Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
ognjenzivulj
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
Lokacija: Pancevo

Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od ognjenzivulj »

Obisao sam 10 majstora i potrosio mnogo para a niko mi nije resio problem. Da li neko ima neki savet ? Problem je u tome auto kad je hladan u leru pocinje da se gusi dok se ne zagreje cak jednom u 5 dana ne mogu da ga upalim vergla pa polako dize obrtaje dok ne predje 1000 kad predje sve ok. Evo sta sam sve menjao. Bobinu, kablove , svecice, Adaptirao Klapnu 3 puta. cistio dizne, menjao ventile, agr ventil, menjao ulozak pumpe goriva. Neki mi kazu da je klapna gasa , a neki kazu da kad crkne klapna ona nece da radi uopste. Ne bih da puknem jos 100 eura a ono nije taj kvar. Znaci auto dok je vruc i dok je pod gasom super radi. al u leru problem kad je ujutro hladan moram da drzim na 1200 da se ne bih gusio dok se ne zagreje. Dajte neki savet kod koga da idem ili sta da radim, da vec jedno ovo resim traje vec 1 godinu i mnogo para. Hvala
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od trojanac »

http://www.autoportal.rs/adresar/auto-s ... /bugarcic/

Preporuka od mnogih ljudi sa foruma. Pozovi, zakazi i javi sta si uradio nakon posete servisu.

Sent from my HTC Desire X
Posetite www.garaza.rs !
ognjenzivulj
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
Lokacija: Pancevo

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od ognjenzivulj »

Dobio sam preporuku vec kod njega ali covek nije imao trenutno vremena tj u prevodu prepun je. U svakom slucaju hvala. Javicu ako nesto uradimo
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od Kuzmanovic »

A jel ti je neko spominjao dizne?

Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2
ognjenzivulj
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
Lokacija: Pancevo

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od ognjenzivulj »

I dizne sam ocistio jednu i zamenio i ponovo isto.Ne mogu da shvatim da se to desava samo kad je auto hladan. Da mogu da nadjem klapnu gasa samo da probam tj da zamenim da vidim da li je ona da ne bacam jos 100 eura.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od Bax »

Vidi ovako kad je auto ladan onda radi u prinudnom rezimu pojacane smese, i lambda sonda ne radi.

A ceo taj injection koncept za nase "majstore" je uglavnom spansko selo.
Izgubio sam mesece zajebavajuci se svojevremeno, od tada samo nov auto....

Nema se vremena, ni zivaca za krvopije...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
ognjenzivulj
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
Lokacija: Pancevo

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od ognjenzivulj »

To jeste i meni je vec muka. Razmisljao sam i o tome i verovatno ce tako da bude ali ne mogu tako da ga prodam.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12141
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od Bax »

Da bi radio ravnomerno, mora da ima:
-dobru kompresiju, ovo se lako premeri
-dobru varnicu
-dobro ubrizgavanje goriva, pritisak pumpe se meri, koliko ja znam, to sto su ti cistili i menjali jedan injector, to je posebno sumnjivo.
Obicno je to sve ili dotrajalo, raspalo, ili moze da se cisti....

Niko nece sa time da se bakce, prvo jer ne zna cega da se dohvati, drugo jer mu je najlakse da vecito menja filtere za 10 evra.

Najbolje, ako je moguce da nadjes auto koji je dobar, pa da sa njega prebacujes delove koji su sumnjivi, posto izmeris te vitalne parametre motora, kao sto je kompresija.

Vrlo moguce da je tebi vise delova izan propisanog opsega, tek je to muka za defektazu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od McGruja »

Ako si zamenio sve gore navedeno, treba proveriti da li dijagnostika bilo sta pokazuje.

Ostalo je samo pumpa goriva (slab pritisak), i sama kompresija motora
ognjenzivulj
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
Lokacija: Pancevo

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od ognjenzivulj »

Kompresija motora dobra jer sam zato menjao ventile i ravnao glavu . pumpa goriva zamenjena. kao sto sam i napisao. i pritisak pumpe dobar.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od McGruja »

Onda očisti sve dizne, sve ostalo si zamenio
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od mr.Big »

MAF senzor ?
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od McGruja »

I to je moguce, ali VagCom bi otklonio sve sumnje
ognjenzivulj
Reactions:
Postovi: 12
Pridružio se: 07 Avg 2013, 18:12
Lokacija: Pancevo

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od ognjenzivulj »

Mozete da mi pojasnite malo . sta je to vagcom ?
I koji je to senzor tj cega ?
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Problem u Leru Vw Polo 1.4 16v 2001

Post od dragvorl »

Protokomer je MAS Mass Airflow Sensor. Vagcom je dijagnostika.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Odgovori