Vožnja zaustavnom trakom
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Ne postoji slucajno napravljeni prekrsaj, bar kd ljudi koji znaju sta rade
Re: Одг: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Ja ne znam sta radim, pa mi se desilo za ovih 25 i kusur godina koliko sam za volanom niz prekrsaja od pogresnog prestrojavanja, skretanja u ulicu u kontra smeru i prolazaka na zuto crveno kad to nisam svesno uradio vec jednostavno splet okolnosti.
Послато са Blade III користећи Тапаток 2
Послато са Blade III користећи Тапаток 2
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Naravno da postoji.McGruja napisao:Ne postoji slucajno napravljeni prekrsaj, bar kd ljudi koji znaju sta rade
Ja ti garantujem da napravis prekrsaj svaki put kad sednes u auto, ali to ne gledas kao neki problem.
Ja prvi napravim bar 5 prekrsaja dok stignem do centra grada.
1. prekoracenje
2. ne zaustavljam se skroz na znak stop kod mene u kraju (mada ni bilo gde u gradu)
3. sigurno se negde prestrojim bez migavca, ako nema kola oko mene, mada na to pazim
4. ne pustim uvek svakog pesaka kog bih trebao
5. cu da ostavim za nesto sto sam zaboravio
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
6. U puntu se nisam vezivao po gradu. Ova prokletinja pišti toliko da moram.NexT napisao: Ja prvi napravim bar 5 prekrsaja dok stignem do centra grada.
1. prekoracenje
2. ne zaustavljam se skroz na znak stop kod mene u kraju (mada ni bilo gde u gradu)
3. sigurno se negde prestrojim bez migavca, ako nema kola oko mene, mada na to pazim
4. ne pustim uvek svakog pesaka kog bih trebao
5. cu da ostavim za nesto sto sam zaboravio
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
To sve namerno radis, zar ne?
Nije bas slucajno
Nije bas slucajno
Re: AW: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Tacno. Ovi Nextovi prekrsaji su najobicnije bahato ponasanje u saobracaju 
Medjutim, moguci su i podsvesni prekrsaji koji su cesti u npr. nepoznatom gradu
Gesendet von meinem GT-I9505

Medjutim, moguci su i podsvesni prekrsaji koji su cesti u npr. nepoznatom gradu

Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Pa i ne bas. Neke stvari jednostavno idu tako.
Ne postoji vozac koji moze po Bg da vozi 15km i da savrseno odreaguje u svakoj situaciji i ne napravi ni jedan prekrsaj.
Ne postoji vozac koji moze po Bg da vozi 15km i da savrseno odreaguje u svakoj situaciji i ne napravi ni jedan prekrsaj.
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Opet ti...
Ako postoji i jedna stvar koju ne uradis NAMERNO tih 15km, onda ok
Ako postoji i jedna stvar koju ne uradis NAMERNO tih 15km, onda ok
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Pa ja ti o tome i pricam.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Daj Mc, jbt ne vidis znak i naravis prekrsaj, masu puta dogodjeno
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija

Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Ok, desi se, ne vidis znak da je zabranjen smer...
Ja samo kazem da 99.99% slucajeva krsenja zakona je svesno i namerno
Ja samo kazem da 99.99% slucajeva krsenja zakona je svesno i namerno
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
I dalje ljudi idu od Trga ka S. Trgu.
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
A ja sam i napisao " slucajne prekrsaje" koji su bas to, a ne za prekoracenje brzine koje svesno radimMcGruja napisao:Ok, desi se, ne vidis znak da je zabranjen smer...
Ja samo kazem da 99.99% slucajeva krsenja zakona je svesno i namerno

Mislim da je dosta off topica
Re: Prekršaj: vožnja zaustavnom trakom - diskusija
Organizacija saobraćaja u gradu te tera na te prekršaje.
Daću samo primer pešaka - retko ko prelazi ulicu disciplinovano nego kao banda, kako kome stigne i u momentu koji im odgovara. Što je ulica šira to je rasulo veće.
Drugi problem je zeleni talas semafora - ako je ograničenje u gradu 50, zašto su zeleni talasi nabaždareni na oko 70? Koga oni zezaju ovde? Da se sa 50 prođe svaka duža ulica bez stajanja, bilo bi em manje gužvi, em bi se svi navikli na tu brzinu. Nisam lud da jurcam i onda čekam na semaforu, mada ima i takvih.
Okretanje ulica i smerova, i prekrajanje isključenja, pa onda vraćanje kad skontaju da su zasrali, da ne komentarišem. Dapače, kaznu sam platio jer je par nedelja jedno skretanje bilo prepravljeno u smer samo za pravo, pa vraćeno kako treba za pravo i levo. Govnjivi panduri su se stvorili odmah tamo gde je laka lova, umesto da budu negde gde deca stradaju.
Tapatalk HD
Daću samo primer pešaka - retko ko prelazi ulicu disciplinovano nego kao banda, kako kome stigne i u momentu koji im odgovara. Što je ulica šira to je rasulo veće.
Drugi problem je zeleni talas semafora - ako je ograničenje u gradu 50, zašto su zeleni talasi nabaždareni na oko 70? Koga oni zezaju ovde? Da se sa 50 prođe svaka duža ulica bez stajanja, bilo bi em manje gužvi, em bi se svi navikli na tu brzinu. Nisam lud da jurcam i onda čekam na semaforu, mada ima i takvih.
Okretanje ulica i smerova, i prekrajanje isključenja, pa onda vraćanje kad skontaju da su zasrali, da ne komentarišem. Dapače, kaznu sam platio jer je par nedelja jedno skretanje bilo prepravljeno u smer samo za pravo, pa vraćeno kako treba za pravo i levo. Govnjivi panduri su se stvorili odmah tamo gde je laka lova, umesto da budu negde gde deca stradaju.
Tapatalk HD