Golf VII 1.2TSI 85KS

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Uroš S. »

Ti ako si uzeo da gaziš 1.2 i da peglaš nekim nenormalnim brzinama ti si druže u pogrešnom filmu.
Do 140 ide sasvim lepo, i preko solidno ubrzava mada sam malo auta probao pri tim brzinama pa možda neki 1.4 atmo iz devedesetih i ide bolje mada mi je teško da u to poverujem. Što kaže Markoni meni je potrošnja od 5.5l na 120 odlična. Tako je i kod mene 5.5-6, s tim da je menjač 5b i da je Fabija cigla.
Pošto je tvoj trošio 14l pri 140 ako se nr varam, očigledno je da mu je nešto debelo falilo jer je kod mene tada na oko 7.5, ne više.
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6529
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od maniaxxx »

Uroš S. napisao:Ti ako si uzeo da gaziš 1.2 i da peglaš nekim nenormalnim brzinama ti si druže u pogrešnom filmu.
Do 140 ide sasvim lepo, i preko solidno ubrzava mada sam malo auta probao pri tim brzinama pa možda neki 1.4 atmo iz devedesetih i ide bolje mada mi je teško da u to poverujem. Što kaže Markoni meni je potrošnja od 5.5l na 120 odlična. Tako je i kod mene 5.5-6, s tim da je menjač 5b i da je Fabija cigla.
Pošto je tvoj trošio 14l pri 140 ako se nr varam, očigledno je da mu je nešto debelo falilo jer je kod mene tada na oko 7.5, ne više.
4

Varaš se kod potrošnje druže, 17 je bila na top speed ( 196 po cajgeru ), inače na 130 oko 8....

Znam da nije to napravljeno za autobahn, ja samo komentiram izjave nekih ljudi, koji pišu , ko da je taj 1.2 tsi najmanje raketa.

A za grad i prigrađe i ako nisi non stop na autoputu je super motorčič, tad je i potrošnja umerena.

Znači za prosečnu familiju koja se vozi po gradu i tu i tamo izvan i recimo 2 put godišnje na neki odmor malo dalje motor je super, i nema nikakve potrebe po dizelu, koji je dosta skuplji.


A kako je sa plinom i 1.2 tsi? Ovde u SLO jih ima nekoliko i kažu da dobro podnosi plin, znači vožnja može da bude stvarno jeftina.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21739
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od nidza »

Naravno da nije za gaženje, baš iz razloga koje sam spomenuo. Moja pretpostavka je da i opterećen troši mnogo više nego što bi se pretpostavilo. Kod turbobenzinaca nema neke velike uštede u odnosu na adekvatne atmosferce, jednostavno je u pitanju čist downsizing.

Ja ne bih imao ništa protiv, tj sviđa mi se kako rade novi turbobenzinci. Jedino što me brine je problem sa gorivom koji se javlja kada već počnu da gaze 100tku hiljada km. Deluju kao da su sprave baždarene samo za prvog vlasnika, a šta će dalje da bude sa njima ostaje da se vidi. U krajnjoj liniji, naši majstori sve živo provale, tako da će pri kupovini polovnjaka verovatno pasti neko čišćenje dovoda goriva uz veliki servis i neće biti nikakvih problema.
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od MAD MAX »

Negde ste se pogubili u diskusiji. Prvo poredite Golfa F 1.2 tsi 85ks, sa Fabijom 1.2tsi 105ks.
Razlika je nebo i zemlja. Prvo 85ks je 85ks, da li bili dizel, turbo ili atmo, ili benzin, nebitno skroz.
Znači ovaj golf je ograničen snagom, a to znači da ima niski max brzinu, tanke performanse na usponima.
Vreme od 13s do 100km/h je tanko i neko minimum pristojnosti danas.
Ono što ga krasi je da je u običnoj vožnji lak na gasu, ali ako se krene gas pritiskati, nema efekta. Ima dobra međuubrzanja u višim stepenima prenosa. a forsirano ubrzanje mu dođe slično ka i kod atmo od 85ks.
Radi se o motoru sa niskopritisnom turbinom, male inercije, tako da za grad može biti dobro rešenje.
Na autoputu, na otvorenom putu, ovaj auto ulazi u klasu Clia 1.2 16v (naravno međuubrzanja bolja), Skode Fabije 1.2 htp 70ks i sl.
Potrošnja je na malom gasu do 2000rpm slična 1.2 htp motoru, na većem gasu je veća od Reno Megan 1.6 16V. Drugo, voziti 160km/h ovaj auto znači prženje sa punim gasom, a to za ovaj mali turbo znači max mučenje i habanje, za razliku od klasičnog atmo bnzinca sa 85 ks, koji se može proizvoljno pržiti. Ovaj turbo ima i manju buku motora pri višim brzinama, radi na manjim obrtajima, pa ljudi misle da ide lako bez otpora i opterećenja i da manje troši, što nije tačno
To je istina. Raznih vozača i šofera ima, pa tako i mišljenja, ali proba ovoga auta u gradu, ne daje mu pravo lice.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
Dusan
Reactions:
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Dusan »

Bas tako, u klasu clia 1.2 16v. :thumbup:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
ftj
Reactions:
Postovi: 13869
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od ftj »

1.2 tsi od 86 ks treba porediti sa 1.4 i 1.6 atmosfercima a ne sa 2.0 turbo benz ili dizel.

Evo konkretno novi ford focus 1.6 ide 12.5s do 100, dok golf ide 11.9s ali to ne priča celu priču jer se tsi mnogo lakše vozi i ne mora se vrteti da bi se postigle performanse(doduše ni fokus nije nešto visokoturažan). Druga stvar je da je upravo zbog snage na nižim obrtajima prenos podešen tako da se pri 120 km/h tsi vrti na mnogo nižim obrtajima od atmosferca što znači da će pri vožnji na autoputu biti neuporedivo tiši i prijatniji. Niko nigde nije postavio pitanje da li je 1.6 atmo dovoljan za vožnju autoputem ali se zato stalno nameće da je 1.2 tsi(koji je znatno bolji motor sveukupno) može voziti samo po gradu i jednom godišnje na ibarskoj i to samo ako ste penzioner koji nikad ne pretiče.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9951
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni »

Au bre MAD sta naprica... :glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid: Nigde veze. Jesi li uopste uporedjivao auto sa nekim ili pises na osnovu papira, jesi li ga uopste provozao i koliko?
ftj
Reactions:
Postovi: 13869
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od ftj »

Time ga samo hraniš...
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9951
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni »

Ma samo neka on rucka... :rofl: :rofl: :rofl:
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Uroš S. »

MAD MAX napisao:Negde ste se pogubili u diskusiji. Prvo poredite Golfa F 1.2 tsi 85ks, sa Fabijom 1.2tsi 105ks.
Razlika je nebo i zemlja. Prvo 85ks je 85ks, da li bili dizel, turbo ili atmo, ili benzin, nebitno skroz.
Znači ovaj golf je ograničen snagom, a to znači da ima niski max brzinu, tanke performanse na usponima.
Vreme od 13s do 100km/h je tanko i neko minimum pristojnosti danas.
Ono što ga krasi je da je u običnoj vožnji lak na gasu, ali ako se krene gas pritiskati, nema efekta. Ima dobra međuubrzanja u višim stepenima prenosa. a forsirano ubrzanje mu dođe slično ka i kod atmo od 85ks.
Radi se o motoru sa niskopritisnom turbinom, male inercije, tako da za grad može biti dobro rešenje.
Na autoputu, na otvorenom putu, ovaj auto ulazi u klasu Clia 1.2 16v (naravno međuubrzanja bolja), Skode Fabije 1.2 htp 70ks i sl.
Potrošnja je na malom gasu do 2000rpm slična 1.2 htp motoru, na većem gasu je veća od Reno Megan 1.6 16V. Drugo, voziti 160km/h ovaj auto znači prženje sa punim gasom, a to za ovaj mali turbo znači max mučenje i habanje, za razliku od klasičnog atmo bnzinca sa 85 ks, koji se može proizvoljno pržiti. Ovaj turbo ima i manju buku motora pri višim brzinama, radi na manjim obrtajima, pa ljudi misle da ide lako bez otpora i opterećenja i da manje troši, što nije tačno
To je istina. Raznih vozača i šofera ima, pa tako i mišljenja, ali proba ovoga auta u gradu, ne daje mu pravo lice.

Ti si pretpostavljam vozio G7 TSI? Kod mene je 120@2800rpm, ovde je brzina više pa je 120@2200rpm što znači da se bez ikakvih problema može voziti po autoputu i višim brzinama. Linearno isporučuje performanse tako da prosto nije tačno da se većim pritiskanjem gasa ne dobija ništa. Kod mene ne posustaje sve do malo preko 5000 obrtaja.

Prvo nije 13 do sto nego manje od 12. Ftj ti je ostatak nacrtao u prethodnom postu.
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od milosdoktorabs »

taj 86 Tsi se u G7 na 140 km/h vrti u V-oj na 3000 ob sto je vise nego korektno i sasvim pristojna krstareca brzina.
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9951
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni »

Pa moja Altea ide 145 km/h pri 3000 o/min.

Evo ja da ponovim, ako je 1.9 TDI PD105 sposoban za putovanje oko sveta, onda je i 1.2 TSI 105 najmanje isto toliko sposoban, uz jos prijatniju voznju...
Ako nije 1.9 TDI PD, onda nije ni ovaj, jer su im performanse identicne, kao i obrtaji na kojima se vrte u najvecem stepenu prenosa pri odredjenoj brzini/ (TSI 105 se cak i manje vrti)...
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od MAD MAX »

Sad sam pogledao karakteristike ovoga 1.2tsi 85 ks.
To je sprohodni motor sa max snagom na 4300rpm, i sa max obrtnim momentom koji kreće od 1400rpm. U poređenju sa 105ks motorom ovaj je sporohodniji za još 700rpm, pa je bukvalno kao neki elastičniji turbodizel.
Jednostavno rečeno, motor i auto za penzose, žene i laike, a takvih na putu ima bar 90%, na žalost.
Oni ovde neće videti bilo kakvih mana, nego će se osećati kao u F1. Za njih su brzine preko 120km/h adrenalinski šok.
Tako da VW ipak ima dobru žvaku. Mislim da je ovo trenutno jedinstven motor.

Edit:
Vi "određeni" mene pokušavate da palite a ja vas nečem da naučim. A dešava se mrtva trka. Na žalost. Ajde vi meni ovako dokumentovano, kao ja vama, objasnite da nemem pojma. Demantujte me.
Evo izvolte, ja čekam. ALi pismeno, bez štosova.

Uroše, jeste 12 s, zato što je ovaj golf lakši od prethodnog, to sam zaboravio. Evo gore sam objasnio razlike ova dva motora. U osnovi je kao da zamisliš tvoj koji kad pređe 4300rpm, se ništa ne dešava, počinje da gubi. A to je mnogo.

Markon, umesto što bez veze kuckaš, pogledaj koliko obrtni moment ima "taj" 1.9 tdi a koliko ovaj predmetni?? Razlika je nebo i zemlja, jel da? Nigde nisam rekao da ovaj auto ne može daleko. Qko sam ja sa Ladom, ili ovom Skodom, sa avatara, pre 30 godina mogao da obiđem Evropu što ne može Golf 7??
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
ftj
Reactions:
Postovi: 13869
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od ftj »

Reci mi samo šta bismo to trebali da ti objasnimo? Ti si druže ono što se u savremeno vreme naziva trol, iliti forumska verzija vojislava šešelja. Prebaciš raspravu u neku svoju priču i onda nas tu pobediš.
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od MAD MAX »

ftj
Off topic
Druže, ti si trol, ovaj kometar nema veze sa temom. Ako intelektualno, stručno, ne možeš da ptariš, nemoj bar veđati. Da se vratimo na temu Nemoj da bacaš štosove.
Poslednja izmena od MAD MAX u 26 Sep 2013, 11:58, izmenjeno 1 put ukupno.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Odgovori