrhunskog kvaliteta, zapremine 320 litara, već za 29.496 dinara.
Thule krovne nosače i prtljažnike Grand Motors nabavlja direktno od proizvođača, što znači da se može udovoljiti zahtevima vlasnika bezmalo svakog automobila ili „terenca“: ako ih trenutno nema u magacinu, mogu se poručiti i preuzeti već za nekoliko dana.
izvor: PR Grand Motors
http://www.moto.rs/krovni_prtljaznici_i ... pc-34372.i
Re: THULE krovni koferi i nosači
Vratih se sinoc sa Zlatibora, nosaci su fino odradili svoj posao, iako mi je sve to delovalo nekako "labavo" nije bilo nikakvih problema. Biciklove sam pricvrstio bas kao na Bajkerovoj slici - drzac sipke + dve vezice za tockove. Primetio sam jedino na biciklovima da su dobili par ogrebotina na delu gde su pricvrsceni za drzac (iako ima guma koja je predvidjena verovatno kao zastita), verovatno od truckanja/cimanja u putu ovo je neizbezno za bajis, mozda ne bi bilo lose na deo gde se pricvrscuje drzac bicikla omota prvo jedan krug unutrasnje gume od bicikla na sipku bajisa gde ce se zavrnuti drzac?
Isao sam standarndom marsutom, NS-RU-SA-VA-UE-Zlatibor, put je generalno dobar ali ima i losih deonica tipa posle Valjeva penjanje i spustanje sa Divcibara, i deo oko Rume npr., ovde su se biciklovi verovatno dobro istumbali . Na nekim delovima sam isao izmedju 120-140 i nije bilo nikakvih problema, jedino me je zacudila potrosnja (kada sam isao na Zlatibor). Sipao sam 50l plina (pun) i presao tacno 300km sa rezervoarom? Da li je moguce da je potrosnja ovoliko skocila (dodje mu na 16-17l / 100km), inace mi trosi oko 11-12l plina. Da napomenem da smo bili puni sa stvarima, kuma i ja + njen mali + 2 bicikla + klima. Vozio sam lagano zbog malog (koji je ipak posle Divcibara bljucnuo ), bilo je nekih deonica gde sam brze isao ali ne verujem da je to uticalo na ovako veliku potrosnju. Inace, plin sam pred put sipao na Knez Petrolu (prvi put, bio mi usput), ko zna kakav je kvalitet. Na Zlatiboru sam sipao pun na Nis-u i cini mi se da sam presao vise od 300km i dalje ima plina (imao sam neke voznje po Zlatibotru, ali povratak je ista marsuta i isti nacin voznje).
Isao sam standarndom marsutom, NS-RU-SA-VA-UE-Zlatibor, put je generalno dobar ali ima i losih deonica tipa posle Valjeva penjanje i spustanje sa Divcibara, i deo oko Rume npr., ovde su se biciklovi verovatno dobro istumbali . Na nekim delovima sam isao izmedju 120-140 i nije bilo nikakvih problema, jedino me je zacudila potrosnja (kada sam isao na Zlatibor). Sipao sam 50l plina (pun) i presao tacno 300km sa rezervoarom? Da li je moguce da je potrosnja ovoliko skocila (dodje mu na 16-17l / 100km), inace mi trosi oko 11-12l plina. Da napomenem da smo bili puni sa stvarima, kuma i ja + njen mali + 2 bicikla + klima. Vozio sam lagano zbog malog (koji je ipak posle Divcibara bljucnuo ), bilo je nekih deonica gde sam brze isao ali ne verujem da je to uticalo na ovako veliku potrosnju. Inace, plin sam pred put sipao na Knez Petrolu (prvi put, bio mi usput), ko zna kakav je kvalitet. Na Zlatiboru sam sipao pun na Nis-u i cini mi se da sam presao vise od 300km i dalje ima plina (imao sam neke voznje po Zlatibotru, ali povratak je ista marsuta i isti nacin voznje).
Re: THULE krovni koferi i nosači
Na magistralnim brzinama, ja na dizelu imam 10 posto vecu potrosnju, preko 100km/h, to se dize na 20 % i vecu jos potrosnju...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: THULE krovni koferi i nosači
I ja imam slicno iskustvo sa koferom
Re: THULE krovni koferi i nosači
Cudno, od povratka sa Zlatibora gde sam i sipao pun plin na NIS-u presao sam tacno 420km i potrosio rezervoar plina, sto mi je i inace stanardna kilometraza koju predjem sa punim rezervoarom tng-a. Po ovome bih zakljucio da je tng koji sam bio sipao na Knez Petrolu teski shit i mislim da me njihove pumpe nece vise videti...
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: THULE krovni koferi i nosači
Danas sam se konačno nakanio da odem do ključara i uradim ključ za krovne nosače.
Za ove koje imam(oriđiđi Ford) Munja nije imao ključ, zato su i ostali na autu ali se po bravicama vidi da se neko potrudio da ih otključa. Danas mi Ristić u Zemunu otvorio bravu, pa uradio ključ. Ovo su OEM Thule nosači, čak se i ključ poklapa sa određenom serijom Thule nosača(neću da vam kažem kojom ).
U svakom slučaju ću čim nađem vremena da ih skinem, pa izvezem lađu na auto-put. Generalno mi se sviđa kako auto izgleda sa nosačima i ne bi ih skidao, ali ako se bez njih smanjuje ono šištanje na preko 120km/h - moraću da ih skidam za duža putovanja.
Za ove koje imam(oriđiđi Ford) Munja nije imao ključ, zato su i ostali na autu ali se po bravicama vidi da se neko potrudio da ih otključa. Danas mi Ristić u Zemunu otvorio bravu, pa uradio ključ. Ovo su OEM Thule nosači, čak se i ključ poklapa sa određenom serijom Thule nosača(neću da vam kažem kojom ).
U svakom slučaju ću čim nađem vremena da ih skinem, pa izvezem lađu na auto-put. Generalno mi se sviđa kako auto izgleda sa nosačima i ne bi ih skidao, ali ako se bez njih smanjuje ono šištanje na preko 120km/h - moraću da ih skidam za duža putovanja.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: THULE krovni koferi i nosači
Koliko te koštalo ovo zadovoljstvo?Vladapetr je napisao:Danas mi Ristić u Zemunu otvorio bravu, pa uradio ključ.
Never Say Never Again