Vesti iz auto-industrije

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

100 godina evolucije Chevroletovog logoa.

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

:nemampojma:

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od NexT »

:o
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32208
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od trojanac »

:thumbup:
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Uroš S. »

Odličan!
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Scuderia »

Uroš S. napisao:Odličan!
:plusone:
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od methane.master »

Kadar nevera! :trljamoci:

Ako bude ovakav :doubleup: Doduše linije su malo viđene na C5, ali svejedno, kud i kamo bolje od prethodnih.

Nadam se da je prethodni dizajner streljan i bačen u Rajnu. :kezo:
Širim haos!
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd »

Alfa Romeo odustaje od hečbeka, prelazi na zadnji pogon

Prema najnovijim navodima medija, kompanija će načiniti hrabar potez kojim će iz ponude izbaciti aktuelne hečbek modele MiTo i Giulietta i zameniti ih modelima sa zadnjim ili sa pogonom na svim točkovima.

Alfa će u saradnji sa Maseratijem raditi na razvoju nove platforme koja će poslužiti za proizvodnju dve limuzine i dva krosover modela. Prvi model trebalo bi da se pojavi 2015. godine sa ciljem da bude konkurent BMW-ovoj seriji 3.

Godinu dana kasnije trebalo bi da se pojavi Alfetta čija je misija da konkuriše BMW-u serije 5 i Mercedesu E klase.

Dalji plan razvoja uključuje krosover model koji će pokušati da preotme kupce BMW-a X1 dok bi 2017. godine trebalo da usledi konkurent BMW-u X3.

U ovom trenutku nije poznato puno detalja, osim da bi nova generacija Alfinih modela trebalo da poseduje izraženi sportski duh uokviren veoma agresivnim izgledom. Postoji verovatnoća da će jedan od motora koji će pokretati ove Alfe biti Maseratijev V6 tvin turbo benzinac uparen sa 8-stepenim menjačem.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=734399
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od NexT »

methane.master napisao:Kadar nevera! :trljamoci:

Ako bude ovakav :doubleup: Doduše linije su malo viđene na C5, ali svejedno, kud i kamo bolje od prethodnih.

Nadam se da je prethodni dizajner streljan i bačen u Rajnu. :kezo:
jel si ti to upravo prozvao moj auto, tj dizajnera? :kezo:
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od maxer »

Na papiru ovaj Peugeot 608 izgleda extra ali kao i uvek (a to važi za sve proizvođače) dok dođe do finalne proizvodnje od tog dobrog izgleda malo toga ostane.
Daj Bože da ga stvarno ovako naprave, baš bi bilo lepo videti ovako nešto na ulicama kao serijski model ... ako je mogao Citroen da napravi prelepi DS5, zašto ne bi to mogao da uradi i Peugeot ?!
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od maniaxxx »

a nexte, nešto onakvo i 2.7 bi turbo dizel.....može da prođe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od mr.Big »

Odmah ga zamislite sa točkovima prihvatljive veličine u realnom svetu...
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23528
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Day Walker »

Nekim tockicima sa kolica nalik Nextovim?
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

75 GODINA PRVOG PEUGEOTOVOG DIZELAŠA
Model 402 Diesel pokretao se 4-cilindarskim 2.3 sa 55 KS
http://www.autoportal.hr/index.php/zanimljivostic/7204

Slika

Peugeot 402 bio je istinski značajan model u razvoju ove francuske marke, koji je donio mnogo značajnih inovacija. Najpoznatiji nam je danas svakako Eclipse, predstavljen 1936., često pogrešno smatran za serijski automobil s metalnim sklopivim krovom, preteča suvremenih CC modela. Peugeot je taj koncept zapravo predstavio dvije godine ranije, prvo na modelu 601, a potom i na 301 i 401. Još jedna za ono vrijeme iznimno neobična i napredna opcija modela 402 bio je automatski mjenjač, a i sam je aerodinamični oblik, inspiriran Chryslerovim modelom Airflow, predstavljao senzaciju na cestama.

Prije točno 75 godina, sredinom srpnja 1938., predstavljen je 402 s diesel motorom, drugi francuski, te nakon Mercedesa 260 D, predstavljenog u veljači 1936. na salonu u Berlinu i Citroëna Rosalie, također dostupnog od 1936., treći serijski automobil na svijetu s dizelskim motorom. Četverocilindraš obujma 2,3 litre razvijao je 55 KS, dok je Mercedesov 45 KS iz 2545 ccm. 402 Diesel mogao je posrići 108 km/h, uz prosječnu potrošnju od osam litara, 40 posto manje od benzinca (Mercedes 260 D je postizao 95 km/h i trošio je devet). Teoretski je dizel bio dostupan u svim karoserijskim inačicama modela 402, no većina naručenih bili su klasične limuzine.

Malo je poznato da je Peugeot već 1922. proizveo eksperimentalni testni model 156, sa 2-cilindarskim 2-taktnim dizelskim motorom obujma 1,8 litara i snage 18 KS. Peugeot je 1927. kupio licencu njemačke tvrtke Hugo Junkers za proizvodnju masivnih dizelskih motora za teška vozila, po dvotaktnom principu, s dva klipa po cilindru. Ubrzo je postao jedan od vodećih proizvođača dizelaša za gospodarska vozila. Prvi visokoserijski Peugeotov automobil s dizelskim motorom ipak će biti tek 403 Diesel iz 1959. Pokretan, za to doba, suvremenim dizelašem serije TDM85, obujma 1816 ccm i snage 48 KS, koji je među prvima imao glavu od aluminijskog lijeva i radilicu s pet ležajeva. Razvod je bio OHV. Postizao je 120 km/h. Peugeot 403 se proizvodio od 1955. do 1966. Dizelaš TDM85 je imao provrt 85 i hod 80 mm, a u sljedećem modelu, slavnom 404 Diesel, provrt mu je povećan na 88 mm, uz zadržavanje hoda. Obujam je narastao na 1946 ccm, a snaga na 60 KS.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Možda buduća Alfa 6C.

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Odgovori