![Very Happy :D](./images/smilies/very_happy.gif)
pa s-tronik ga saltuje tako da su obrtaj na 1200-1300, kod manuelnog je opet preporuka da se drzi na tim obrtajima...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Dizel se naliva direktno u motor u velikom visku i to nakon sto je normalno sagorevanje vec trebalo da se odradi, ideja je da zivo gorivo ode u DPF i tamo se zapali pa spali kao brener onu stroku tamo.Laki021 je napisao:ljubitelj je napisao:
Skoro svo to zaliveno gorivo se sliva u karter, tako da sada imamo mesavinu ulja i dizela, a nivo ulja raste.
Odakle ovakav zakljucak?
DPF se nalazi prakticno u auspuhu, dakle van motora. On se snabdeva nesagorenim gorivom iz motora. Kada to gorivo jednom izadje iz motora, nema vise nazad, pa mi nije jasno kako ono i na koji nacin moze da dodje do kartera, koji je sasvim odvojen od DPF-a?
Vozio sam i DSG i manuelac i ta preporuka je debilna, kao neka ekologija, merio sam potrosnju, za 0.1-0.2l razlike mi ne pada na pamet da satirem auto, plus sto auto radi na "skrge" te nije spreman za preticacnje ili veca opterecenja te se vise pati zamajac a mora i vise da se radi menjacem.ADrei je napisao:ne bih se slozio da su dizeli predvidjeni da se voze na 2000obrtaja...
pa s-tronik ga saltuje tako da su obrtaj na 1200-1300, kod manuelnog je opet preporuka da se drzi na tim obrtajima...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Nemojte trpati Adblue i aditive za regenaraciju DPF u isti kos, jer su to dve potpuno razlicite stvari. AdBlue se koristi u tretmanu azotnih oksida.ADrei je napisao:kako ja da znam kad auto radi regeneraciju DPFa?
kakve to veze ima sa uljem... valjda za to sluzi ad blue koji se sipa
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
U sustini ljubitelj je u neku ruku u pravu, mada je dosta uopsteno napisao, ali zato je tu training manual da to objasni.Laki021 je napisao:ljubitelj je napisao:
Skoro svo to zaliveno gorivo se sliva u karter, tako da sada imamo mesavinu ulja i dizela, a nivo ulja raste.
Odakle ovakav zakljucak?
DPF se nalazi prakticno u auspuhu, dakle van motora. On se snabdeva nesagorenim gorivom iz motora. Kada to gorivo jednom izadje iz motora, nema vise nazad, pa mi nije jasno kako ono i na koji nacin moze da dodje do kartera, koji je sasvim odvojen od DPF-a?
To sam i ja primetio na pasatu cc sa DSG menjacem. Kad ga umereno vozis, obrtaji su na 1200-1300 sto je za mene previse nisko. Imam neki osecaj i po zvuku da se motor gusi. Predpostavljam da je tako izbalansiran zbog potrosnje i ekologije..ADrei je napisao:ne bih se slozio da su dizeli predvidjeni da se voze na 2000obrtaja...
pa s-tronik ga saltuje tako da su obrtaj na 1200-1300, kod manuelnog je opet preporuka da se drzi na tim obrtajima...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Kod Renaulta primetis po znatno povecanoj trenutnoj potrosnji i to se vrsi iskljucivo na otvorenom putu tj. u rezimu konstantne voznje.paja je napisao:Meni samo nije jasno da li bord napiše da vrši ubistvo gremlina.