
Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
100 godina evolucije Chevroletovog logoa.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Uroš S. napisao:Odličan!

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kadar nevera! :trljamoci:
Ako bude ovakav
Doduše linije su malo viđene na C5, ali svejedno, kud i kamo bolje od prethodnih.
Nadam se da je prethodni dizajner streljan i bačen u Rajnu.
Ako bude ovakav

Nadam se da je prethodni dizajner streljan i bačen u Rajnu.

Širim haos!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Alfa Romeo odustaje od hečbeka, prelazi na zadnji pogon
Prema najnovijim navodima medija, kompanija će načiniti hrabar potez kojim će iz ponude izbaciti aktuelne hečbek modele MiTo i Giulietta i zameniti ih modelima sa zadnjim ili sa pogonom na svim točkovima.
Alfa će u saradnji sa Maseratijem raditi na razvoju nove platforme koja će poslužiti za proizvodnju dve limuzine i dva krosover modela. Prvi model trebalo bi da se pojavi 2015. godine sa ciljem da bude konkurent BMW-ovoj seriji 3.
Godinu dana kasnije trebalo bi da se pojavi Alfetta čija je misija da konkuriše BMW-u serije 5 i Mercedesu E klase.
Dalji plan razvoja uključuje krosover model koji će pokušati da preotme kupce BMW-a X1 dok bi 2017. godine trebalo da usledi konkurent BMW-u X3.
U ovom trenutku nije poznato puno detalja, osim da bi nova generacija Alfinih modela trebalo da poseduje izraženi sportski duh uokviren veoma agresivnim izgledom. Postoji verovatnoća da će jedan od motora koji će pokretati ove Alfe biti Maseratijev V6 tvin turbo benzinac uparen sa 8-stepenim menjačem.
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=734399
Prema najnovijim navodima medija, kompanija će načiniti hrabar potez kojim će iz ponude izbaciti aktuelne hečbek modele MiTo i Giulietta i zameniti ih modelima sa zadnjim ili sa pogonom na svim točkovima.
Alfa će u saradnji sa Maseratijem raditi na razvoju nove platforme koja će poslužiti za proizvodnju dve limuzine i dva krosover modela. Prvi model trebalo bi da se pojavi 2015. godine sa ciljem da bude konkurent BMW-ovoj seriji 3.
Godinu dana kasnije trebalo bi da se pojavi Alfetta čija je misija da konkuriše BMW-u serije 5 i Mercedesu E klase.
Dalji plan razvoja uključuje krosover model koji će pokušati da preotme kupce BMW-a X1 dok bi 2017. godine trebalo da usledi konkurent BMW-u X3.
U ovom trenutku nije poznato puno detalja, osim da bi nova generacija Alfinih modela trebalo da poseduje izraženi sportski duh uokviren veoma agresivnim izgledom. Postoji verovatnoća da će jedan od motora koji će pokretati ove Alfe biti Maseratijev V6 tvin turbo benzinac uparen sa 8-stepenim menjačem.
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=734399
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
jel si ti to upravo prozvao moj auto, tj dizajnera?methane.master napisao:Kadar nevera! :trljamoci:
Ako bude ovakavDoduše linije su malo viđene na C5, ali svejedno, kud i kamo bolje od prethodnih.
Nadam se da je prethodni dizajner streljan i bačen u Rajnu.

- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Na papiru ovaj Peugeot 608 izgleda extra ali kao i uvek (a to važi za sve proizvođače) dok dođe do finalne proizvodnje od tog dobrog izgleda malo toga ostane.
Daj Bože da ga stvarno ovako naprave, baš bi bilo lepo videti ovako nešto na ulicama kao serijski model ... ako je mogao Citroen da napravi prelepi DS5, zašto ne bi to mogao da uradi i Peugeot ?!
Daj Bože da ga stvarno ovako naprave, baš bi bilo lepo videti ovako nešto na ulicama kao serijski model ... ako je mogao Citroen da napravi prelepi DS5, zašto ne bi to mogao da uradi i Peugeot ?!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
a nexte, nešto onakvo i 2.7 bi turbo dizel.....može da prođe




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Odmah ga zamislite sa točkovima prihvatljive veličine u realnom svetu...
- Day Walker
- Postovi: 23528
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nekim tockicima sa kolica nalik Nextovim?
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
75 GODINA PRVOG PEUGEOTOVOG DIZELAŠA
Model 402 Diesel pokretao se 4-cilindarskim 2.3 sa 55 KS
http://www.autoportal.hr/index.php/zanimljivostic/7204

Peugeot 402 bio je istinski značajan model u razvoju ove francuske marke, koji je donio mnogo značajnih inovacija. Najpoznatiji nam je danas svakako Eclipse, predstavljen 1936., često pogrešno smatran za serijski automobil s metalnim sklopivim krovom, preteča suvremenih CC modela. Peugeot je taj koncept zapravo predstavio dvije godine ranije, prvo na modelu 601, a potom i na 301 i 401. Još jedna za ono vrijeme iznimno neobična i napredna opcija modela 402 bio je automatski mjenjač, a i sam je aerodinamični oblik, inspiriran Chryslerovim modelom Airflow, predstavljao senzaciju na cestama.
Prije točno 75 godina, sredinom srpnja 1938., predstavljen je 402 s diesel motorom, drugi francuski, te nakon Mercedesa 260 D, predstavljenog u veljači 1936. na salonu u Berlinu i Citroëna Rosalie, također dostupnog od 1936., treći serijski automobil na svijetu s dizelskim motorom. Četverocilindraš obujma 2,3 litre razvijao je 55 KS, dok je Mercedesov 45 KS iz 2545 ccm. 402 Diesel mogao je posrići 108 km/h, uz prosječnu potrošnju od osam litara, 40 posto manje od benzinca (Mercedes 260 D je postizao 95 km/h i trošio je devet). Teoretski je dizel bio dostupan u svim karoserijskim inačicama modela 402, no većina naručenih bili su klasične limuzine.
Malo je poznato da je Peugeot već 1922. proizveo eksperimentalni testni model 156, sa 2-cilindarskim 2-taktnim dizelskim motorom obujma 1,8 litara i snage 18 KS. Peugeot je 1927. kupio licencu njemačke tvrtke Hugo Junkers za proizvodnju masivnih dizelskih motora za teška vozila, po dvotaktnom principu, s dva klipa po cilindru. Ubrzo je postao jedan od vodećih proizvođača dizelaša za gospodarska vozila. Prvi visokoserijski Peugeotov automobil s dizelskim motorom ipak će biti tek 403 Diesel iz 1959. Pokretan, za to doba, suvremenim dizelašem serije TDM85, obujma 1816 ccm i snage 48 KS, koji je među prvima imao glavu od aluminijskog lijeva i radilicu s pet ležajeva. Razvod je bio OHV. Postizao je 120 km/h. Peugeot 403 se proizvodio od 1955. do 1966. Dizelaš TDM85 je imao provrt 85 i hod 80 mm, a u sljedećem modelu, slavnom 404 Diesel, provrt mu je povećan na 88 mm, uz zadržavanje hoda. Obujam je narastao na 1946 ccm, a snaga na 60 KS.
Model 402 Diesel pokretao se 4-cilindarskim 2.3 sa 55 KS
http://www.autoportal.hr/index.php/zanimljivostic/7204

Peugeot 402 bio je istinski značajan model u razvoju ove francuske marke, koji je donio mnogo značajnih inovacija. Najpoznatiji nam je danas svakako Eclipse, predstavljen 1936., često pogrešno smatran za serijski automobil s metalnim sklopivim krovom, preteča suvremenih CC modela. Peugeot je taj koncept zapravo predstavio dvije godine ranije, prvo na modelu 601, a potom i na 301 i 401. Još jedna za ono vrijeme iznimno neobična i napredna opcija modela 402 bio je automatski mjenjač, a i sam je aerodinamični oblik, inspiriran Chryslerovim modelom Airflow, predstavljao senzaciju na cestama.
Prije točno 75 godina, sredinom srpnja 1938., predstavljen je 402 s diesel motorom, drugi francuski, te nakon Mercedesa 260 D, predstavljenog u veljači 1936. na salonu u Berlinu i Citroëna Rosalie, također dostupnog od 1936., treći serijski automobil na svijetu s dizelskim motorom. Četverocilindraš obujma 2,3 litre razvijao je 55 KS, dok je Mercedesov 45 KS iz 2545 ccm. 402 Diesel mogao je posrići 108 km/h, uz prosječnu potrošnju od osam litara, 40 posto manje od benzinca (Mercedes 260 D je postizao 95 km/h i trošio je devet). Teoretski je dizel bio dostupan u svim karoserijskim inačicama modela 402, no većina naručenih bili su klasične limuzine.
Malo je poznato da je Peugeot već 1922. proizveo eksperimentalni testni model 156, sa 2-cilindarskim 2-taktnim dizelskim motorom obujma 1,8 litara i snage 18 KS. Peugeot je 1927. kupio licencu njemačke tvrtke Hugo Junkers za proizvodnju masivnih dizelskih motora za teška vozila, po dvotaktnom principu, s dva klipa po cilindru. Ubrzo je postao jedan od vodećih proizvođača dizelaša za gospodarska vozila. Prvi visokoserijski Peugeotov automobil s dizelskim motorom ipak će biti tek 403 Diesel iz 1959. Pokretan, za to doba, suvremenim dizelašem serije TDM85, obujma 1816 ccm i snage 48 KS, koji je među prvima imao glavu od aluminijskog lijeva i radilicu s pet ležajeva. Razvod je bio OHV. Postizao je 120 km/h. Peugeot 403 se proizvodio od 1955. do 1966. Dizelaš TDM85 je imao provrt 85 i hod 80 mm, a u sljedećem modelu, slavnom 404 Diesel, provrt mu je povećan na 88 mm, uz zadržavanje hoda. Obujam je narastao na 1946 ccm, a snaga na 60 KS.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Možda buduća Alfa 6C.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


