Grujicu, ne izrazim se uvek do kraja ali ispod linka koji sam postavio sam napisao da za mene jedan zivot vredi toliko. Nikada ne mogu da tvrdim da su te kazne tolike samo radi punjenja budzeta ako se rezultat vidi. Moje je misljenje (a napisao sam da svakodnevno koristim auto put sa novobeogradske strane) da automobila u zaustavnoj nema, tj veoma retko ih vidim. Zato kazem opet, cak i da je to najvazniji razlog, a nije, za mene spaseni zivot vredi placenih kazni. Rezultati ne mogu odmah da se vide. Policije nema dovoljno, i ja pizdim kad ih nema u trenutku kad je neko bahat u saobracaju i ugrozava druge. Zato mislim da cak i to kaznjavanje koje na prvi pogled deluje da je tu za uzimanje para (kamere, "izletanje" pesaka na pesacki u Zemunu ili kod opstine NBGD) utice na svest vozaca da negde gde sigurno nema policije ipak pripaze na svoje postupke za volanom. Represija u naprednijim zemljama je veca nego ovde.
I jos nesto u vezi para od kazni. Znam da za kamere za merenje brzine grad uzima 35%, policija je uzimala 25%, a ostatak je isao u budzet. Odlukom Dinkica 25% koje je islo policiji je preusmereno u budzet. Grad je odlucivao gde ce se postaviti kamere, policija se bunila jer su one usporavale saobracaj pa je iz tog razloga dugo tolerancija bila mislim 80 km/h, verovatno dok im nisu zatrebale nove finansije.
Za kraj, ja sam Dragisa Simic licno.
