
Dobro veče
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Dobro veče


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Dobro veče
Samo sam cekao kad ces da prose*es nesto, a hteo sam da editujem fotku, al me mrzelo.methane.master napisao:^^ A "nišan" čisto da se vidi za Fejs.
Re: Dobro veče
Stao i snima koju studentkinju da pokupi 
Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Sent from my XT910 using Tapatalk 2
- Day Walker
- Postovi: 23536
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Sva tri autobusa su ispravna, sva 3 idu pravo na semaforu i sva tri su krenula sa stanice koja se vidi, ali iako imaju svoju traku za pravo nisu mogli da sacekaju u koloni, nego su zauzeli sve 3 trake, koje se posle raskrsnice svakako spajaju u dve.
- Day Walker
- Postovi: 23536
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Ma to stalno rade... jebe im se.. Najvise me nerviraju kad ne idu sinama od Fransa do Hrama, nego ulaze u 1 traku ka gradu i tako prave jos vecu guzvu..
Brzine idu u H-a !!!




- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: AW: Dobro veče
Treba da vidis kakva su tek ovde stoka ti vozaci autobusa. Mada koga zaposljavaju i kako, nije ni cudno.NexT napisao:Sva tri autobusa su ispravna, sva 3 idu pravo na semaforu i sva tri su krenula sa stanice koja se vidi, ali iako imaju svoju traku za pravo nisu mogli da sacekaju u koloni, nego su zauzeli sve 3 trake, koje se posle raskrsnice svakako spajaju u dve.
Gesendet von meinem GT-I9505
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- pedja
- član 001
- Postovi: 15383
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče

Sadrzaj Dormeo jastuka.
Ne znam koliko se vidi, ali ima belog i zutog sundjera, jedan obican, drugi satro memorijski. Ti komadici su vrlo nepravilni, cepkani, sa tragovima lepljive trake i sl. Dakle, delom skart i otpad. Ima i trece vrste sundjera/pene, vrlo grubog i loseg, u tragovima, znaci klasican otpad.Pored toga, ima najlona, zice, plastike, neceg jos neutvrdjenog... A ovamo anti ovo, anti ono.
Ovo jeste najjeftiniji njihov jastuk, pa jos na akciji. U najjeftinije ide skart, ali ti najjeftinije je skuplje od dobrih jastuka drugih proizvodjaca.
Kako god, pri nabavci duseka ispadaju iz konkurencije. Duseci jesu druga prica, verovatno su njihovi ostaci (i ostaci drugih jastuka - otpad pri secenju) u ovom jastuku, ali princip je princip

TT
Poslednja izmena od pedja u 11 Okt 2013, 11:03, izmenjeno 1 put ukupno.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Ako si ti slikao ovo, ponovi i napravi oštriju sliku. Ovo vredi pokazati široj publici.
Re: AW: Dobro veče
To ne ali im je prestrojavanje slaba tacka. Naprave picvajz svaki put kad odrade tu akciju.methane.master napisao:Tamo u Švici driftuju.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Dobro veče
Zato sto uvek usporavaju kada se prestrojavaju, pa makar prelazili i u levu traku, neverovatno...
- pedja
- član 001
- Postovi: 15383
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Sloba napisao:Ako si ti slikao ovo, ponovi i napravi oštriju sliku. Ovo vredi pokazati široj publici.



Evo, sa razmerom (kvadratic je oko 3mm, a imate i lenjir). Fotkano i sa blicom, da se vidi odsjaj folija, traka...
U pitanju je jastuk: http://www.dormeo.rs/jastuci/novi-siena ... -2pcs.html
Gde za jezgro pise: viskoelastična poliuretanska pena (memorijska pena)
Veci deo se sastoji od belog i zutog sundjera/pene, koji su dosta finiji od gore prikazanog. Nepravilni su komadi i neki imaju tragoga one lepljive trake (kao za dihtovanje prozora). Onaj gore otpad ne znaci da su zeleli da ustede na materijalu, jer kolicinski nema toga previse, vec da nema kontrole.
Naravno da ne mogu dokazati da je to stvarno bilo unutra, a i proslo je 15 dana u kojima mogu da im vratim jastuk bez obrazlozenja.
Pravo pitanje je: koliko ljudi nikada ne izvrne sadrzaj jastuka? Sta bi se desilo da im se posalje inspekcija i slucajnim uzorkom otvori jastuk?
Inace, ovo je kupljeno u Mercatoru/Rodi i ne znam da li je uvoznik ovaj TopShop Dormeo. Mislim da mi je kutija u podrumu.
p.s. dodatak je da imaju cudan miris. Doduse, u uputstvu i pise da treba malo da se provetre, ali to slabo ide.
Edit: Da prebacimo ovo u neku temu UPOZORENJA POTROSACIMA? Ili mozd aimamo nesto slicno? Mozda u Preporuke za sve i svasta, ili da napravimo Kritike za sve i svasta?
Re: Dobro veče
Pre neki dan sam ovde na forumu branio vozače GSP-a, ali ovo što si naveo je jedan od slučajeva gde se ne ponašaju korektno. Umesto da idu jedan iza drugog, zauzmu dve ili tri trake, pa onda voze paralelno, ili se kao nešto pretiču... I to rade svuda i stalno.NexT napisao:Sva tri autobusa su ispravna, sva 3 idu pravo na semaforu i sva tri su krenula sa stanice koja se vidi, ali iako imaju svoju traku za pravo nisu mogli da sacekaju u koloni, nego su zauzeli sve 3 trake, koje se posle raskrsnice svakako spajaju u dve.
Jedno vreme je GSP bio zabranio autobusima da voze tramvajskom bašticom, da se ne bi oštećivali zbog lošeg stanja asfalta. Posle su par puta menjali tu odluku, ali verujem da je sada opet na snazi, bar za niskopodne. Vozači tu nisu ništa krivi, jer ako ih uhvate da ne poštuju odluku, oduzmu im procenat od plate.Day Walker napisao:Ma to stalno rade... jebe im se.. Najvise me nerviraju kad ne idu sinama od Fransa do Hrama, nego ulaze u 1 traku ka gradu i tako prave jos vecu guzvu..
Ђенерал Јанковић