Terenci
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Nema tu prave računice. Da je skuplji za održavanje, sigurno da jeste, a u kojoj meri zavisi od mnogo faktora. Nije održavanje samo menjanje ulja i filtera. Jeste u prvih par desetina hiljada, ali kad treba menjati pločice i diskove, amortizere, set kvačila... gde smo onda u odnosu na klasičnu limuzinu? Sigurno da razlika nije zanemarljiva, a da li je to 20, 30 ili 50% zavisi od mnogo toga.
Svakom autu i svakom segmentu se može naći mana. Pa čak i gore nabrojane limuzine/karavani sa 4x4 pogonom, nisu savršena vozila iako na prvi pogled deluju kao rešenje za sve potrebe i uslove.
Svakom autu i svakom segmentu se može naći mana. Pa čak i gore nabrojane limuzine/karavani sa 4x4 pogonom, nisu savršena vozila iako na prvi pogled deluju kao rešenje za sve potrebe i uslove.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Idealnog vozila nema, sve zavisi od ličnih potreba, preferenca i pre svega mogučnosti.
edit , setio sam se idealnog vozila..golf 2 d
edit , setio sam se idealnog vozila..golf 2 d

Poslednja izmena od maniaxxx u 22 Avg 2013, 16:38, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Naravno. Zato svako treba da izabere ono sto mu najvise odgovara a to bar danas, kada postoji toliko razlicitih segmenata, nije problem.trojanac napisao:Svakom autu i svakom segmentu se može naći mana.
Ima ali to je individualno.maniaxxx napisao:Idealnog vozila nema
Za mene bi idealan bio 911 i boleo bi me bip sto ne mogu na Pester s njim.
p.s. Videh te pre par nedelja u BG blizu Trga Republike, tacnije u Francuskoj

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Stjepa napisao:
Svuda se pomene da više troše. E pa da po stoti put pokušam razbiti tu predrasudu. Ko me zna od ranije zna da sam vozio i Rav4 i Clio između ostalog. Zašto navodim ova dva auta? Zato što su sušte suprotnosti kako god da se sagledaju. Nemaju niti jedni zajedničku tačku.
A onda se uhvatimo potrošnje: Clio 1,2b je trošio oko 7,5-8l; Rav 2,0 d-4d, gle čuda, istu količinu je toršio. Pa još je ranije postojala razlika u ceni ED i BMB-a u korist ED, tako da je CLIO TROŠIO VIŠE PO PREĐENOM KILOMETRU.
Čovek se prosto zapita čime ovaj maleni opravdava potrošnju "normalnog" vozila, ili odakle mu pravo da toliko posrče?! Iako je toršio koliko i drugi manji gradski automobili, ali i dalje je to rang potrošnje SUV-a.
Jel se meni cini ili ti poredis babe i zabe, tj potrosnju benzinca i dizelasa?
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Drugar moj od 2003 vozi RAV4 benzinac, prvi vlasnik. Troši ko smuk, mada se auto pokazao perfektno.
Pretpostavljam da je D4D bio mnogo skuplji pri kupovini, inače ih ne bi bilo mnogo manje na ulicama. Na stranu što je besmisleno poređenje sa 3x jeftinijim autom.
Pretpostavljam da je D4D bio mnogo skuplji pri kupovini, inače ih ne bi bilo mnogo manje na ulicama. Na stranu što je besmisleno poređenje sa 3x jeftinijim autom.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Veci SUV-ovi su skuplji od kola za exploataciju,tu nema dileme.
Drugo,niko ne racuna da SUV jede gumu duplo brze,da cesto dolazi sa vecim dimenzijama felne,a gume ipak jesu skuplje,i ako ne mnogo.
Vise trosi diskove,koji su opet,cesto skuplji.
Vise haba menjac,tezina se na sve odrazava i ako je neko nekada kupio veliki SUV sa 150.000km i vise,zna koliko exploatacija toga moze da kosta.
U vecim klasama se potrosnja ne razlikuje 1l,nego Boga mi oko 4,5l za isti motor...
Neko ko prelazi 50.000km,to moze da ga kosta opasno...
Osiguranje jeste skuplje za SUV,provereno.
Cena SUV-a u odnosu na auto slicnih gabarita jeste skoro uvek dosta velika.
ML je dosta skuplji od E klase recimo...
A reci da su SUV-ovi kao ostala kola,samo sa vecim klirensom i da ce recimo jedan karavan sa 4x4 proci svuda gde i SUV je cista neinformisanost.
ML i E klasa sa 4x4 pogonom imaju zajednicko samo to sto se na oba pogon zove 4matic. A oba potpuno drugacije funkcionisu,a ML pored toga ima i sve odlike dobrog terenca.
Nisu svi SUV-ovi kao Cayenne i X5,sa gumama sa formule i pravljeni da peglaju striktno po asfaltu,ima i drugih,kao sto je ML,koji ima sasvim dobre terenske sposobnosti,a o Range Roveru mislim da ne treba ni da pricamo,pa je on opet sasvim dobar SUV za put.
A sama voznja SUV-a svakodnevno po putu je osakacena od starta u odnosu na limuzinu ili nesto drugo sto se moze kupiti za te pare.
Naravno,ne voli svako iste stvari,tako da svi kupujemo iz razlicitih razloga kola,te se ne moze ocenjivati neciji izbor automobila,kako god i gde god ga vozio.
Drugo,niko ne racuna da SUV jede gumu duplo brze,da cesto dolazi sa vecim dimenzijama felne,a gume ipak jesu skuplje,i ako ne mnogo.
Vise trosi diskove,koji su opet,cesto skuplji.
Vise haba menjac,tezina se na sve odrazava i ako je neko nekada kupio veliki SUV sa 150.000km i vise,zna koliko exploatacija toga moze da kosta.
U vecim klasama se potrosnja ne razlikuje 1l,nego Boga mi oko 4,5l za isti motor...
Neko ko prelazi 50.000km,to moze da ga kosta opasno...
Osiguranje jeste skuplje za SUV,provereno.
Cena SUV-a u odnosu na auto slicnih gabarita jeste skoro uvek dosta velika.
ML je dosta skuplji od E klase recimo...
A reci da su SUV-ovi kao ostala kola,samo sa vecim klirensom i da ce recimo jedan karavan sa 4x4 proci svuda gde i SUV je cista neinformisanost.
ML i E klasa sa 4x4 pogonom imaju zajednicko samo to sto se na oba pogon zove 4matic. A oba potpuno drugacije funkcionisu,a ML pored toga ima i sve odlike dobrog terenca.
Nisu svi SUV-ovi kao Cayenne i X5,sa gumama sa formule i pravljeni da peglaju striktno po asfaltu,ima i drugih,kao sto je ML,koji ima sasvim dobre terenske sposobnosti,a o Range Roveru mislim da ne treba ni da pricamo,pa je on opet sasvim dobar SUV za put.
A sama voznja SUV-a svakodnevno po putu je osakacena od starta u odnosu na limuzinu ili nesto drugo sto se moze kupiti za te pare.
Naravno,ne voli svako iste stvari,tako da svi kupujemo iz razlicitih razloga kola,te se ne moze ocenjivati neciji izbor automobila,kako god i gde god ga vozio.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Terenci - moda ili potreba ?
Nisam rekao da će običan karavan sa 4x4 proći svuda kuda i SUV (mada verovatno i hoće) već specijalne "off road" verzije tipa Audija Quattro Allroad. Velika razlika. 
Tapatalk

Tapatalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
A ti si zakljucio da su recimo A6 ili A4 Allroad kao ML ili Range Rover, po cemu?
Sta to on ima,da mozes reci da je dobar za offroad,osim 4x4 pogona?
Ima li 100% zakljucavanje diferencijala,kao ML ili Land Cruiser?
Ima li putnicke gume ili SUV gume?
Kod Off-Road-a postoji mnogo vise od klirensa i 4x4 pogona...
Po meni su Audijevi Allroad modeli samo malo bolji karavani,sa vecim klirensom,a vecinom sminka,jer pravom SUV-u nikada nece moci da pariraju.
Naravno,pod SUV na koje ja mislim,ne smatram Q5 koji standardno dolazi sa prednjim pogonom,Cayenne koji je natrimovan da po putu lezi kao automobil i slicno...
Sta to on ima,da mozes reci da je dobar za offroad,osim 4x4 pogona?
Ima li 100% zakljucavanje diferencijala,kao ML ili Land Cruiser?
Ima li putnicke gume ili SUV gume?
Kod Off-Road-a postoji mnogo vise od klirensa i 4x4 pogona...
Po meni su Audijevi Allroad modeli samo malo bolji karavani,sa vecim klirensom,a vecinom sminka,jer pravom SUV-u nikada nece moci da pariraju.
Naravno,pod SUV na koje ja mislim,ne smatram Q5 koji standardno dolazi sa prednjim pogonom,Cayenne koji je natrimovan da po putu lezi kao automobil i slicno...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Alrod moze imati veci klirens od recimo crva a sigurno da ima bolji 4x4 sistem za sneg i takve stvari.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ne mogu da pariraju, ali i ne treba...
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Floyd napisao:Naravno. Zato svako treba da izabere ono sto mu najvise odgovara a to bar danas, kada postoji toliko razlicitih segmenata, nije problem.trojanac napisao:Svakom autu i svakom segmentu se može naći mana.
Ima ali to je individualno.maniaxxx napisao:Idealnog vozila nema
Za mene bi idealan bio 911 i boleo bi me bip sto ne mogu na Pester s njim.
p.s. Videh te pre par nedelja u BG blizu Trga Republike, tacnije u Francuskoj
Mene? Može biti.
A da popravim, univerzalnog idealnog vozila nema, individualno ima.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ali opet poredis sa CRV-om koji kosta upola cene A4 Allroad-a...
37mm je visi Allroad od obicnog A4, i to je jedina razlika koju sam ja uspeo da nadjem.
37mm je visi Allroad od obicnog A4, i to je jedina razlika koju sam ja uspeo da nadjem.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
A4 allroad je samo sminka... A6 allroad je mnogo ozbiljniji terenac od Q7 ali i skuplji...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Terenci - moda ili potreba ?
Xepoj87 napisao:A ti si zakljucio da su recimo A6 ili A4 Allroad kao ML ili Range Rover, po cemu?
Sta to on ima,da mozes reci da je dobar za offroad,osim 4x4 pogona?
Ima li 100% zakljucavanje diferencijala,kao ML ili Land Cruiser?
Ne, to nisam ni rekao. Nisu pravi terenci isto kao što nisu ni SUV, ali će isto tako proći svuda kao i oni, bez ikakvih problema. I jedne i druge krase 4x4 i viši klirens i to je to, ništa specijalno, samo drugi oblik karoserije.

Tapatalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ne čini ti se. Namerno sam to uradio. Lepoo sam i napomenuo da nemaju ama baš ništa zajedničko.Laki021 napisao:Jel se meni cini ili ti poredis babe i zabe, tj potrosnju benzinca i dizelasa?
Ali kad običnom čoveku pomeneš taj clio i taj rav šta misliš šta će da kažu koji više troši?

Primera radi: dogovaraju se kolege/drugovi da odu negde zajedno jednim autom na roštilj. I ova dva su im opcije. Dogovor je da se podeli gorivo (sve navodim kao primer). Relacija nije velika tako da komfor nije presudan za 4 osobe. Da pogađamo koliko će ih glasati za Clia jer će trošak biti manji? Da ne kađem oprobano.
Kad sam "kukao" koliko mi Clio troši (mnogo gledajuću na to šta je on pružao a šta rav za istu potrošnju) neki (van foruma) su mi se smejali i dobaciva što ne prozivam rava za potrošnju.
Naopako, pogotovu u visokim nivoima opreme. Zbog te cifre sam imao neke nedopustive zamerke na njegov račun. Ipak nije to vozilo koje novo iz salona doteraš za 10k e pa da se pomiriš sa nečim.nidza napisao:Pretpostavljam da je D4D bio mnogo skuplji pri kupovini
Nisa bio kao Crni, ali sam se ozbiljno razočarao u Toyotu (plaćeno-dobijeno).