
2.0 TDI 140ks
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 2.0 TDI 140ks
Samo što niko ne priča o CR, koji inače važe za dobre motore, ne znam otkud ti ovo...ljubitelj napisao:Zaobici polovni VW i dizel CR, pogotovu 2.0 TDI. Ne zna se sta je gore konstrukcija ili izrada.
Ima toliko drugih varijanti, skoro bilo sta je pouzdanije i trajnije resenje.
Ako se vec odabire TDI onda bi preporuka isla za verziju sa max 105KS.
I CR TDI se nisu proslavili na zapadu iako su vec primetno unapredili kvalitet.
U toj kategoriji Fiat i PSA dizeli, sa derivatima pod raznim nalepnicama, su daleko sigurniji od VWa, pogotovu kao opcija za polovni.
Re: AW: 2.0 TDI 140ks
mr.Big napisao:Misliš, ko žena...Day Walker napisao: Gagi, uzmes Corsu 1.3 i navozas se ko covek

Gesendet von meinem GT-I9505
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 2.0 TDI 140ks
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2Day Walker napisao:Kako da pogleda u servisnoj knjizici kad se to ne upisuje u servisnu?sebekkg napisao:Heineken napisao:U A3 je isao motor sa oznakom BKD, isti je isao i u Golfa, Octaviu. Treba izbegavati primerke sa pocetka proizvodnje imali su probleme sa glavom motora. Dizne su pravile problema samo na BKP i onom od 170 konja ( ne znam oznaku ).. Mana im je i klapna na usisu koja ume da crkne, a nova je valjda oko 300 evra ako se dobro secam..samo gledaj u a3/g5 ili octaviu ali sa servisnom da vidis da li je imao intervencija. normalno ne pocetne serije, vec tek nakon skoro godinu dana.
I gde pise da je to odlazilo za skoro godinu dana
EDIT:
Gagi, uzmes Corsu 1.3 i navozas se ko covek
Pise sve sto se radi u servisnoj pa cak i dizne. A mislio sam da ne uzima auto koji je iz prve godine kada su se poceli praviti. Vec tek 2005.+ . :-P
- Gaginh0
- Postovi: 9507
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 2.0 TDI 140ks
Pa ne mogu da pricam za druge motore kad sem tdi-ja nisam nista drugo vozio... tj jedan dci koji mi se uopsteni nije svideo i hdi koji mi nit smrdi nit mirise.
A ne znam ko je tvrdio na ovom ili proslom forumu da tdi iste ili slicne ccm i ks ide dosta bolje od dci i hdi... jeidno ne znam jtd posto nisam nikad vozio tako nesto...
A ne znam ko je tvrdio na ovom ili proslom forumu da tdi iste ili slicne ccm i ks ide dosta bolje od dci i hdi... jeidno ne znam jtd posto nisam nikad vozio tako nesto...
Re: 2.0 TDI 140ks
Isto je i sa JTD. Ja se nacitao po forumu kako je dobar, izdrzljiv, malo trosi, dobro ide... jos ja pricam svima da je dobar, iako sam ga imao u Puntu (1.9 JTD) i meni se nije svidjao jer ne ide nikako, a trosi vise od TDI i to u laksem autu. Onda me provoza poznanik u Stilu 1.9 JTD... Tjah... Ne ide nikako. Onda ovi u zeninoj firmi dobiju novi 500L sa 1.3 MJET, ne znam koji vozac ga vise kudi... (bucan, trese, ne ide nikako, trosi 6.7 lit prosecno, a tek 20.000km ima, niko lepu rec da kaze)Gaginh0 napisao: tj jedan dci koji mi se uopsteni nije svideo i hdi koji mi nit smrdi nit mirise.
Sto se mene tice, pre bih kupio TDI pa taman da znam da ima fabricki "feler", nego JTD, MJT, stagod... Najgore mi je sto sam ja nekim ljudima pricao kako je to dobar motor, samo citajuci komentare ostalih. Mozda taj motor jeste zaista dobar, ali za njega je TDI ne dobar, nego odlican, sa felerom ili bez. Uostalom, svi imaju neki feler poslednjih godina, racunajuci tu i Mercedes i BMW.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- pedja
- član 001
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 2.0 TDI 140ks
Opet ulazite u pricu bez smisla, tj u pricu u kojoj jednog ispravnog misljenja nema. Niko ne moze reci koji je motor bolji, a da bude potpuno objektivan. Ne zato sto ne zeli, vec je dosta toga subjektivno, u tom osecaju brzine, snage, buke...
Ne pisem ovo jer ja znam koji je bolji, vec zato sto znam ljude koji su vozili i TDI i JTD i ima onih koju sa na jednoj i onih koji su na drugoj strani. Trecima je svejedno - "ma dobri su".
Ne pisem ovo jer ja znam koji je bolji, vec zato sto znam ljude koji su vozili i TDI i JTD i ima onih koju sa na jednoj i onih koji su na drugoj strani. Trecima je svejedno - "ma dobri su".
Re: 2.0 TDI 140ks
Jel bolji tdi od bmwovog d-a?
Meni je 1.9 tdi bio vrhunski jer je imao najbolji odziv na gas i najmanju turbo rupu kada se poredi sa jtd-om, hdi-em i sl. tih godina. Iako su na papiru bili slični, pa čak i kad je tdi bio sporiji odavao je meni bolji utisak u vožnji.

Meni je 1.9 tdi bio vrhunski jer je imao najbolji odziv na gas i najmanju turbo rupu kada se poredi sa jtd-om, hdi-em i sl. tih godina. Iako su na papiru bili slični, pa čak i kad je tdi bio sporiji odavao je meni bolji utisak u vožnji.
Re: 2.0 TDI 140ks
Primetio sam TDI daje lažan utisak da bolje ide, iako ide isto ili lošije, jer ima taj nalet momenta od 2100 do 2200 i imaš utisak da ćeš poleteti, a posle toga počinje da izbacuje naftu na auspuh 

Re: 2.0 TDI 140ks
Pa treci su u pravu, "ma dobri su"... Svako neka uzme sta hoce i neka zivi sa tim. Ali citajuci forum bi covek pomislio da je TDI bulja, a JTD je wow...
sent from my HTC Sensation
sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: 2.0 TDI 140ks
neko moze da prica da tdi ide bolje jer poredi pd i cr motore...
kada se gleda stoperica, svi su oni vrlo slicni.
drugar ima A6 sa tim motorom, on je zadovoljan. Nije za sad imao probleme, presao 80ak hiljada, auto ima nekih 140 trenutno...
kada se gleda stoperica, svi su oni vrlo slicni.
drugar ima A6 sa tim motorom, on je zadovoljan. Nije za sad imao probleme, presao 80ak hiljada, auto ima nekih 140 trenutno...
Re: 2.0 TDI 140ks
Pa to zavisi koja struja dominira na forumu. Eto donedavno je pežo je bio čudo tehnike. Sad je mercedes čudo tehnikeTexonja napisao:TDI bulja, a JTD je wow...


Re: 2.0 TDI 140ks
I ja sam imao ovako misljenje ranije kada mi se desavalo da na kratko provozam neki TDI.nikaragva napisao:Primetio sam TDI daje lažan utisak da bolje ide, iako ide isto ili lošije, jer ima taj nalet momenta od 2100 do 2200 i imaš utisak da ćeš poleteti, a posle toga počinje da izbacuje naftu na auspuh
Kada postanes vozac, i koristis taj auto cesto, shvatis da je ubrzanje jako dobro do 4000 o/min kod PD motora, a do 4500 o/min kod CR. Posle 4000 PD gubi dah, ali dotle jako dobro ubrzava.
A sto se tice nafte na auspuhu verovatno si imao dodira sa neispravnim ili "udavljenim" primerkom.
TDI hoce da zacadjavi kada se vozi cesto na niskim obrtajima. Posle 2 puna gasa ne dimi ama bas nista, naravno ako je ispravan...