Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
-
- Postovi: 12
- Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
- Lokacija: Pancevo
Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Obisao sam 10 majstora i potrosio mnogo para a niko mi nije resio problem. Da li neko ima neki savet ? Problem je u tome auto kad je hladan u leru pocinje da se gusi dok se ne zagreje cak jednom u 5 dana ne mogu da ga upalim vergla pa polako dize obrtaje dok ne predje 1000 kad predje sve ok. Evo sta sam sve menjao. Bobinu, kablove , svecice, Adaptirao Klapnu 3 puta. cistio dizne, menjao ventile, agr ventil, menjao ulozak pumpe goriva. Neki mi kazu da je klapna gasa , a neki kazu da kad crkne klapna ona nece da radi uopste. Ne bih da puknem jos 100 eura a ono nije taj kvar. Znaci auto dok je vruc i dok je pod gasom super radi. al u leru problem kad je ujutro hladan moram da drzim na 1200 da se ne bih gusio dok se ne zagreje. Dajte neki savet kod koga da idem ili sta da radim, da vec jedno ovo resim traje vec 1 godinu i mnogo para. Hvala
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
http://www.autoportal.rs/adresar/auto-s ... /bugarcic/
Preporuka od mnogih ljudi sa foruma. Pozovi, zakazi i javi sta si uradio nakon posete servisu.
Sent from my HTC Desire X
Preporuka od mnogih ljudi sa foruma. Pozovi, zakazi i javi sta si uradio nakon posete servisu.
Sent from my HTC Desire X
Posetite www.garaza.rs !
-
- Postovi: 12
- Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
- Lokacija: Pancevo
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Dobio sam preporuku vec kod njega ali covek nije imao trenutno vremena tj u prevodu prepun je. U svakom slucaju hvala. Javicu ako nesto uradimo
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
A jel ti je neko spominjao dizne?
Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2
Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2
-
- Postovi: 12
- Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
- Lokacija: Pancevo
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
I dizne sam ocistio jednu i zamenio i ponovo isto.Ne mogu da shvatim da se to desava samo kad je auto hladan. Da mogu da nadjem klapnu gasa samo da probam tj da zamenim da vidim da li je ona da ne bacam jos 100 eura.
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Vidi ovako kad je auto ladan onda radi u prinudnom rezimu pojacane smese, i lambda sonda ne radi.
A ceo taj injection koncept za nase "majstore" je uglavnom spansko selo.
Izgubio sam mesece zajebavajuci se svojevremeno, od tada samo nov auto....
Nema se vremena, ni zivaca za krvopije...
A ceo taj injection koncept za nase "majstore" je uglavnom spansko selo.
Izgubio sam mesece zajebavajuci se svojevremeno, od tada samo nov auto....
Nema se vremena, ni zivaca za krvopije...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Postovi: 12
- Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
- Lokacija: Pancevo
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
To jeste i meni je vec muka. Razmisljao sam i o tome i verovatno ce tako da bude ali ne mogu tako da ga prodam.
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Da bi radio ravnomerno, mora da ima:
-dobru kompresiju, ovo se lako premeri
-dobru varnicu
-dobro ubrizgavanje goriva, pritisak pumpe se meri, koliko ja znam, to sto su ti cistili i menjali jedan injector, to je posebno sumnjivo.
Obicno je to sve ili dotrajalo, raspalo, ili moze da se cisti....
Niko nece sa time da se bakce, prvo jer ne zna cega da se dohvati, drugo jer mu je najlakse da vecito menja filtere za 10 evra.
Najbolje, ako je moguce da nadjes auto koji je dobar, pa da sa njega prebacujes delove koji su sumnjivi, posto izmeris te vitalne parametre motora, kao sto je kompresija.
Vrlo moguce da je tebi vise delova izan propisanog opsega, tek je to muka za defektazu.
-dobru kompresiju, ovo se lako premeri
-dobru varnicu
-dobro ubrizgavanje goriva, pritisak pumpe se meri, koliko ja znam, to sto su ti cistili i menjali jedan injector, to je posebno sumnjivo.
Obicno je to sve ili dotrajalo, raspalo, ili moze da se cisti....
Niko nece sa time da se bakce, prvo jer ne zna cega da se dohvati, drugo jer mu je najlakse da vecito menja filtere za 10 evra.
Najbolje, ako je moguce da nadjes auto koji je dobar, pa da sa njega prebacujes delove koji su sumnjivi, posto izmeris te vitalne parametre motora, kao sto je kompresija.
Vrlo moguce da je tebi vise delova izan propisanog opsega, tek je to muka za defektazu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Ako si zamenio sve gore navedeno, treba proveriti da li dijagnostika bilo sta pokazuje.
Ostalo je samo pumpa goriva (slab pritisak), i sama kompresija motora
Ostalo je samo pumpa goriva (slab pritisak), i sama kompresija motora
-
- Postovi: 12
- Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
- Lokacija: Pancevo
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Kompresija motora dobra jer sam zato menjao ventile i ravnao glavu . pumpa goriva zamenjena. kao sto sam i napisao. i pritisak pumpe dobar.
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Onda očisti sve dizne, sve ostalo si zamenio
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
MAF senzor ?
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
I to je moguce, ali VagCom bi otklonio sve sumnje
-
- Postovi: 12
- Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
- Lokacija: Pancevo
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Mozete da mi pojasnite malo . sta je to vagcom ?
I koji je to senzor tj cega ?
I koji je to senzor tj cega ?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001
Protokomer je MAS Mass Airflow Sensor. Vagcom je dijagnostika.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money